در این پست، ما بحث خواهیم کرد که چگونه یک کارت ویزیتمتفکرانه و با طراحی خوب می‌تواند به شرکت شما کمک کند اولین تاثیر خوبی داشته باشد و پیام درست را ارسال کند. . ما به عناصری که باید در طراحی شما بگنجانیم و رویکردهای متفاوتی که باید در نظر بگیریم نگاه خواهیم کرد.

ما اغلب در مورد اهمیت اولین برداشت در زندگی حرفه ای و شخصی خود می شنویم.

در تجارت، اولین تأثیری که بر مشتریان بالقوه و سایر متخصصان می‌گذاریم می‌تواند بر میزان کسب و کار ما تأثیر بگذارد. اگر در جلسه اول نتوانیم خیره شویم، ممکن است در جلسه بعدی که در آن می‌توانیم سطح را بالا ببریم، شرکت نکنیم.

همچنین، ما معمولا فراموش می کنیم که اولین برداشت ها اغلب با یک کارت ویزیت شروع می شود. بیایید صادق باشیم: در بیشتر موقعیت‌های شبکه، ما تمایل داریم با کارت‌های خود رهبری کنیم.

a

کارت ویزیت Blink Airbrushing توسط کاترینا وورگوس

کارت‌های ویزیت پتانسیل همه حرفه‌ای‌های برند را نشان می‌دهند، به‌ویژه طراحان، و هنگام طراحی آنها باید این را به خاطر بسپارید. متن کارت اطلاعات ضروری را در اختیار شما قرار می دهد، اما طراحی آن به خوبی در مورد کسب و کار شما صحبت می کند، بنابراین مراقب باشید که ظاهر عالی را پیدا کنید. می دانید چه می گویند: “یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد.”

بسته هویت شخصی توسط جردن پووپولو

حالا، این دقیقاً به چه معناست: طراحی “عالی”؟ با توجه به طیف وسیعی از کسب و کارها و نیازهای آنها، تعیین ایده عالی می تواند دشوار باشد. آنچه برای یک برند مناسب است، لزوماً برای دیگران کارساز نخواهد بود. شما باید یک برداشت مبتکرانه از کارت ویزیت استاندارد پیدا کنید تا تاثیری فراتر از سایرین در حوزه کاری خود داشته باشید. در زیر روش‌هایی را که می‌توانید برای طراحی کارت ویزیت اتخاذ کنید که لحن و نگرش شما را به تصویر می‌کشد، ارائه می‌کند.

 

حرفه ای

برای بیان اینکه شما یک فوق حرفه ای هستید، کارت ویزیت شما باید دارای طراحی تیز، تمیز و مینیمال باشد. ارائه باید واضح و با حواس پرتی کمی باشد. زنگ ها و سوت ها گاهی اوقات عالی هستند، اما شما باید لحظات مناسبی را انتخاب کنید، و این یکی از آنها نیست. برای اینکه به مخاطب خود بفهمانید که شما کاملاً شغلی هستید، وارد شوید، هدف خود را به اطلاع برسانید و خارج شوید. این فرمول را در ترکیب طرح خود دنبال کنید.

کارت Dreamten Studios توسط فیلیپ لستر

عناصر برای گنجاندن

برخی از عناصری که تمایل به انتقال حرفه ای دارند عبارتند از فونت های بدون سری، فضای سفید زیاد و شاید برخی جلوه های برجسته یا برجسته. Sleek کلمه کلیدی در اینجا است و انتخاب فونت شما باید دقیقاً همین باشد. سریف های شنی حسی تیز و ظریف می دهند و کاملاً با این رویکرد مطابقت دارند. مطمئن شوید که حروف تمیز و یکنواخت هستند. با اجازه دادن به متن و فونت ها تا حد امکان از فضای سفید استفاده کنید. پایان دادن به کارت با یک جلوه زیبای حروف چاپی، یا حتی برجسته کردن، شما را به عنوان یک حرفه ای می فروشد.

Dreamten Card close- بالا

رنگ های مورد استفاده

رنگ جنبه دیگری است که باید در نظر گرفت. فقط از یک یا دو رنگ برای ظاهر مینیمالیستی استفاده کنید. شما برای ساده جلوه دادن متن کار زیادی انجام می دهید، بنابراین با انتخاب رنگ، آن را از شلوغی دور نگه دارید. چه رنگ هایی حرفه ای بودن را نشان می دهند؟

  • رنگ سفید کلاسیک نماد خلوص است و بیانگر وضوح مأموریت و هدف است.
  • قهوه ای احساس ثبات می دهد.
  • خاکستری نشان دهنده ماهیت عملی است.
  • قرمز نیز ممکن است انتخاب خوبی باشد. اشتیاق به برند شما را نشان می دهد.

 

بازیگوش

گاهی اوقات، ما می خواهیم کمی از یک نگرش کاملا حرفه ای دور شویم. ما می خواهیم بازیگوش باشیم. برخی از افراد به یک رویکرد عجیب و غریب پاسخ می دهند، و اگر برای شما و کسب و کار شما مناسب است، آن را دنبال کنید. کارت خود را رنگارنگ و سرشار از تخیل کنید. شما نمی‌خواهید کارتتان متناسب با قالب باشد، بنابراین کلاه خلاقانه‌تان را بیرون از جعبه آویزان کنید و آن را در طول مدت این پروژه در آنجا نگه دارید. ممکن است نیاز به اضافه‌کاری داشته باشد.

Mooi توسط SeventhDesign

عناصر برای گنجاندن

وقتی عناصری را برای این کارت ویزیت انتخاب می‌کنید، به انرژی فکر کنید. تصاویر رنگارنگ به خوبی کار می کنند. آنها کمی هوس را اضافه می کنند و نشان می دهند که سرگرمی در طرف دیگر آدرس ایمیل در انتظار است. به خود اجازه دهید با اطلاعات تماس نیز بازیگوش باشید. شاید یک فونت اسکریپت را امتحان کنید. با این حال، خوانایی را قربانی نکنید. اگر نمی‌توانید فیلمنامه‌ای را پیدا کنید که بازیگوش و در عین حال دقیق و واضح باشد، پس از انتخاب sans-serif (هر چیزی غیر از Comic Sans!) استفاده کنید. می توان با آن به دلخواه بازی کرد. جلوه های دیگری که ممکن است مؤثر باشد عبارتند از: برش قالب و چاپ حروف.

یک انواع طرح‌های کارت

رنگ های مورد استفاده

هنگامی که به بازیگوشی نیاز است، پاشیدن رنگ‌ها به این نکته اشاره می‌کنند. چاپگر و بودجه شما ممکن است تعداد رنگ‌هایی را که می‌توانید استفاده کنید محدود کند، اما همچنان می‌توانید با آنچه دارید کار کنید تا جلوه دلخواه را به دست آورید.

  • زرد با احساس شادی و انرژی، رنگی فوق العاده برای شروع است.
  • نارنجی نیز یک گزینه است. به طور کلی به عنوان سرگرم کننده و پر زرق و برق تلقی می شود. همچنین یکی از آن رنگ‌هایی است که مردم دوست دارند یا از آن متنفرند، بنابراین با احتیاط از آن استفاده کنید.
  • اگر محدودیتی وجود ندارد، می‌توانید سایه‌های ملایم، حتی پاستلی را انتخاب کنید.

 

قابل اعتماد

برای انتقال اعتماد، کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که قابلیت اطمینان را نشان دهد. یک شهرت خوب برای تجارت معجزه می کند، اما مگر اینکه قصد چاپ توصیفات مشتری را بر روی کارت خود داشته باشید، باید با این کارت تخیلی داشته باشید و اطلاعات را فشرده نگه دارید. روش های مختلفی برای بیان قابلیت اطمینان در طراحی وجود دارد. با چند انتخاب رنگ ساده و چند عنصر کلیدی، کیفیت به دست خواهد آمد.

دفتر طراحی پائو و لی توسط فیزی پائو

عناصر برای گنجاندن

ارتباط قابلیت اطمینان مشکل است. بازگشت به یک طراحی معمولی ممکن است کارساز باشد. این روزها مردم کارهای شگفت انگیز زیادی را با کارت ویزیت انجام می دهند، اما برخی از مردم آن را چیزی جز زرق و برق و درخشش نمی دانند. بازگشت به اصول اولیه ممکن است نشان دهد که شما روی زمین محکمی هستید و برای فروش نام تجاری خود نیازی به زرق و برق احساس نمی کنید. فونت‌های سریف یا sans-serif کار می‌کنند، اما از هر نوع فونتی که انتخاب می‌کنید، تنوع فشرده‌ای را انتخاب کنید که حضوری قوی خواهد داشت. از بسیاری از اثرات دوری کنید (فرای احتمالاً مهر زدن فویل).

دفتر طراحی پائو و لی بستن -بالا

رنگ های مورد استفاده

رویکردی ملایم به رنگ داشته باشید. رنگ زیاد یا رنگ های زیاد پیام شما را کم می کند، بنابراین آن را ساده نگه دارید:

  • آبی معمولاً نشان دهنده اعتماد است، بنابراین این مکان عالی برای شروع است.
  • بسیاری رنگ قرمز را نشانه ای از اعتماد به نفس می دانند.
  • قهوه ای به طور کلی با قابلیت اطمینان برابر است
  • اگر برای داشتن ظاهری راحت و قابل اعتماد به اصول اولیه بازگردیم، سیاه و سفید هم به خوبی کار می کنند.

 

حکیم

مهم نیست در چه زمینه ای هستیم، باید اعتماد مشتری خود را جلب کنیم تا بتوانیم آنها را به طور مؤثر در پروژه راهنمایی کنیم. اگر مشتری اعتماد نداشته باشد که ما عاقل هستیم و می‌دانیم چه کار می‌کنیم، احتمالاً مقاومت می‌کند، که منجر به اصطکاک و یک رابطه ناراحت‌کننده می‌شود. با کارت ویزیتی که حکیمانه است از این کار اجتناب کنید.

Guts & Glory توسط مارتین استوسلند

عناصر برای گنجاندن

می‌توانید چند کار انجام دهید تا این احساس را به شما نشان دهد که عاقل هستید. یک رویکرد مینیمالیستی و خاموش کارساز خواهد بود. می توان از یک حرفه ای کارکشته انتظار رفتاری رواقی داشت. دانش اغلب از کسانی که گوش می دهند و کم می گویند به دست می آید، بنابراین رویکرد مشابهی را با کارت خود در پیش بگیرید. تصاویر انتزاعی یا تصاویری که با فضای سفید احاطه شده‌اند، مانند جلوه‌های ظریف-حروف‌نویسی یا حک کردن روی متن، مؤثر خواهند بود. به حروف نازک sans-serif بچسبید. نوع بسیار نازک Helvetica Neue به ذهن متبادر می‌شود، اما هسته‌بندی و تراز آن ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد.

Guts & Glory close -بالا

رنگ های مورد استفاده

یک رویکرد ساده می تواند مستلزم این باشد که به رنگ اجازه دهید بیشتر صحبت را انجام دهد. از رنگ های کمی استفاده کنید، شاید یک طرح تک رنگ، برای فروش خرد. خوشبختانه، شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید:

  • ارغوانی و طلایی کلاسیک هستند و نسل‌ها با خرد مرتبط بوده‌اند.
  • اگر می‌خواهید از مسیر شکسته‌شده خارج شوید، رنگ مشکی معتبر تلقی می‌شود.
  • نارنجی به معنای سرزندگی و استقامت است.
  • خاکستری حسی بی انتها دارد.
  • براون ریشه در قابلیت اطمینان دارد (که اعتقاد بر این است که بسیاری از ما خردمندان از آن برخورداریم).

 

Jack of All Trades

گاهی اوقات می‌خواهیم خودمان را به‌عنوان یک جک از همه مشاغل به تصویر بکشیم – به‌ویژه در عرصه فریلنسری، جایی که می‌خواهیم نقش‌های متعدد خود را به مشتریان بالقوه نشان دهیم بدون اینکه نیازی به باز کردن فهرست طولانی از اعتبارنامه‌ها باشیم. برقراری ارتباط سریع با طیف وسیعی از مهارت های خود – مثلاً با یک کارت ویزیت – این کار را به خوبی انجام می دهد. اشتباه نکنید: کارت jack-of-all-trades فقدان فداکاری یا تمرکز را نشان نمی دهد. بلکه نشان دهنده اشتیاق به گسترش حوزه های تخصص فرد است. مطمئناً، این ضرب المثل پایانی کمتر از چاپلوس دارد، اما اگر طراحی شما به اندازه کافی مهارت داشته باشد، «ارباب هیچ» به مخاطب شما خطور نمی کند.

جمعیت توسط گریگ اندرسون

عناصر برای گنجاندن

برداشتن این کارت و اجتناب از مشکلات موجودی مشکل است. برای به دست آوردن اثر مناسب، کارت باید شلوغ تر از سایر موارد ذکر شده در بالا باشد، اما نه آنقدر شلوغ که پیام درهم شود. از انواع تایپ فیس ها یا حداقل انواع سبک های حروف استفاده کنید. همچنین می توانید برای ایجاد یک حضور گسترده، هسته را گسترش دهید. ترکیبی از سبک‌ها و عناصر می‌تواند به فروش این تصویر کمک کند، اما از همه چیز در حد اعتدال و با دیدی دقیق استفاده کنید. خیلی دور نروید.

جمعیت close- از جلو

رنگ های مورد استفاده

رنگ همیشه یک عنصر متمایز کننده کارت jack-of-all-trades نیست، اما ترکیبی از دو یا سه رنگ شروع خوبی است. با توجه به اینکه اشتیاق جک را به حرکت در می آورد، قرمز انتخاب خوبی است. قرمز همچنین نشان دهنده عمل است که مناسب است. جک‌های همه معاملات به خود اجازه نمی‌دهند به یک جهت یا زمینه محدود شوند. در اینجا ایده های رنگ دیگری وجود دارد:

  • ارغوانی و طلایی، با مفاهیم خردمندی خود، می‌توانند به ایجاد ایده مناسب در طرح شما کمک کنند.
  • زرد و آبی هر دو نشان دهنده ایده آلیسم هستند و می توانند تصویر شما را به عنوان جک پر کنند.

 

شکستن اصول اولیه

با چه کسی تماس می گیرید؟

اطلاعات اولیه باید در هر کارت ویزیت گنجانده شود. مطمئناً می دانید که یک نام و عنوان برای اینکه به دیگران بگویید که هستید و چه می کنید ضروری است. همچنین باید برخی از اطلاعات تماس را وارد کنید. مطمئن شوید که فعلی است. با بالا رفتن زنجیره فرمان، اعداد تغییر می‌کنند و عناوین قدیمی می‌شوند. تخصص‌ها و دستورالعمل‌ها نیز تغییر می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که کارتی که تحویل می‌دهید حاوی اطلاعات فعلی باشد، نه با خراشیدن چاپ و نوشتن در اطلاعات جدید با دست، که تاثیر بدی ایجاد می‌کند.

b

دامیان هاینیش توسط Mission Design

نکته پاداش: شماره تلفن‌ها نیز تغییر می‌کنند، بنابراین در نظر بگیرید که شماره Google Voice را شماره تماس اصلی خود قرار دهید. سپس، مهم نیست که به کجا می‌روید، می‌توانید شماره را به آنجا هدایت کنید و نگران هدر دادن کارت‌های قدیمی و چاپ مجدد کارت‌های جدید نباشید.

کیفیت بیش از کمیت

بار کردن کارت های بیش از حد به دلیل اینکه معامله خوبی پیدا کردید ممکن است در دراز مدت ارزشش را نداشته باشد. همانطور که گفته شد، اطلاعات تغییر می کند، و اگر صدها کارت را پنهان کرده باشید، به همراه پولی که برای آنها خرج کرده اید، در خطر هدر رفتن سریع هستند.

سپس هویت برند شرکتی توسط Jimmi Tuanart

دوبار اندازه گیری کنید، یک بار برش دهید

همه اندازه‌گیری‌ها را درست قبل از رفتن به چاپخانه انجام دهید. و مطمئن شوید که شما و چاپگر با فرمت ها و ابعاد فایل ها چشم به چشم می بینید. همچنین ممکن است بخواهید که یک جفت چشم دوم، جمله بندی و مهمتر از آن املای شما را بررسی کند. اغلب ما به طور طبیعی غلط املایی را در ذهن خود تصحیح می کنیم، که می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه شود. هیچ چیز بدتر از این نیست که با زحمت یک طرح را کنار هم قرار دهید و بعد از چاپ اول متوجه اشتباه شوید. دو بار اندازه گیری کنید، یک بار برش دهید!

نوشته شده به طور انحصاری برای WDD توسط راب بوون.

نظرات خود را در بخش نظرات زیر بیان کنید. چه تأثیرات دیگری را می خواهید روی مشتریان بالقوه ایجاد کنید که می توانند روی کارت منتقل شوند؟ و چگونه این کار را انجام می دهید؟

BrushLovers.com را بررسی کنید و مجموعه ای عالی از پیدا کنید براش های فتوشاپ رایگان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *