پیکتوگرام های المپیک و پارالمپیک ریو 2016 فاش شد


تیم برند المپیک با پاشنه های مشهور لوگوی جدید و حروف سفارشی خود، به تازگی جامع ترین مجموعه پیکتوگرام های المپیک را که تا به حال در تاریخ این رویداد ایجاد شده است، تکمیل کرده است.

برگرفتن از حروف طراحی شده برای المپیک 2016 ریو توسط استودیو مستقر در لندن ، دالتون ماگ، تیم به مدت 16 ماه برای تولید 64 پیکتوگرام، 41 تصویر کار کرد. برای ورزش های المپیک و 23 برای ورزش های پارالمپیک. پنج ماه از آن دوره به اعتبار سنجی پیکتوگرام ها توسط 42 فدراسیون بین المللی اختصاص یافت.

pictos_alexferro_-782x540

ریو 2016 ادعا می کند که این احتمالاً یکی از پیچیده ترین پروژه های طراحی جهان است. مطمئناً می‌توانست بهترین کارمندان را داشته باشد: علاوه بر طراحانی که برای ایجاد عناصر گرافیکی اصلی بازی‌ها آورده شده‌اند، گروهی متشکل از 28 کارمند دیگر Rio 2016 مستقیماً در توسعه پیکتوگرام‌ها مشارکت داشتند.

کارلوس نوزمن، رئیس ریو 2016، می‌گوید که ایجاد یک پیکتوگرام جداگانه برای هر یک از ورزش‌های المپیک و پارالمپیک برای اولین بار است و افزود: «این یکی از کمک‌های منحصر به فرد ما در تاریخ بازی‌ها است. من به تیم خلاق به خاطر فداکاری و کار سخت همراه با گروه‌های مختلف که در این راه‌اندازی مشارکت داشتند، تبریک می‌گویم.»

pictos_alexferro-photorefs

آنچه در اینجا می بینیم طرح هایی هستند که بهترین ایده های پیشنهادی تیم در نظر گرفته شده اند.

بث لولا، مدیر برند ریو 2016، در مورد انعطاف پذیری این نمادها صحبت کرد. از هم اکنون تا سال 2016، پیکتوگرام ها به عنوان یک پلت فرم ارتباطی برای ترویج ورزش، برای فعال سازی شرکا عمل می کنند و در هویت بصری همه بازی ها حضور خواهند داشت. انتظار داشته باشید که آنها را در همه چیز ببینید، از صفحات وب المپیک و غرفه های فروشگاه گرفته تا تابلوهای راهنما و تی شرت.

pictos_colorsall_icons
pictos-olympic-big-crop

 

نظر شما درباره نمادهای ورزشی جدید ریو 2016 چیست؟ گروه های طراحان در مقایسه با افراد چقدر سازگار هستند؟ نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *