نمونه کار تایپوگرافی پیتر تارکا


استعداد، انضباط و خلاقیت ممکن است تهدیدی سه گانه در دنیای طراحی باشد. و اگر اینطور باشد، پیتر تارکا 21 ساله به راحتی این تعریف را برآورده می کند.

هر ماه، خلاق جاه طلب مستقر در لهستان مجموعه ای از هنر تایپوگرافی سه بعدی مسحورکننده را تولید می کند. در حال حاضر یک طراح گرافیک و تصویرگر با Grate Studio در Wroclaw، آثار هنری دیجیتال Tarka در Behance، PSDTuts و Abduzeedo و همچنین در چندین نشریه به نمایش درآمده است. این طراح با استعداد با ده مجموعه زیر کمربند خود، به دنبال زنده کردن زبان از طریق تمرینات خود در تایپوگرافی بوده است.

“آرایش نوع شامل انتخاب حروف، اندازه نقطه، طول خط، پیشرو (فاصله خطوط)، تنظیم فاصله بین گروه‌های حروف (ردیابی) و تنظیم فاصله بین جفت حروف (هرکینگ) است.” – پیتر تارکا

رویکرد دقیق او با نبوغ خارج از جدول و توجه به رنگ، بافت و فضا همراه است. اگر تایپوگرافی رشته‌ای است که زبان را قابل مشاهده می‌کند، کار تارکا باعث می‌شود که از صفحه خارج شود. لذت ببرید!

 

کدام یک از نمونه کارهای پیتر تارکا مورد علاقه شماست؟ آیا کار او در مورد طراحی است یا سبک؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *