پس‌زمینه‌های بافت‌دار در طراحی وب‌سایت، مخصوصاً در طراحی‌های گرانج رایج هستند. اما آنها در انواع دیگر سبک های طراحی نیز استفاده می شوند.

بافت‌ها می‌توانند جذابیت بصری را به یک طراحی مینیمالیستی اضافه کنند، یا می‌توانند جزئیات بیشتری را اضافه کنند که واقعاً طراحی را برجسته می‌کند.

بافت های کاغذی بسیار رایج ترین هستند، اما سایر بافت هایی که به طور منظم دیده می شوند عبارتند از سنگ، بتن، زنگ زدگی و پارچه. و آنها فقط برای پس زمینه استفاده نمی شوند. برخی از سایت‌ها بافت‌ها را در تمام جنبه‌های طراحی خود گنجانده‌اند، در حالی که برخی دیگر فقط از آنها برای لهجه استفاده می‌کنند.

در زیر بیش از سی طرح وب سایت عالی که از بافت ها استفاده می کنند آورده شده است. به راحتی می توانید موارد دلخواه خود را، چه در اینجا نشان داده شده یا نه، در نظرات به اشتراک بگذارید.

یک پس‌زمینه با بافت سنگی با رنگ‌آمیزی ظریف در سرصفحه جدا می‌شود. بافت در سراسر پس‌زمینه تکرار می‌شود.

kohette

 

آغوش برای هیولاها

Hugs for Monsters از یک بافت سنگی درشت در سرتاسر پس‌زمینه سایت خود استفاده می‌کند. گنجاندن آن در هدر یک حس انسجام را به سایت اضافه می کند.

hugsformonsters

 

جشنواره موسیقی Forest Edge

سایت فستیوال موسیقی Forest Edge یک طرح گرانج چشمگیر و رنگارنگ است که در سراسر آن از چندین بافت استفاده شده است. بافت مقوایی برجسته ترین است، اگرچه بافت های کاغذی ظریف تری نیز وجود دارد.

forestedge

 

GO Mammoth

بافت کاغذ گرانی در پس‌زمینه در اینجا در سایر عناصر صفحه، از جمله منوی پیمایش، منعکس می‌شود. این به چیزی که در غیر این صورت از نظر زیبایی شناسی بسیار مدرن بود، جذابیت بصری می بخشد.

gomammoth

 

کبوتر و کبوتر

بافت های سنگین استفاده شده در اینجا تقریباً شبیه یک دیوار رنگ آمیزی شده با اسفنج است. استفاده زیاد از بافت هایی مانند این باید با احتیاط انجام شود تا محتوا را تحت تأثیر قرار ندهد. در اینجا کار می کند زیرا محتوا بسیار کم است.

pigeonandpigeonette

 

Benestar

وب‌سایت Benestar از ترکیبی از بافت‌های کاغذ، پارچه و چوب، همراه با انواع الگوهای ظریف استفاده می‌کند. این یک طراحی بسیار غنی و چند لایه ایجاد می کند.

benestar

 

Marie Catribs

تکرار بافت های مشابه در یک سایت، همانطور که در اینجا با بافت های کاغذی دست ساز در رنگ های مختلف انجام می شود. عناصر ترسیم شده با دست بافت کاغذ را بیشتر برجسته می کنند.

mariecatribs

 

شکست + دوست داشتنی

بافت های ظریف مانند آنچه در اینجا استفاده می شود می تواند تأثیر بسیار خوبی بر طراحی سایت مینیمال داشته باشد. مخلوط کردن بافت ها با حفظ یک طرح رنگ تک رنگ، این اثر را افزایش می دهد.

crushlovely

 

فکر کنید. انجام دادن. ایجاد کنید.

برای تأثیرگذاری لازم نیست از بافت ها در سراسر سایت استفاده شود. در اینجا، بافت کاغذ فقط در هدر و نوار کناری استفاده می‌شود و قسمت عمده پس‌زمینه سفید باقی می‌ماند.

thinkdocreate

 

چاپ پوشیدنی

وقتی بافت‌های ظریف با الگوهای ظریف ترکیب می‌شوند، نتیجه نهایی با آن چیزی که طراحی را برجسته می‌کند، ظریف و ظریف می‌شود.

wearableprint

 

اتصال ساحلی

بافت کاغذ سنگین، مانند آنچه در اینجا استفاده می شود، تفاوت زیادی در زیبایی یک سایت ایجاد می کند. بدون بافت، این یک سایت بسیار مینیمالیستی خواهد بود.

coastalconnection

 

رقابت خواهر و برادر

نمونه دیگری از سایتی به سبک گرانج که از بافت های کاغذی استفاده زیادی می کند.

siblingrivalry

 

کتی چه می کند

What Katie Does سایت دیگری است که یک بافت کاغذ ظریف را با یک الگوی تکرار شونده (هم در پس‌زمینه و هم در هدر) ترکیب می‌کند. دیگر عناصر طراحی، موتیف کاغذ را بازتاب می دهند.

whatkatiedoes

 

هیپستری

Hipstery از پس‌زمینه‌ای با بافت کاغذی در پشت محتوای اصلی خود و همچنین در پشت الگوی پس‌زمینه استفاده می‌کند. به احساس قدیمی سایت می افزاید.

thehipstery

 

Doublenaut

این پس‌زمینه یک الگو و یک بافت را به شکلی شبیه کاغذ گراف هوازده ترکیب می‌کند. به سایتی که در غیر این صورت بسیار مینیمالیستی است، جذابیت بیشتری می بخشد.

doublenaut

 

Digital Podge 2009

سایت دیگری که از بافت کاغذی برای پس زمینه خود استفاده می کند. ظریف اما موثر.

digitalpodge2009

 

Infinitum

یک پس‌زمینه سبک و با بافت سنگی به اندازه کافی ظریف است که مستقیماً در پشت متن استفاده شود. با این حال، مراقب باشید که از بافت‌های پررنگ‌تر به این شکل استفاده کنید.

infinitum

 

TypeFaces

یک پس‌زمینه دیگر با بافت کاغذ گراف که به اندازه کافی ظریف است که تایپ را مستقیماً در بالای آن قرار دهید.

typefaces

 

مهد کودک دوک نشین کورنوال

استفاده از سایه‌های مختلف رنگ بر روی یک بافت پس‌زمینه، عمق و جذابیت را به طرح اضافه می‌کند.

duchyofcornwallnursery

 

شخصیت های مشکوک

پس‌زمینه با بافت بتن در اینجا بسیاری از جذابیت‌های بصری را اضافه می‌کند و با توجه به اینکه بقیه سایت از عناصر کاغذی استفاده می‌کند، کمی غیرمنتظره است.

questionablecharacters

 

سرویس راهنمای آسمان

در اینجا سایتی وجود دارد که از تعدادی بافت، از جمله دانه‌های چوب و کاغذ استفاده می‌کند. آنها عناصری مانند منگنه ها و لکه های آب را برای برجسته تر کردن بافت ها اضافه کرده اند.

skysguideservice

 

نقاش برمون

پس‌زمینه کاغذی کمی متفاوت، با لکه‌های آب و هوا. ظریف است اما ارزش زیبایی شناختی زیادی به آن اضافه می کند.

bermonpainter

 

پل بنت

سایت دیگری که از بافت کاغذ ظریفی برای پس‌زمینه استفاده می‌کند و متن مستقیماً در بالا قرار می‌گیرد.

pmbennett

 

متیو و سارا در حال ازدواج هستند

پس‌زمینه به سبک کاغذ دیواری بافت‌دار در اینجا کمی متفاوت از چیزی است که معمولاً دیده می‌شود. این به نوعی ترکیبی از یک بافت و یک الگو است و به خوبی کار می کند.

matthewnsara

 

اتاق انتظار

سایت‌های به‌سبک قدیمی با استفاده از کاغذهای فرسوده و عتیقه برای پس‌زمینه‌شان، سود زیادی به دست می‌آورند.

thewaitingroom

 

کریستوفر کالیکات

یک پس‌زمینه بافت‌دار دیگر که کمی الگو را به شکل مربع‌های ظریف اضافه می‌کند. شفافیت در قسمت محتوای اصلی بافت را بیشتر برجسته می کند.

calicott

 

توسعه طراحی و پیگیری شادی

یک نمونه خارق‌العاده دیگر از یک پس‌زمینه با بافت کاغذ، این بار با رنگ خاکستری‌تر از بسیاری از مواردی که در بالا مشاهده می‌کنید.

thisisaaronslife

 

عکاسی امی هرندون

زمینه اینجا یک بافت بوم تک رنگ است. به ظاهر طبیعی سایت می افزاید و حس بسیار ارگانیکی دارد.

amyherndonphotography

 

Rhett Canipe

سایت Rhett Canipe از بافت های مختلفی برای ظاهر گرانج استفاده می کند. ترکیب جلوه‌های آبرنگ با بافت‌ها، طراحی بسیار غنی‌تری را ایجاد می‌کند.

rhettcanipe

 

طراحی های Fiore

Fiore Designs دارای بافت‌های متنوعی است: پس‌زمینه کتانی گران‌گون است و بافت‌های کاغذی در سرتاسر عناصر اصلی طراحی استفاده شده است. این یک نتیجه بصری بسیار جالب است که بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

fioredesigns

 

هر بار که می میرم

بافت سنگ پررنگ‌تر مورد استفاده در سایت Every Time I Die به ظاهر کلی گرانج می‌افزاید. بافت‌های قوی‌تر مانند این باید با احتیاط استفاده شوند، زیرا اگر به درستی ترکیب نشوند، می‌توانند طاقت‌فرسا باشند. در اینجا، رنگ‌های پررنگ و گرافیک آن را جبران می‌کند.

everytimeidie

 

استودیوی اینترنتی ایوان استین

یک بافت کاغذی گران و لایه‌ای در پس‌زمینه در اینجا نمونه دیگری از بافت قوی است. با این حال، طرح رنگی ساده در اینجا، آن را از زیاده‌روی کردن جلوگیری می‌کند.

evanstein

 

InkByte

سایت InkByte از بافت کاغذ رنگی برای پس‌زمینه‌اش استفاده می‌کند که بدون زیاد کردن محتوا، عالی به نظر می‌رسد.

inkbyte

 

کاترین تورمن

انواع بافت های کاغذ و مقوا در طراحی این سایت، حسی قدیمی و شنی به طرح می بخشد.

kathrynthurman

 

طراحی و چندرسانه ای فرانسسکو مولزی

یک پس‌زمینه کاغذی ظریف دیگر، که باعث می‌شود کل سایت یکپارچه‌سازی‌تر به نظر برسد، علی‌رغم این واقعیت که تنها یک گرافیک واقعاً قدیمی در صفحه وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید که بافت‌های دیگر به‌طور ماهرانه‌ای گنجانده شده‌اند، از جمله یک بافت جین در هدر و کاغذ بیشتر در ناوبری بالا.

francescomolezzi

نوشته شده به طور انحصاری برای WDD توسط کامرون چپمن.

طرح های وب سایت مورد علاقه خود را دارید که از بافت ها به خوبی استفاده می کنند، یا شاید آموزش هایی که در مورد استفاده خوب از بافت ها صحبت می کنند؟ لطفاً آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *