به‌نظر می‌رسد به‌عنوان طراح، شجاعت خود را از دست داده‌ایم، «راه‌حل‌های» برند مشابهی را پیدا کرده‌ایم، عکس‌های Dribbble را با همان فرمول بازگشتی ارسال می‌کنیم.

شاید عدم کنترل در وب باشد. شاید این نیاز روزافزون به یک چشم انداز بین المللی، و نتیجه ایمنی ارائه شده توسط Helvetica باشد. شاید این کاهش احترام طراحان از مشتریانی باشد که برادرزاده/عموزاده/همسایه/شوهرشان فکر می‌کند که Arial بهترین فونت برای سایت جدید اوست.

گاهی خیلی خوب است که دقیقاً به خود یادآوری کنیم که چرا دهه 1930 بسیار پر زرق و برق بود، چرا دهه 1960 اوج تبلیغات بود، و دقیقاً چرا آمریکا مانند هیچ چیز دیگری، ریسمان قلب را می کشد.

اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، برای فرار از عقیم بودن طراحی معاصر، یا فقط به دنبال غسل کردن چشمان خود در خنکای بی دردسر گذشته هستید، Tumblr blob typehunting.com توسط جاناتان لارنس. مجموعه‌ای از حروف، آرم‌ها و نشانه‌های مدرسه قدیمی، این بهترین راه برای صرف یک ساعت ناهار است.

در اینجا برخی از موارد دلخواه من وجود دارد:

th_01
th_02

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *