پروژه همه جا یک پروژه مشترک است که توسط طراح و تصویرگر، آدریان والش سرپرستی شده است. این آهنگ به عنوان ادای احترام به آهنگ فولکلور کلاسیک “I’ve Been Everywhere” که در سال 1959 توسط ترانه سرای استرالیایی، جف مک نوشته شد، ساخته شد. نسخه اصلی این آهنگ نام مکان‌های استرالیایی را ذکر می‌کرد اما بعداً توسط هنک اسنو به مکان‌های آمریکای شمالی اقتباس شد، که نسخه آهنگ او در سال 1962 به رتبه یک جدول موسیقی کانتری رسید.

خود پروژه از مشارکت گروهی منتخب از طراحان و تصویرگران تشکیل شده است که از آنها دعوت شده است تا برچسب های چمدانی را که نشان دهنده هر یک از 92 مکان فهرست شده در نسخه آمریکایی آهنگ هستند ایجاد کنند. مشارکت کنندگان عبارتند از ایوان هووا، دان کریستوفرسون، روکسان دانر و ترزا وزنیاک، به نام چند.

به طور کلی، این یک پروژه فوق‌العاده فکر شده است و نمی‌توانید کیفیت مشارکت‌ها را تحسین نکنید. با توجه به اینکه چندین برچسب چمدان هنوز طراحی نشده اند، بسیار مشتاقانه منتظرم تا ببینم چه چیز دیگری در راه است. در حال حاضر، در اینجا مجموعه ای از برخی از طرح های مورد علاقه ما از این پروژه تا کنون آمده است:

Winnemucca
Dodge City
Waterloo
El Dorado
Bakersfield
Texarkana
Mattawa
Ottawa

 

 

کدام یک از این طرح های برچسب چمدان را دوست دارید؟ برای کجا لیبل طراحی می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *