نام تجاری یکپارچهسازی با سیستمعامل


در حالی که نسل Y ممکن است برای به خاطر سپردن خیلی جوان باشد، زمانی در دهه های 70 و 80 بود که جالب ترین ابزارها به ناچار “ساخت ژاپن” بودند – به ویژه یک سری 35 میلی متری SLR دوربین هایی که استانداردهای صنعتی را تعیین می کنند.

وقتی گروه مشاوره طراحی Antrepo لوگوها و تایپوگرافی این دوربین های قدیمی را تجزیه و تحلیل کرد، آنها تحت تأثیر لوگوهای خطی و فونت های طرح کلی گسترده ای قرار گرفتند که طراحان برای اکثر این محصولات از آنها استفاده کردند. تغییر به تایپ‌های «کمتر پررنگ» احتمالاً هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد.

بنابراین، مانند هر خلاق خوب، تیم آنترپو پرسیدند “چه می‌شود اگر…” به طور خاص، چه می‌شد اگر داغ‌ترین برندهای دیجیتالی روز جاری به همین سبک وینتیج کار می‌کردند؟ از آنجا، شرکت مستقر در استانبول آرم‌های رهبران وب مانند گوگل و آمازون را به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و پینترست دوباره طراحی کرد.

نتیجه ترکیبی جالب از فناوری مدرن با نام تجاری قدیمی است. همچنین یادآوری خوبی است از اینکه چگونه روندها در طراحی دائماً در حال تغییر و تحول هستند – اما اینکه بازبینی ایده‌های گذشته شایستگی پایداری دارد.

AOL logo

Apple logo
Linkedin logo
Flickr logo
Instagram logo
Twitter logo
PayPal logo
Blogger logo
Dropbox logo
Yahoo logo

Skype

Cameras 

آیا هر یک از این لوگوها بهتر از همتایان واقعی خود کار می کنند؟ چه مارک های دیگری برای این درمان مناسب هستند؟ نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *