چالش طراحی آخر هفته: فتومونتاژ [به روز رسانی]


چالش طراحی آخر هفته: فتومونتاژ [به روز رسانی]

آماده ای برای یک چالش هیجان انگیز؟ همانطور که می دانید، ما همیشه دوست داریم منابع عالی برای الهام گرفتن و همچنین آموزش ها و ابزارهایی را برای شما به ارمغان بیاوریم تا شما را به یک طراح بزرگ تبدیل کنیم.

امروز، ما داریم چیز جدیدی را امتحان می‌کنیم… این باید یک پروژه آخر هفته سرگرم‌کننده باشد، جایی که می‌توانید به تخیل خود اجازه دهید و برخی از چیزهایی را که از خواندن WDD آموخته‌اید تمرین کنید.

چالش ایجاد یک منحصر به فرد است. فتومونتاژ با استفاده از حداقل سه تصویر خاص از Sxc.hu. موضوع و احساس تصویری که ایجاد می کنید کاملاً به شما بستگی دارد، بنابراین از خلاقیت خود به هر طریقی که می خواهید استفاده کنید.

برای ورود، به سادگی آثار خود را به عنوان یک فایل JPEG ایمیل کنید. روز دوشنبه، بهترین تصاویر دریافت شده و طراحان را پست خواهم کرد. [این چالش اکنون به پایان رسیده است، نتایج را در زیر ببینید]

هدف:

با استفاده از ترکیبی از حداقل سه تصویر زیر یک فتومونتاژ منحصر به فرد ایجاد کنید. وحشی شوید و آنها را به هر شکلی که می خواهید ویرایش کنید. در صورت تمایل می‌توانید از تصاویر بیشتر و همچنین براش‌های فتوشاپ، بافت‌ها، الگوها، فیلترها و هر چیز دیگری که می‌خواهید استفاده کنید.

مثال:

در اینجا یک مثال سریع است که من امروز با استفاده از این سه تصویر و چند براش فتوشاپ درست کردم، با این حال، احتمالات بی پایان است و در صورت تمایل می توانید از تصاویر بیشتری استفاده کنید:

مواد:

استفاده از این تصاویر برای شما رایگان است، اما ممکن است به دلایل قانونی آنها را از طریق وبلاگ توزیع نکنیم، بنابراین به سادگی در Sxc.hu به منظور دانلود سه تصویر زیر:

http://www.sxc.hu/photo/1140863
http://www.sxc.hu/photo/ 1173847
http://www.sxc.hu /photo/1172851

نیازها:

  • تصویر نهایی باید 615 پیکسل عرض x 400 پیکسل با وضوح 72dpi، در قالب JPEG (تا 150 کیلوبایت) باشد.
  • طراحی باید شامل هر 3 تصویر مشخص شده باشد، با این حال، می توانید آنها را به هر شکلی که می خواهید ویرایش، برش و اصلاح کنید.
  • همچنین می‌توانید تصاویر، بافت‌ها، براش‌ها، فیلترها، تصاویر و غیره خود را اضافه کنید…
  • نام کوچک شما باید همراه ارسالی شما باشد. ممکن است بخواهید به صورت اختیاری یک بیوگرافی کوتاه درباره خود، پیوند به وب سایت یا وبلاگ خود و یک پاراگراف کوتاه که تصویری که ایجاد کرده اید و تکنیک هایی که استفاده کرده اید را توضیح دهد، اضافه کنید. در صورت انتخاب، ممکن است این اطلاعات را همراه با تصویر شما منتشر کنیم.
  • تصویر نهایی و اطلاعات مورد نیاز را قبل از دوشنبه 20 آوریل برای ما ایمیل کنید
  • [چالش اکنون بسته است، بابت ارسالی عالی متشکریم]

چه چیزی برای شما مفید است؟

این یک فرصت عالی برای اطلاع رسانی درباره خود و کارتان از طریق WDD است و فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانایی های خود.

مجموعه ای از بهترین آثار ارسال شده برای ما در روز دوشنبه پست می شود. ما شما را به چالش می‌کشیم تا تمام تلاش خود را بکنید و به ما نشان دهید چه کاری می‌توانید انجام دهید و مهم‌تر از همه، از آن لذت ببرید و با این چالش هیجان‌انگیز آزمایش کنید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم شما با چه چیزی روبرو می شوید!

تصاویر شما:

در زیر، لطفاً موارد ارسالی خود را بدون ترتیب خاصی بیابید. آثار خلق شده واقعا عالی و متنوع بودند و نشان دادند که چگونه یک مفهوم ساده را می توان به روش های بسیار جذاب و متفاوت تفسیر کرد. مطمئناً به زودی چالش‌های بیشتری را انجام خواهیم داد و به شما اجازه می‌دهیم استعدادهای خود را بیشتر نشان دهید.

1. آستین تیمونز

نام: آستین تیمونز
مکان: باتون روژ، لس آنجلس
بیوگرافی: من دانشجویی هستم که در حال تحصیل در زمینه بازاریابی هستم در حال حاضر در دانشگاه جنوب شرقی لوئیزیانا. من عمیقاً عاشق خدا و برنامه های او برای زندگی ام هستم. اشتیاق شدید به طراحی و هنرهای گرافیکی در من می سوزد. من تقریباً 3 سال است که به طور جدی طراحی می کنم و حدود 3 سال قبل از آن یادگیری و تجربه کرده ام. من هنوز در مورد آنچه در خارج وجود دارد و تکنیک های مختلف استفاده می کنم یاد می گیرم.

تکنیک: در این طرح، من شروع به بازی و نیشگون گرفتن و کشیدن با لایه های روی هم چیدم. من یکی از سه تصویر انتخاب شده را دو بار اضافه می کنم تا اثری که می دهد را ببینم. مقداری همپوشانی گرادیان در آنجا وجود دارد. من اسب را از تصویر واقعی بیرون آوردم و آن را پر کردم تا ظاهری از نوع شبح به آن بدهم. من تصویر چمن را در پشت شبح اسب اضافه کردم تا حس خوبی به آن بدهم. من واقعاً مطمئن نیستم که چگونه به جایی که رسیدم، بدون برنامه. من فقط بازی کردم تا جایی که به جایی رسیدم که از آن راضی باشم. امیدوارم که همه شما از آن لذت ببرید.

وب‌سایت: ohsnaptimmons.tk

2. جاشوا چو


نام: جاشوا Choo
بیوگرافی: من یک طراح وب و عکاس هستم.
نظرات: قطعه اسب برای بسیار نرم و سفید کننده باشد و همچنین کمی دانه و درخشان باشد. فقط برای اینکه آن را به یک قطعه بسیار الهام بخش برای روایت یک داستان بسیار قدیمی تبدیل کنم.
وبلاگ: blog.fazai38.com
وب سایت:
me.fazai38.com

3. Duret

نام: Duret
مکان: فرانسه
بیوگرافی: autodidacte, formatrice sur logiciels graphiques, mac و photoshop معتاد 😉
وبلاگ: ccommeca.free .fr/dotclear
وب سایت: zencrea.com
 

4. کریستینا


نام: کریستینا
مکان: نروژ
نظرات: در کلاژ می‌خواستم از طنز و روابط بین حیوانات و انسان‌ها استفاده کنم. این با لایه های زیادی ساخته شده است، مخلوط کردن و فریب دادن 🙂
وبلاگ: funlightnonstop.com

5. کریس اورت


نام: کریس Everett
Bio: من یک طراح گرافیک مدرسه قدیمی هستم. سال‌ها قبل از اینکه اولین کامپیوترم را در سال 1985 به دست بیاورم، طرح‌بندی‌های معمولی را با استفاده از نوع گالری و تصاویری که با دست طراحی شده بودند، انجام دادم.
نظرات: به اندازه کافی عجیب، من قبلاً هیچ دلیلی برای انجام یک فتومونتاژ نداشتم. به همین دلیل از این چالش استقبال کردم. تصاویر اصلی شما از نظر محتوا، مقیاس و سبک بسیار متنوع بودند. هدف من این بود که هر عنصر را بگیرم و آن را کاملاً متحول کنم. از شما ممنونم که به من انگیزه دادید تا چیزی کاملاً جدید را برای خودم امتحان کنم. این یک تجربه یادگیری فوق العاده بود. JPG پیوست شده “تاریخچه” نامیده می شود – فقط به این دلیل.
تکنیک: برای تقویت تصویر اسب پیش زمینه، تصویر پس زمینه خود را از اسب ها و درختان به صورت شبح اضافه کردم تا در پس زمینه بافت نشان داده شود. که بخشی از چالش بود من تصویر چمن سبز را گرفتم و از فیلتر “نوشته یادداشت” فتوشاپ استفاده کردم تا آن را به بافتی برای قاب تبدیل کنم.
وب‌سایت: chriseverettonline.com

6. گرنوت بوهم


نام: Gernot بوهم
مکان: هاگنبرگ، اتریش
بیوگرافی: دانشجوی 22 ساله، مشغول به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی
نظر :چرا اسب؟ WDD: چرا که نه؟ 😉
وب سایت: b-multimedia.com
توئیتر: twitter.com/bmulti

7. رندی گونزالس


نام: رندی گونزالس
بیوگرافی: توسعه دهنده وب
تکنیک: در این فتومونتاژ فکر می‌کردم خنده‌دار است که یک «اسب روی کرک» را به تصویر بکشم. من چند بافت “دیوار ترک خورده” داشتم و توانستم از آنها استفاده کنم. بنابراین، پس از چند لایه بافت، نورپردازی و حالت های ترکیبی صحیح، فکر می کنم به این نکته پی بردم.
وب سایت: digitalaxis.us

8. برت جانکرد


نام: برت Jankord
تکنیک: من از ترکیب لایه ها و ماسک برای ایجاد این عکس مسابقه عتیقه مصنوعی استفاده کردم.
وب سایت: webphibian.com

9. بنجامین فرانک


نام: بنجامین فرانک
مکان: بلژیک
بیوگرافی: من یک طراح وب هستم. من به طراحی گرافیکی چه آنلاین یا آفلاین، موسیقی، فیلم و … معتاد هستم.
نظرات: خب، باید یک چیز را اعتراف کنم، خیلی هیجان زده نبودم. در مورد اسب، اما بعد فکر کردم: اگر سرش را جدا کنم چه؟
تکنیک: من به دنبال بدن جدیدی در وب سایت stock.xchng رفتم و بدنی عضلانی پیدا کردم. در اصل، من سر را با کمند بریدم. سپس با یک ماسک، از شر پس‌زمینه اضافی خلاص شدم.
تبدیل و تطبیق گردن اسب با گردن انسان، آسان‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم، به لطف تبدیل چرخشی. سپس باید پیش زمینه ای پیدا می کردم. از آنجایی که من یک شخصیت نیمه‌اسب و نیمه انسان داشتم، پس‌زمینه‌ای زباله/عجیب می‌خواستم. این ماشین خراب را در یک بیابان پیدا کردم، و فکر کردم می تواند کار کند.
عکس «نوعی علف»، همان عکسی است که کمتر دوستش داشتم: از آن برای گذاشتن علف/گیاه در گوشه پایین سمت چپ استفاده کردم. عکس “بافت” همان عکسی است که من برای دریافت افکت رنگی عجیب استفاده کردم. حالت لایه را به رنگ رایت تبدیل کرد و با سطوح بازی کرد. یک قاب پولاروید را فقط برای سرگرمی اضافه کرد، و اینجاست: تصویری عجیب با سر اسب بر بالای بدن انسان.
وب سایت: benjamin-franck.com (از آن با قهوه لذت ببرید!)

10. بن هومن


نام: بن هومن
تکنیک: من از هر سه تصویر مورد نیاز استفاده کردم. علاوه بر این، تصاویری از پرندگان، جغد، جنگل، ابرها و چراغ. تکنیک اصلی که من استفاده کردم ابزار ماسک بود. من همچنین از ویژگی‌های هم‌پوشانی و چند برابری زیادی استفاده کردم و تقریباً همه چیز را غیراشباع کردم.
وب‌سایت: skillfulantics.com

11. جرالد یو


نام: جرالد Yeo
بیو: من یک طراح وب مستقل اهل سنگاپور هستم.
نظرات: عنوان مونتاژ عکس این است: “عرفانی اسب رویا”
تکنیک:
فقط یک تصویر اضافی در بالای تصاویر داده شده استفاده شده است. بخش‌های مختلفی از آن را برداشتم و روی آنها قرار دادم و حالت‌های مختلف نور (نور سخت/نور نرم) را روی آن‌ها اعمال کردم. از ابزار لک نیز استفاده شد. این به آن ظاهر بسیار قدیمی رنگ آبی می دهد.
وب سایت:
www.fusedthought.com

12. بیورن پیترز


نام: بیورن Peters
موقعیت: Mt Gambier، استرالیای جنوبی
بیوگرافی: بین من و شریک زندگی من Talie، ما تصویرسازی، وب سایت و طراحی خانگی خود را اجرا کرده ایم. کسب‌وکار در پنج سال گذشته.
نظرات: من قبلاً هرگز چنین کاری انجام نداده‌ام، بنابراین وقتم را صرف امتحان کردن چیزهای مختلف کردم و همچنین ایده‌ای در مورد آنچه که می‌خواستم باشد را دریافت کردم. . من همیشه از طرفداران داستان Sleepy Hollow بودم، بنابراین تصمیم گرفتم که به خاطر اسب به دنبال یک جنگل تاریک خوب باشم.
تکنیک: من از چند عکس جنگلی تاریک استفاده کردم، از یک ماه برای چسباندن به پشت و سپس شروع به کار کردم. برای شروع، تصویر سوم (بافت کاغذی قهوه‌ای) را وارونه کردم و وقتی در میان گزینه‌های ترکیب لایه‌ها ورق می‌زدم، متوجه شدم که یکی به آن نمای تاریک زیبایی در بالای تصویر می‌دهد.
سپس نیمه بالایی را برش دادم. از اسب بیرون بیاید تا مطمئن شوید که در این همه تاریکی گم نمی شود و سپس سعی می کنم تصاویر را با هم تطبیق دهیم تا خطوطی روی هم قرار نگیرند و غیره. بسیاری از لایه ها بعدا کپی و تار می شوند و من بسیار از آن راضی بودم. . من یک فیلتر نور در بالای تصویر نهایی اضافه کردم و سپس کمی با تعادل رنگ بازی کردم تا آن را تمام کنم.
وب سایت:
gunhoundink.com

13. Shep Reiquam

نام: Shep Reiquam
بیوگرافی: من یک دانشجوی سال اول طراحی ۱۹ ساله هستم.
نظرات: تمام کارهای من تا به حال کاری بوده است که انجام داده ام به این دلیل که می خواستم، نه برای هیچ مشتری. من عاشق دستکاری عکس هستم و هر بار که به یک ایده جالب برخورد می کنم چیزهای جدیدی را امتحان می کنم. این ایده از وسواس من به مجموعه کتاب‌های Discworld اثر تری پرچت و Grim Reaper ناشی شد. در کتاب‌ها، او به‌عنوان چهره‌ای بلند با داس و اسبی سفید درخشان به تصویر کشیده شده است. تمام تلاشم را کردم تا این را به تصویر بکشم و چند عکس تصادفی دیگر را روی میز او جمع آوری کردم.
DeviantArt: skelifish.deviantart.com

14. مارلون کورگ

نام: مارلون کورگ
مکان: فیلیپین
بیوگرافی: تازه در حال یادگیری فتوشاپ و طراحی وب هستید. در حال حاضر اینجا در کالج عالی فناوری، مسقط، عمان کار می کنم.
وبلاگ: www.kutserongkulot.com

15. جولی ل

نام: Julie Lê
مکان: شهر کبک، کانادا
بیوگرافی: طراح وب
نظرات: با آمدن بهار و تابستان، می‌خواستم کاری واضح، رنگارنگ، بیشتر شبیه یک نقاشی انجام دهم.
تکنیک: من عمدتاً با منحنی‌ها، لایه‌ها بازی می‌کردم. ماسک ها، خطوط کلی جوهر و فیلترهای تفاوت.

16. لیورا بلوم

نام: لیورا بلوم
بیوگرافی: من یک طراح گرافیک هستم.
تکنیک: من این را ساختم تصویر کامل از براش ها و افکت های لایه. همه تصاویر از سایت بورس است.
وبلاگ: www.brushthis.com
وب سایت: www.liorablum.com

17. جوئل ک.

نام: Joel K.
مکان: Spring Valley، نیویورک
بیوگرافی: یک توسعه دهنده وب جدید و طراح.
نظرات: من می توانم بهتر از این تصویر انجام دهم. فقط فکر می کنم این منحصر به فرد خواهد بود زیرا من فقط از سه تصویر اصلی استفاده کردم. من همچنین از تصویری از منظره‌ای استفاده کردم که به سختی می‌توانید آن را در زیر چمن ببینید، فقط برای اینکه نشان دهم این تصاویر فردی هستند. نام تصویر را «اسب پدربزرگ من» می گذارم. این تصویری است که من می توانم ببینم که روی میز یک صنعتگر قدیمی نشسته و گرد و غبار را جمع می کند.
وب‌سایت: eVeltdesign.com

18. کنستانتین پوتوراک

 

نام: Constantin Porac
بیوگرافی: من یک طراح گرافیک هستم و همچنین دوست دارم خودم را یک هنرمند دیجیتال بنامم. من سفر هنری خود را از چند سال پیش آغاز کرده ام و از آن زمان باید بگویم که یک عشق واقعی خود را کشف کردم.
تکنیک: درباره تصویرسازی: من ابتدا کار روی این قطعه را با یک ایده ساده شروع کردم، برش اسب را در جاهای مختلف همانطور که دیده می شود و در پایان اندام هایی را اعمال می کنم، اما همانطور که تصویر را پیش بردم، فکر کردم که ترکیب این موضوع با تم کد امگا و احساس یکپارچهسازی با سیستمعامل می تواند رویکرد بهتری به قطعه بدهد.

19. کارلا سیا

نام: Carka Ceia
بیوگرافی: من یک طراح گرافیک و تصویرگر جوان از پرتغال هستم.
نظرات: قوی>این داستان درباره جزایر شناور در آسمان آبی تیره است که اسب‌هایی با قدرت جادویی در آن زندگی می‌کنند. تکمیل این تصویر حدود 2.5 ساعت طول کشید و با استفاده از تعداد زیادی تصاویر استوک، برخی عناصر سه بعدی و برخی نقاشی های دیجیتال نیز انجام شد.
وب سایت: hauntedcathouse.org

20.Pasquale Di Maio

نام: Pasquale Di Maio (linux29)
کشور: ایتالیا
تکنیک:
من فقط از 3 استفاده کردم تصاویر، نقشه گرادیان و شعله ور شدن لنز. نعل اسب توسط من با Illustrator ایجاد شد.

21. ساندر روزنبراند

نام: Sander Rosenbrand
کشور: هلند
بیوگرافی: من یک طراح وب آزاد هستم.نظرات: عاشق خواندن webdesignerdepot تقریبا هر روز هستم! کار عالی بچه ها! این ارسالی من برای مسابقه است. من واقعاً نامی برای آن ندارم، اما اگر لازم باشد، آن را «اسب چمن جنگلی» می نامم… چقدر اصلی 😉 کار کردن روی آن واقعاً سرگرم کننده بود، زیرا من معمولاً فقط وب سایت کار می کنم. با تشکر از همه مقالات عالی در سایت!
تکنیک: همه 3 تصویر مورد نیاز در مونتاژ هستند. من از دو عکس اضافی از stock.xchng و چند وکتور درخت و شاخه استفاده کردم. بقیه همه فتوشاپ هستند…
وب سایت: active-element.com

22. شین گیلیز

نام: Shane Gillies
بیوگرافی: چاپ و طراحی وب.
نظرات: متشکرم! جالب بود!
تکنیک: عناصر باید واضح باشند. من از هر سه عکس مورد نیاز، به علاوه چند مورد اضافی استفاده کردم.
وب سایت: Fishgill Graphics
توئیتر: shanegillies

23. نات

نام: Knut
کشور: لهستان.
بیوگرافی: من طراح گرافیک و صدا هستم. امیدوارم از CALL SMALL من لذت ببرید.
وب سایت: knutmobius .com

24. – Joosep Kõivistik

نام: Joosep Kõivistik
نظرات:
خب، تصویر واقعاً پس‌زمینه زیادی ندارد… فقط می‌خواستم چیزی سورئال خلق کنم… در نهایت چیزی به پایان رسید فقط “عجیب” متأسفانه آنقدرها هم تمام نشده است… به تأخیر افتاد و به ضرب الاجل رسید.
تکنیک:
هوم… برش، چسباندن، برش خرد کن؟ چیزهای معمولی شما واقعا… برخی از تصاویر را برش دهید، با قلم روی آنها سایه ها و هایلایت ها را بمالید، چند سبک لایه اعمال کنید و غیره.
وب سایت:
koivistik.com

25. Guisella Acuña (معروف به DraRock)

نام: Guisella Acuña (معروف به DraRock)
کشور: پرو
DeviantArt: drarock.deviantart.com
تکنیک: قطعا می‌خواستم بسازم یک اسب بالدار (من عاشق پرهای جی هستم) بنابراین ابتدا یک پگاسوس را امتحان کردم، اما برایم سخت بود که آن را سفید کنم و واقعی به نظر برسد، بنابراین ترجیح دادم با یک اسب سیاه بروم، یک اسب تیره که یک خانم تیره را پیدا کرد و در حال راه رفتن بود. با هم به جنگل عمیق.

من از ابزار قلم برای جدا کردن اسب و کمند مغناطیسی برای خانم استفاده کردم، بال‌های سیاه را با یک برس نرم به اسب وصل کردم و به آرامی آنها را با هم ترکیب کردم، و چمن نیز صاف شد تا بتوان آن را با جنگل ادغام کرد. تصویر و مقداری از چمن را مهر زد تا تمام عرض تصویر را بپوشاند. آتش برای بال ها منحرف و لکه شده بود، و برای لمس نهایی مقداری رنگ در هم آمیخت تا لحن غم انگیزی به آن بدهد.

26. اریک

نام: اریک
وب‌سایت: erikiggmark.se

27. کنت ویگینز

نام: Kenneth Wiggins
بیوگرافی: طراح گرافیک تعاملی.
نظرات: من برای طراحی حدود 5 سال و واقعاً قبلاً هرگز سعی نکردم در مسابقه ای شرکت کنم. من از ایجاد این لذت بردم و مطمئناً منتظر کارهای بیشتری هستم! از فرصتی که دادید متشکرم!
تکنیک: می‌خواستم چیزی را به تصویر بکشم که هنگام رانندگی در حومه شهر می‌بینید. چند تصویر اضافه شد که برای تکمیل نمای روستایی استفاده شد.
وب سایت:
www.kdwiggins.com

28. کلر ویلیامز

نام: کلر ویلیامز
بیوگرافی: من یک عکاس و طراح گرافیک هستم و در حال حاضر یک مادر در خانه هستم.
تکنیک: من از هر سه تصویر در پس‌زمینه آسمان در لایه‌ها و تیرگی‌های مختلف استفاده کردم. تصویر چمن به عنوان روکش الگو در یکی از این لایه ها استفاده شد. من از برس های آتش و انگور استفاده کردم تا گرانگی دودی به آسمان اضافه کنم. انگورها برای من مانند صاعقه تاریکی محض به نظر می رسند. تاری های حرکتی روی اسب پیش زمینه و منظره کیفیتی اثیری می بخشد. من از داستان چهار سوار آخرالزمان الهام گرفتم و این تصویر برداشت من از اسبی است که بتواند ویژگی های سوارکار خود را نیز منعکس کند. این اسب نشان دهنده جنگ است. عنوان دستکاری عکس: War
وب سایت: claireity.net

نام: مائوریسیو اسپارزا، [ایمیل محافظت شده]
نظرات: از ایجاد این مسابقه متشکریم، امیدوارم به زودی یک مسابقه دیگر ارسال کنید…
وبلاگ: mau.cristalab.com

30. نانسی راسکاوسکاس

نام: Nancy Raskauskas
بیوگرافی: من یک معلم (پایه‌های 6-12)، فن‌شناس، هنرمند آزاد، نویسنده فناوری، وبلاگ‌نویس و صاحب شبکه های کیهانی؛ وبلاگ، انجمن، پشتیبانی، طبقه بندی، شبکه اجتماعی و خدمات برگه الکترونیکی برای جامعه مدرسه من. من برای بسیاری از نشریات فناوری مقالات و نقدهایی نوشته ام. علاوه بر تدریس، پروژه های فعلی من شامل ویرایش یک فیلم مستند و نوشتن و تصویرسازی یک کتاب الفبا برای جامعه ساحلی من است که ایده این اقتباس را به من داد.
نظرات: این را زمانی که قبلا توییت می کردم کشف کردم. . از فرصتی که دادید متشکرم.
تکنیک: طراحی من شامل تکرار هر سه عنصر بود. در فتوشاپ با پس‌زمینه گرادیان قهوه‌ای تیره تا سیاه شروع کردم و چمن و بافت را با شفافیت لایه‌بندی کردم، اسب را چندین بار کپی کردم و اندازه‌های کپی‌ها را تغییر دادم، همچنین شفافیت‌های آنها را به سطوح مختلف کاهش دادم و آنها را در پس‌زمینه لایه‌ای خود ادغام کردم.

سپس تصویر اسب را از طریق کمند مغناطیسی برش دادم، آن را روی پس‌زمینه قرار دادم و اندازه آن را تغییر دادم. من یک حرف سه بعدی “H” در ایلوستریتور ایجاد کردم و تصویر بافت دار را روی لبه اریب و تصویر چمن را روی سطح اعمال کردم و با سطوح بازی کردم تا به افکت دلخواه رسیدم. من این را در تصویر فتوشاپ آوردم. من کلمات “برای اسب است” را به رنگی که از خود اسب استخراج شده است اضافه کردم.
وب سایت: cosmicthings.com

31. رند دورن

نام: رند دورن
تکنیک:
از طریق تصویر می‌خواستم ایده رفتن و ترک خانه را ارائه دهم. Tried to capture this by having the horse waking opposite the house while the sun sets which is usually the time to come back home. I basically added one more photo, worked with some brushes, changed the opacity and the blending modes of most pictures and added some plain shapes which served to give some change in the colors.
Website: randrambles.com

 

32. William Byrd

Name: William Byrd
Bio: I’m a designer and web developer.
Comments: This is actually the first design challenge I’ve taken part in; hope to do some more – it was fun! Great practice.
Technique: I used all three images, but wasn’t really feeling the plant image, so I balled it up and set it on fire (figuratively speaking)… I also used some brushes and some pictures of fire I took.
Website: william-byrd.com

 

Which ones are your favorites? Please add your feedback below…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *