چه چیزی برای طراحان جدید است، مارس 2012


ویرایش فوریه موارد جدید برای طراحان و توسعه دهندگان وب شامل برنامه های وب جدید، چارچوب ها، پلاگین های جی کوئری، نمادها، ابزارهای بهره وری، منابع طراحی پاسخگو و برخی فونت های جدید واقعا عالی است.

بسیاری از منابع زیر رایگان یا بسیار کم هزینه هستند و مطمئناً برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان در آنجا مفید خواهند بود.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید ماه آینده در آن گنجانده شود، آن را به @cameron_chapman برای بررسی.

 

اسموز

Osmosis یک برنامه ساده برای مدیریت پرسشنامه های مشتری شما به روشی است که باعث می شود تعامل با مشتریان خود و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از آنها آسان تر است. این به گونه ای ساخته شده است که در جریان کار شما قرار می گیرد و در عین حال استفاده از آن برای مشتریان شما آسان است.

 

MockVault

MockVault یک برنامه وب برای دریافت تأییدیه از مشتریان برای طرح های شما است. آنها را در طرحی که ایجاد کرده‌اید راهنمایی می‌کند و بررسی و تأیید را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

 

مسیر

Trajectory یک برنامه جدید برای مدیریت پروژه های نرم افزاری است. نوشتن داستان های کاربر، ردیابی اشکالات و کارهای انجام شده را آسان می کند، در حالی که بحث را تسهیل می کند.

 

پاسخگو

Responsinator به شما امکان می‌دهد هر وب‌سایت زنده را برای پاسخ‌دهی در انواع دستگاه‌های تلفن همراه آزمایش کنید. از جمله تبلت ها و کتابخوان های الکترونیکی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک URL وارد کنید.

 

قلم عالی

Font Awesome یک فونت نماد است که به طور خاص برای استفاده در توییتر طراحی شده است. بوت استرپ این شامل بیش از 150 نماد است، برای استفاده تجاری رایگان است، مقیاس پذیری بی نهایت ارائه می دهد و با صفحه خوان سازگار است.

 

TOC

به فهرست مطالب برای وب سایت خود نیاز دارید؟ TOC یک افزونه jQuery است که دقیقاً این کار را انجام می دهد. کاملاً قابل تنظیم است، به طور خودکار بخش فعلی را برجسته می کند و بسیار سبک وزن است.

 

سبز ساده

SimpleGreen یک بسته نماد برای مشاغل پایدار است. نسخه رایگان شامل 48 نماد محیطی و اجتماعی است، در حالی که نسخه پولی شامل 200 نماد است.

 

Codiqa

Codiqa ابزاری برای ایجاد سریع نمونه‌های اولیه برنامه تلفن همراه است. رابط جی کوئری با کشیدن و رها کردن، ساختن آنچه را که نیاز دارید سریع و آسان می کند، و همچنین شامل ابزارهایی برای به اشتراک گذاری آن نمونه های اولیه است.

 

ایوبندا

Iubenda به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی یک خط مشی رازداری برای وب سایت خود ایجاد کنید. فقط سرویس ها را اضافه کنید، مالک را وارد کنید، خط مشی را جاسازی کنید و نتیجه را نشان دهید.

 

Curtain.js

Curtain.js یک افزونه برای ایجاد یک صفحه وب با چندین پنل ثابت است که با جلوه ای پرده باز شود. پیمایش از طریق صفحه کلید، نوار پیمایش یا چرخ ماوس شما انجام می شود.

 

Wonderflux

Wonderflux یک چارچوب تم رایگان جدید وردپرس است که به شما امکان می دهد به سرعت تم های WP ایجاد کنید. تحت مجوز GPLv2 است، بنابراین می توانید از آن در سایت های مشتری، شخصی و تجاری نامحدود استفاده کنید.

 

Centratissimo

Centratissimo یک طرح‌بندی کاملاً متمرکز و قابل تغییر اندازه خودکار است. این شامل پیمایش صاف بین صفحات و تغییر اندازه پویا، به همراه برخی ویژگی‌های منظم دیگر است که همه با jQuery انجام می‌شوند.

 

Turn.js

Turn.js یک افزونه jQuery برای ایجاد انتقال‌های تبدیل صفحه با HTML5 است. از شتاب سخت‌افزاری استفاده می‌کند، روی تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند کار می‌کند، سبک وزن است (فقط 6K)، و به راحتی قابل دستکاری است.

 

jQuery Org Chart

کلاس

JQuery Org Chart افزونه ای است که به شما امکان می دهد ساختارهای درخت مانند را با عناصر تو در تو رندر کنید. داده ها در یک لیست نامرتب تو در تو وارد می شوند که استفاده از آن را فوق العاده آسان می کند.

 

bgStretcher II

bgStretcher یک پلاگین جی کوئری برای افزودن یک تصویر پس زمینه تمام صفحه است که به تناسب اندازه آن تغییر می کند تا کل ناحیه پنجره را پر کند. راه‌اندازی آن محجوب و ساده است و با همه مرورگرهای مدرن کار می‌کند.

 

Hogan.js

Hogan.js یک موتور قالب جاوا اسکریپت است که توسط Twitter توسعه یافته است. این تنها 2.5K است و در برابر مجموعه تست سبیل توسعه یافته است (بنابراین تمام مشخصات مربوط به آن برای Hogan.js صادق است).

 

Entypo

Entypo مجموعه‌ای از بیش از صد پیکتوگرام است که به صورت فونت OpenType در دسترس است. ، یک فونت وب و EPS برداری. دارای مجوز Creative Commons Attribution-Share Alike است، بنابراین می توانید از آن در پروژه های شخصی و تجاری استفاده کنید.

 

پیوند رایگان

پیوند رایگان کد شما را پردازش می کند تا پیشوند مرورگر فعلی را به هر CSS اضافه کند. کد، بنابراین می توانید فقط از ویژگی های CSS بدون پیشوند در کد خود استفاده کنید. این در IE9+، Opera 10+، Firefox 3.5+، Safari 4+ و Chrome کار می‌کند.

 

Zoomooz

Zoomooz یک افزونه jQuery برای بزرگنمایی هر عنصر در وب سایت شما است. این توسط همه مرورگرهای مدرن پشتیبانی می‌شود و گزینه‌های تنظیمات دقیقی دارد.

 

Underscore.js

Underscore.js یک کتابخانه کمربند کاربردی برای جاوا اسکریپت است که بسیاری از موارد را در اختیار شما قرار می دهد. پشتیبانی عملکردی که از Ruby یا Prototype.js انتظار دارید بدون گسترش هیچ یک از اشیاء جاوا اسکریپت داخلی. این بیش از شصت عملکرد را ارائه می دهد که از مظنونین عملکردی معمول پشتیبانی می کند، از جمله نقشه، انتخاب، فراخوانی، و همچنین موارد تخصصی تر.

 

اجتماعی

Socialico مجموعه‌ای از 74 نماد رسانه‌های اجتماعی است، با یک فونت وزنی ترکیب شده است. حروف کوچک نمادها را در یک دایره نشان می‌دهند، در حالی که حروف بزرگ همان الفبا نمادها را بدون دایره نشان می‌دهند.

 

Warm Framework

Warp Framework مجموعه‌ای از ابزارها را برای توسعه متقابل ارائه می‌کند. -موضوعات پلتفرم در حال حاضر از جوملا و وردپرس پشتیبانی می کند و می تواند برای کار با سیستم های دیگر گسترش یابد. این امکان ایجاد تم هایی را فراهم می کند که به راحتی بین سیستم های پشتیبانی شده قابل حمل باشند و در عین حال همه ویژگی ها را حفظ کنند.

 

Glisse.js

Glisse.js یک نمایشگر عکس jQuery پاسخگو و قابل تنظیم است. انتقال بین تصاویر کاملاً توسط CSS3 در نظر گرفته شده است.

 

تبانی

Collusion یک افزونه فایرفاکس است که به شما امکان می دهد تمام اشخاص ثالثی که حرکات شما را به صورت آنلاین دنبال می کنند را ببینید. در زمان واقعی، نشان می دهد که چگونه آن داده ها تار عنکبوتی از تعامل ایجاد می کنند.

 

Cyfe

Cyfe یک داشبورد تجاری همه کاره است که به شما امکان می دهد یک نمای کلی ببینید کل کسب و کار شما در زمان واقعی داده‌های Google Analytics، Salesforce، AdSense، MailChimp، Amazon، Facebook، WordPress، Zendesk، Twitter و موارد دیگر را از یک مکان مشاهده کنید!

 

افزونه jQuery HTML5 Placeholder

این jQuery HTML5 Placeholder Plugin اضافه می کند پشتیبانی متقابل مرورگر برای عملکرد ویژگی HTML5 placeholder از طریق jQuery. این دارای چند گزینه سفارشی سازی است و استفاده از آن بسیار ساده است.

 

FanMix

FanMix یک “صندوق ورودی اجتماعی” است که به شما امکان می دهد تمام مکالمات خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید از یک صندوق ورودی، درست مانند ایمیل. احتمالاً مفیدترین ویژگی، امکان جستجو در کل تاریخچه اجتماعی شما است.

 

Adobe Photoshop Lightroom 4

Lightroom 4 به‌تازگی منتشر شد و شامل موارد فوق‌العاده‌ای است ویژگی های جدید. این شامل کنترل‌های تنظیم جدید برای به حداکثر رساندن دامنه دینامیکی دوربین‌ها و همچنین تنظیمات خودکار جدید و بهبود یافته است. ارتقا 79 دلار است، در حالی که نسخه کامل 149 دلار است.

 

Greared (قیمت خود را نام ببرید)

Geared یک تایپ سریف اسلب مشکل دار با سبک است یادآور تی شرت های ورزشی این دارای چهار وزن منحصر به فرد است: نازک، منظم، پررنگ و فوق‌العاده.

 

آبراهام لینکلن (قیمت خود را نام ببرید)

آبراهام لینکلن شاید بهترین شعار از هر نوع تایپ: “قد بلند. لاغر. صادقانه.” از تناسبات همنام خود و تبلیغات و بیلبوردهای دهه 1800 الهام گرفته شده است.

 

Sedgwick Co (رایگان)

Sedgwick Co یک تایپ سریف با حروف بزرگ با الهام از شهر ویچیتا، KS. هم کلاسیک و هم مدرن است و یادآور فونت‌های سبک غربی است.

 

وب سرور (رایگان)

Web Serveroff یک تایپ بدون سریف مدرن و فشرده است. این در هر دو سبک معمولی و مورب ارائه می شود.

 

کومیسار (16.25 دلار)

کومیسار بر اساس پایتخت تراژان در رم است. و تحت تأثیر پدر ادوارد کتیچ، نقاش نشانه و هنرمند آمریکایی. معاصر است، اما با ظاهری کاملاً باستانی.

 

Yeti (5 دلار)

Yeti یک تایپ نمایشگر است که با دست طراحی شده است اشاره ای به خوشنویسی این برنامه از چندین زبان پشتیبانی می کند و حتی با تعدادی گرافیک و نمادهای وب همراه است.

 

معرفی (رایگان)

Intro یک فونت هندسی رایگان از FontFabric است. حروف بیشتر بر اساس اشکال هندسی ساده – مثلث، دایره، و مربع ایجاد می شوند.

 

اپلیکیشن یا منبع جدیدی را می شناسید که باید گنجانده می شد اما نبود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *