نقاشی دیواری یادبود بری مک گی


وقتی از یک هنرمند خیابانی عجیب و غریب، یک خودروساز سنتی و یک نشریه مد روز عبور می کنید، چه چیزی به دست می آورید؟ البته، شما هنری عجیب و غریب، بزرگتر و شگفت انگیز خواهید داشت.

به سفارش Cadillac and Vanity Fair، هنرمند مشهور خیابانی بری مک گی در مرکز رقص مارک موریس در بروکلین، نیویورک، یک نقاشی دیواری با ابعاد 96 در 67 پا تهیه کرد. این افزوده جسورانه به «هنر در خیابان‌ها» کادیلاک – تنها دومین مورد در مجموعه‌ای از تلاش‌های سالانه – شامل رنگ‌های زنده، طرح‌های موزاییکی و اشاره به برخی از نام‌های مستعار شناخته‌شده مک‌گی است (هنرمند بسیاری از نام‌های مستعار از جمله Twist دارد. ، Twisto، Pimple، و تقریباً هر چیزی با نام خانوادگی Fong).

پس از فارغ التحصیلی در سال 1991 از موسسه هنر سانفرانسیسکو با تمرکز بر نقاشی و چاپ، هنر خیابانی برجسته مک گی در منطقه خلیج شروع به ظهور کرد. امروزه، سبک متمایز و کمی یکپارچهسازی با سیستمعامل او جای خود را در نمایشگاه های متعدد پیدا کرده است – و اکنون، روی یک دیوار اجتماعی غول پیکر.

Mural
Mural
Mural
Mural

 

نظر شما در مورد نقاشی دیواری مک گی چیست؟ بزرگترین مقیاسی که تا به حال روی آن کار کرده اید چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *