چه چیزی برای طراحان جدید است، سپتامبر 2012


ویرایش سپتامبر از چیزهای جدید برای طراحان و توسعه دهندگان وب شامل برنامه های وب جدید، ابزارهای جاوا اسکریپت و جی کوئری، پلاگین هایی برای مفیدتر کردن سایت شما، ابزارهای بهره وری، برداشت های جدید در مورد سیستم های مدیریت محتوا است. ، چارچوب ها، کیت های UI، و برخی فونت های جدید واقعا عالی.

بسیاری از منابع زیر رایگان یا بسیار کم هزینه هستند و مطمئناً برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان در آنجا مفید خواهند بود.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید. و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید ماه آینده در آن گنجانده شود، آن را به @cameron_chapman توییت کنید. برای بررسی.

 

Osmek

Osmek نوع جدیدی از CMS مبتنی بر ابر است که خود را “Content API” می‌نامد. . می توان از آن با هر زبان برنامه نویسی یا فریم ورک و در هر سروری استفاده کرد و محتوا را می توان در چندین سایت توزیع کرد.

osmek

 

Metro UI CSS

Metro UI CSS چارچوبی برای توسعه سایت‌ها به سبک ویندوز 8 است. می توان از آن به عنوان یک راه حل مستقل استفاده کرد یا به هر چارچوب CSS دیگری اضافه کرد.

metro ui css

 

Strapdown.js

Strapdown.js روشی ساده برای ایجاد اسناد Markdown بدون نیاز به کامپایل سمت سرور است. سازگار با موتور جستجو، سازگار با مرورگرهای متقابل، موضوع‌پذیر است و شامل برجسته‌سازی نحوی به سبک Github است.

strapdown.js

 

Prism.js

Prism.js یک برجسته‌کننده نحوی قابل توسعه و سبک است که با استانداردهای وب مدرن کار می‌کند. این فوق العاده سریع، شهودی است و می تواند با CSS استایل دهی شود.

prism

 

Anotator

Annotator یک کتابخانه JS منبع باز است که می تواند به یک صفحه وب اضافه شود اجازه دهید بازدیدکنندگان حاشیه نویسی بگذارند. این حاشیه نویسی می تواند شامل نظرات، برچسب ها، کاربران و موارد دیگر باشد. و با در نظر گرفتن قابلیت توسعه آسان طراحی شده است تا بتوانید ویژگی های جدیدی اضافه کنید.

annotator

 

SideTap

SideTap چارچوبی برای ساخت رابط‌های وب مستقل از تلفن همراه است. این بهترین عملکرد را در iOS5+، Chrome و Safari دارد. این سبک وزن است و از روی پیکربندی قراردادی را در بر می گیرد تا بتوانید فوراً شروع به کار کنید.

sidetap

 

Erlywarn

Erlywarn در صورتی که وب‌سایت شما به طور معمول عمل نمی‌کند، اعلان‌های فوری به شما می‌دهد. شروع سریع است (فقط ایمیل و URL خود را وارد کنید) و مقرون به صرفه است (از 1 پوند در ماه شروع می شود).

erlywarn

 

BigVideo.js

BigVideo.js یک افزونه jQuery برای افزودن یک ویدیوی بزرگ است پس زمینه (یا تصویر) وب سایت شما. از API Video.js و همچنین چند پلاگین و کتابخانه jQuery استفاده می کند.

bigvideo.js

 

SoundGecko

SoundGecko هر مقاله‌ای را به فایل MP2 تبدیل می‌کند که می‌توانید در حال حرکت به آن گوش دهید. به عنوان یک افزونه کروم در دسترس است، یا فقط می‌توانید URL مقاله را ایمیل کنید تا تبدیل را دریافت کنید. همچنین برنامه‌هایی برای iOS، Android و Windows Phone وجود دارد.

soundgecko

 

Edicy

Edicy ابزار ساده ای است که برای ایجاد وب سایت های چند زبانه استفاده می شود. استفاده از آن آسان است، برای دسک‌تاپ و موبایل بهینه‌سازی شده است، دارای تم‌های قابل تنظیم است و به‌طور مستقیم برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است.

Edicy

 

Typecast

Typecast ایجاد وبلاگ‌های زنده تعاملی را آسان می‌کند و برای مصاحبه عالی است. می‌توانید از خوانندگان، دوستان و طرفداران دعوت کنید تا از شما سؤال بپرسند، سپس فقط انتخاب کنید که به کدام یک پاسخ دهید و شروع به تایپ کنید.

Typecast

 

Quabel

Quabel یک برنامه نوشتن مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می دهد اهداف نوشتن را به راحتی تعیین کنید و روی آن تمرکز کنید. نوشتن شما بدون حواس پرتی بیرون دستورات ساده قالب بندی نوشته شما را آسان می کند و از هر کجا قابل دسترسی است.

Quabel

 

تمیز

نیت یک چارچوب شبکه سیال منبع باز است که بر روی Bourbon و Sass ساخته شده است. از واحدهای em و نسبت‌های طلایی استفاده می‌کند و کاملاً به میکس‌های Sass متکی است، بنابراین HTML شما را با کلاس‌های ارائه و div‌های بسته‌بندی اضافی آلوده نمی‌کند.

neat

 

Human.io

Human.io پلتفرمی برای ساخت برنامه‌های کوچک تلفن همراه است که می‌توانند به دوربین تلفن دسترسی داشته باشند، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر. می‌توانید از آن برای ایجاد عملکردهای ساده یا پیچیده استفاده کنید، و ادغام آن در سرویس‌های موجود آسان است.

human.io

 

Mailrox

Mailrox ساخت ایمیل‌های HTML ضد گلوله برای CampaignMonitor یا MailChimp را آسان می‌کند. قالب های ساخته شده با Mailrox با Apple Mail، Lotus Notes، Thunderbird، AOL، Gmail، Yahoo تست شده اند! نامه، و بسیاری دیگر.

mailrox

 

لطفاً پیکان CSS

CSS Arrow لطفا یک مولد پیکان CSS سریع و آسان برای استفاده است. فقط اندازه فلش، عرض حاشیه و رنگ، موقعیت و رنگ پس‌زمینه را مشخص کنید و تمام کدهای مورد نیاز را دریافت خواهید کرد.

css arrow please

 

سه پایه

Easel یک ابزار طراحی وب‌سایت درون مرورگر است که شامل ویژگی‌های مدل‌سازی و اشتراک‌گذاری است. این شامل فونت‌های وب داخلی و رندر واقعی به مرورگر است، و حتی می‌توانید سبک‌های موجود خود را با استفاده از افزونه Chrome آنها وارد کنید.

easel

 

JZoopraxiscope

JZoopraxiscope یک افزونه jQuery برای ایجاد انیمیشن از تصاویر ثابت است. الهام گرفته از Zoopraxiscope است که توسط Eadweard Muybridge ایجاد شده است.

jzoopraxiscope

 

پرس و جوهای صفحه نمایش

Screenqueries ابزاری ساده برای آزمایش طرح‌های واکنش‌گرا در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش است. این شامل منوهای کشویی با تعدادی دستگاه رایج است، یا می توانید اندازه صفحه نمایش خود را مشخص کنید.

Screenqueries

 

BigScreen

BigScreen یک کتابخانه ساده است که استفاده از جاوا اسکریپت کامل را آسان می کند. API صفحه نمایش در وب سایت یا برنامه خود. این شامل تعدادی بک گراند است که تجربه تمام صفحه شما را بسیار کاربرپسندتر می کند.

BigScreen

 

واسط کاربری سیال

Fluid UI برنامه‌ای برای ساخت نمونه‌های اولیه برنامه‌های iOS و Android است. این شامل ابزارهایی برای اشتراک گذاری، آپلود و صادرات، و حتی تست روی دستگاه است. یک طرح رایگان محدود در دسترس است و برنامه های پولی از 29 دلار در ماه شروع می شود.

fluid ui

 

روشن/خاموش FlipSwitch

روشن/خاموش FlipSwitch یک مولد برای ایجاد CSS3 خالص روشن/خاموش است. سوئیچ های تلنگر با انتقال متحرک. این شامل انواع سبک‌ها و همچنین تنظیمات حالت‌های فعال و غیرفعال، اندازه، رنگ‌ها، برچسب‌ها و موارد دیگر است.

on off flipswitch

 

Infogr.am

Infogr.am یک برنامه رایگان و ساده برای ایجاد اینفوگرافیک های عالی است. تم های از پیش طراحی شده ای برای انتخاب وجود دارد، سپس فقط داده های خود را اضافه کنید و اینفوگرافیک نهایی را به اشتراک بگذارید یا جاسازی کنید.

infogram

 

Gridster

Gridster یک افزونه شبکه jQuery با کشیدن و رها کردن چند ستونی است. این به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی‌های قابل کشیدن و پویا ایجاد کنید که حتی می‌توانید عناصر را اضافه و حذف کنید. تنظیم آن آسان است و شامل اسناد کامل است.

Gridster

 

jQuery blackcalculator

jQuery blackCalculator یک پلاگین جی کوئری برای ایجاد یک ماشین حساب است. تعدادی گزینه قابل تعریف و همچنین مستندات کامل وجود دارد.

jquery blackcalculator

 

TheCodePlayer

TheCodePlayer یک مخزن از راهنماهای ویدیویی برای ایجاد انواع چیزهای عالی از ابتدا است. همه چیز از افکت های شناور ساده با CSS گرفته تا ایجاد محافظ صفحه در HTML5 و موارد دیگر را ارائه می دهد.

TheCodePlayer

 

نان تست

Toast یک چارچوب ساده CSS برای ایجاد طرح‌بندی‌های مبتنی بر شبکه است. این شامل سبک‌های نوع، بازنشانی و شبکه‌ای است و هیچ چیز بیشتر. دو حالت شبکه اصلی وجود دارد، از جمله یک شبکه تک ستونی برای صفحه های باریک و یک شبکه 12 ستونی برای صفحه های بزرگتر (تا 960 پیکسل).

toast

 

Taskup

Taskup یک برنامه فهرست کار است که ساده و انعطاف‌پذیر است و به شما کمک می‌کند بدون نیاز به سازماندهی قرار گرفتن در راه شما یک طرح رایگان وجود دارد که حداکثر 1000 کار را انجام می‌دهد و برنامه‌های پولی از 99 دلار در ماه شروع می‌شود.

taskup

 

EditorConfig

EditorConfig برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است تا سبک‌های کدنویسی ثابتی را بین IDEها و ویرایشگرهای مختلف تعریف و حفظ کنند. با سیستم‌های کنترل نسخه به خوبی کار می‌کند و شامل یک قالب فایل و مجموعه‌ای از افزونه‌های ویرایشگر متن برای هر پروژه است.

EditorConfig

 

Sequence.js

Sequence.js یک نوار لغزنده پاسخگو است که از انتقال های پیشرفته CSS3 استفاده می کند. هیچ تم داخلی وجود ندارد که به شما کنترل خلاقانه کامل می دهد. بهترین بخش این است که برای استایل دادن به آن فقط باید CSS3 را بدانید.

sequence.js

 

Elena ($99+)

Elena، از Process Type Foundry، یک قلم سریف بسیار خوانا است که طراحی شده است برای خواندن گسترده ظریف و محدود، با لحنی واضح و متناسب است.

elena

 

سرفصل (15 دلار)

Headlined یک فونت نمایشی بدون سری است. این یک بافت فرسوده و جوهر مانند دارد که حس لمس بیشتری به آن می‌دهد و در عین حال آن را از فونت‌های مشابه متمایز می‌کند.

headlined

 

نمایش گسترده (77 دلار)

نمایش عریض یک slab-serif unicase است فونت با عناصر تزئینی و جایگزین های متعدد.

wide display

 

کالو (136.50 دلار)

کالو یک تایپ فیس رسمی و زیبا با الهام از هیپستر است . دارای چهار وزن و حروف کج و همچنین چند کاراکتر جایگزین است. این برای پوسترها، آرم‌ها، سرفصل‌ها، بسته‌بندی و موارد دیگر عالی است.

kahlo

 

بدون رنگ (رایگان)

بدون رنگ یک رنگ ملایم است حروف مضطرب با احساس غرب قدیمی به آن. این برای سرفصل‌ها، علائم، بسته‌بندی و موارد دیگر عالی است.

no color

 

Casper (رایگان)

Casper یک تایپ بدون سری است که شامل فلش‌ها می‌شود. ، شخصیت ها و نشانه های متناوب و لیگاتورها. این شامل هر دو نویسه لاتین و سیریلیک است.

casper

 

Znikomit No 25 (رایگان)

Znikomit No 25، از گلوک، یک فونت تزئینی زیبا است که تحت مجوز OpenFontLicense منتشر شده است.

znikomit no 25

 

عمومی (10 یورو)

Public یک نوع تایپ نمایشی است که برای علامت‌گذاری، بسته‌بندی، آرم، و بیشتر. کاملا واضح است که از تایپوگرافی دهه 20 و 30 الهام گرفته شده است.

public

 

Stephanie Marie JFPro (79$)

Stephanie Marie JFPro، طراحی شده توسط جیسون والکات، یک قلم اسکریپت شیک است که شامل مجموعه ای کامل از حروف متنی جایگزین، و همچنین برخی حروف کوچک و لیگاتورهای جایگزین است.

stephanie marie jfpro

 

Ginger Snap JF (79$)

Ginger Snap JF یک تایپ نمایشگر بد بو است که عالی برای پوستر، بسته بندی، و موارد دیگر.

ginger snap jf

 

آیا چیزی را فراموش کردیم که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *