چه چیزی برای طراحان جدید است – نوامبر 2011


ویرایش نوامبر از چیزهای جدید برای طراحان و توسعه دهندگان وب شامل برنامه های وب جدید، چارچوب ها، برخی از ابزارها و منابع جاوا اسکریپت، چند ابزار عالی مدیریت پروژه و تعدادی فونت جدید عالی است.

بسیاری از منابع زیر رایگان یا بسیار کم هزینه هستند و مطمئناً برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان در آنجا مفید خواهند بود.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید ماه آینده در آن گنجانده شود، آن را به @cameron_chapman برای بررسی.

 

کاپ کیک ایپسوم

اگر از متن ساختگی لورم ipsum خسته شده اید، ممکن است بخواهید کاپ کیک ایپسومبدهید > یک امتحان کیک کاپ کیک ipsum به جای خسته کننده لاتین مصنوعی و واقعی، پاراگراف هایی پر از نام شیرینی ها، شیرینی ها، آب نبات ها و شیرینی ها تولید می کند.

 

Slidorion

Slidorion یک اسلایدر تصویر ترکیبی و پلاگین آکاردئونی برای jQuery است. این آکاردئون را در کناره ترکیب می کند تا متن را با تصاویر در حال چرخش نمایش دهد.

 

Hoverizr

Hoverizr یک افزونه کوچک جی کوئری است که تصاویر دستکاری شده را در بالای یا در زیر تصاویر مورد نظر خود، به طوری که وقتی ماوس را روی تصویر قرار می‌دهید، عنصر بالایی محو می‌شود تا عنصر زیر نمایان شود.

 

RumbleTalk

RumbleTalk یک پلت فرم چت است که می توانید آن را در وب سایت، وبلاگ یا خود ادغام کنید. بازی مبتنی بر وب برای تعامل با جامعه شما. می‌توانید از لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود به RumbleTalk دسترسی داشته باشید.

 

تبر

Axe یک برنامه وب رایانه لوحی است که به شما امکان می دهد به سرعت در مورد هر وب سایتی بازخورد دهید. می‌توانید موارد را برجسته کنید، موارد را خط بزنید و یادداشت‌هایی اضافه کنید، و پس از پایان کار، Axe یک پیام ایمیل ایجاد می‌کند تا بتوانید بازخورد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

Monster Meltdown

Monster Meltdown یک پروژه spinoff جدید از سازندگان Design Meltdown است که مجموعه‌هایی را ارائه می‌کند. طرح های الهام بخش در موضوعات مختلف تاکنون مجموعه‌ای برای تجارت الکترونیک وجود دارد و مجموعه‌هایی برای برنامه‌های کاربردی وب، طراحی وب واکنش‌گرا و غیرانتفاعی برنامه‌ریزی شده‌اند.

 

گفتمان

Discourse یک ابزار فروش، پشتیبانی و همکاری پروژه با محیطی که برای ارتباط و همکاری کارآمدتر به یک شبکه اجتماعی نزدیکتر است. می توانید با حساب LinkedIn خود یا با یک آدرس ایمیل ثبت نام کنید.

 

کیکوچات

Kikuchat یک ابزار چت و همکاری خود میزبان است که نصب آن کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. . چندین اتاق چت، آپلود و جاسازی و پشتیبانی از چت تلفن همراه را ارائه می دهد. یک مجوز 199 دلار است، اما شما در طولانی مدت صرفه جویی می کنید زیرا هزینه میزبانی وجود ندارد.

 

ابزار مقیاس

ابزار مقیاس یافتن نسبت مناسب برای طرح‌های خود را آسان می‌کند. فقط نسبتی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید (نسبت طلایی، 3:2، 4:3، 16:9، 16:10، 1.85:1، یا 2.39:1)، و ارتفاع یا عرض طرح خود را وارد کنید، و Scale Tool به شما می گوید که معیار دیگر چیست.

 

نینجا را مقایسه کنید

مقایسه Ninja ایجاد جداول مقایسه زیبای HTML و CSS را آسان می‌کند. . این یک رابط بصری دارد، کد معتبر را خروجی می‌کند و شامل ویرایش درون خطی می‌شود.

 

Songineer

Songineer یک برنامه آهنگساز فوری برای iOS است که آن را سریع و آسان می کند برای ایجاد موسیقی اصلی ترتیب‌دهنده منحصر به فرد مبتنی بر مقیاس است که شما را از استفاده از نت‌های بد صدا باز می‌دارد، و ایجاد موسیقی با صدای عالی را برای کسانی که تجربه کمی دارند یا اصلا تجربه ندارند، آسان‌تر می‌کند.

 

مدیر HTML5

ادمین HTML5 یک الگوی مدیریت حداقل برای HTML5 است که ترکیبی از افزونه‌ها و html است. ساختارهایی برای توسعه دهندگان برای ایجاد یک رابط کاربری جذاب تری بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای آن.

 

Sisyphus.js

Sisyphus.js اطلاعات وارد شده به فرم را از طریق بسته شدن مرورگر و پنجره رفرش می شود، به طوری که اگر مرورگر بازدیدکننده شما از کار بیفتد یا آنها به طور تصادفی یک برگه را ببندند، داده های آنها ذخیره می شود. شما می توانید انتخاب کنید که همه داده ها یا فقط فیلدهای خاص ذخیره شوند (به طوری که بتوانید از ذخیره اطلاعات حساس جلوگیری کنید). این در هر مرورگر مدرن HTML5 کار می کند.

 

Validate.js

Validate.js یک کتابخانه اعتبارسنجی فرم جاوا اسکریپت سبک وزن است که از CodeIgniter. می‌توانید فیلدهای فرم را از بیش از دوجین قانون تأیید کنید، پیام‌ها را سفارشی کنید، تماس‌های تأیید اعتبار خود را برای قوانین سفارشی ایجاد کنید، و هیچ وابستگی وجود ندارد.

 

بنیاد

Foundation، از Zurb، یک چارچوب منعطف برای ساختن نمونه‌های اولیه و کد تولید در هر نوع دستگاه این شامل یک شبکه انعطاف‌پذیر است، نمونه‌سازی سریع را امکان‌پذیر می‌کند و به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی‌های صفحه را برای دستگاه‌های تلفن همراه یا رایانه‌های رومیزی به سرعت کنار هم قرار دهید.

 

Simple Modal

Simple Modal یک افزونه کوچک پنجره معین است. می‌توانید از آن برای ایجاد پنجره‌های مودال برای تقریباً هر چیزی استفاده کنید، و می‌توانید پنجره‌های مودال را با محتوای Ajax، تصویر و چند رسانه‌ای ایجاد کنید.

 

راون

Raven یک مرورگر جدید Mac OS X است که از مرور خاص سایت استفاده می کند. نوار هوشمند یک رابط مرورگر اختصاصی برای وب‌سایت‌های خاص به شما می‌دهد و در حال حاضر شامل برخی از سایت‌های پرکاربرد مانند Quora، Facebook، Twitter و Google+ می‌شود.

 

Zwiggo

Zwiggo بستری برای اشتراک‌گذاری هر چیزی در گروه‌ها است. فقط یک فضا ایجاد کنید و هر کسی را که می خواهید دعوت کنید، برنامه هایی را که برای سفارشی کردن آن فضا نیاز دارید نصب کنید و شروع به اشتراک گذاری کنید.

 

کوهومن

Cohuman یک برنامه رایگان مدیریت پروژه است که به شما امکان می دهد نمایندگی، ردیابی و وظایف را با تیم های خود اولویت بندی کنید. به شما امکان می‌دهد ایمیل‌ها را به وظایف تبدیل کنید، هر چیزی را که می‌خواهید (فایل‌ها، بحث‌ها و غیره) به اشتراک بگذارید و اطلاعات اولویت‌دار را به اشتراک بگذارید تا کارهای مهم ابتدا انجام شوند.

 

LiveMinutes

LiveMinutes یک سرویس رایگان است که هدف آن کاهش خسته‌کننده‌تر کردن کنفرانس وب است. برای یک حساب ثبت‌نام کنید و گزارش‌های HTML5 یا جلسات خود و ذخیره‌سازی رایگان اسناد را دریافت خواهید کرد، یا فقط از آن بدون حساب استفاده کنید.

 

1,000,000 عضو

Envato Marketplaces به تازگی به 1,000,000 عضو رسیده است و آنها این اینفوگرافیک عالی را برای بزرگداشت رویداد. این نگاهی عالی به نحوه تکامل بازارها و بینشی درباره عضویت و آمار ترافیک آنها می دهد.

 

نوع شکل

Shape Type یک بازی سرگرم‌کننده و اعتیاد آور است که در آن شکل حروف را دستکاری می‌کنید. سعی کنید ظاهر آنها را مطابقت دهید.

 

بومرنگ برای جیمیل

Boomerang for Gmail یک افزونه Firefox/Chrome است که به شما امکان می دهد ایمیل ها را برنامه ریزی کنید. بعداً ارسال می‌شود و یادآوری‌هایی را تنظیم می‌کنید تا به یاد داشته باشید که در صورت لزوم موارد را پیگیری کنید.

 

Gridlover

Gridlover ابزاری برای ایجاد یک سیستم نوع با ریتم عمودی و مقیاس مدولار است. شروع به ساخت سایت در. اندازه قلم ها به طور خودکار بر اساس فاکتورهای مقیاس محاسبه می شود، نه بر اساس یک هوس، و همه چیز در یک شبکه پایه نگه داشته می شود.

 

ذخیره

Saveup یک سرویس وب رایگان جدید است که به کاربران برای صرفه جویی در پول پاداش می دهد. خرج کردن پول.

 

فونت Vampirr (رایگان)

Vampirr یک قلم رایگان از دیوید است الکساندر اسلاگر این ترکیبی از حروف گوتیک و فونت های پست مدرن است تا جایگاه کنونی خون آشام ها را در فرهنگ پاپ منعکس کند.

 

فونت Construthinvism (رایگان)

Construthinvism یک قلم رایگان توسط پدرو است فرناندز که از ساخت‌گرایی روسی، شخصیت‌های سیریلیک و الکساندر رودچنکو الهام گرفته شده است.

 

فونت Neptouch 2 (رایگان)

Neptouch 2 رایگان است فونت از Ananda Maharjan که از خط نپالی Devanagari الهام گرفته شده است.

 

GRN Burgy (رایگان)

GRN Burgy، ایجاد شده توسط مارکو گوران رومانو، حروف نمایشی برای تیترهای بزرگ، پوسترها و لوگوها است. از فرهنگ گرافیتی و فست فود اولیه آمریکایی الهام گرفته شده است.

 

Molesk (رایگان)

Molesk یک بازی قدیمی است فونت سبکی که یادآور حروف علامت است، ایجاد شده توسط پدرو لوبو.

 

روبان (قیمت خود را نام ببرید)

روبان توسط Dan Gneiding طراحی شده و توسط Lost Type Co-Op. ظاهری قدیمی دارد و یک تایپ نمایش عالی است.

 

خیابان جدید بیرمنگام (از 8.13 دلار)

خیابان جدید بیرمنگام یک خیابان قدیمی است فونت سبکی که یادآور دوران هنر نو است. این از عنوان دستی در نقشه راه آهن قرن نوزدهم الهام گرفته شده و توسط پل جیمز لوید طراحی شده است.

 

Idler (40$)

Idler یک فونت یکپارچهسازی با سیستمعامل آینده نگر است که یادآور داستانهای علمی تخیلی اواخر دهه 70 است. . این توسط مارک بوچکو طراحی شده است و برای عناوین بزرگ و پررنگ استفاده می شود.

 

درخت کریسمس فونتازیا (18 دلار)

درخت کریسمس فونتازیا یک درخت تزئینی است فونتی که از 62 تصویر درختی ساده، زیبا و آرت دکو تشکیل شده است. این توسط دنیس کوهلر طراحی شده است.

 

سیرک داستی (39 دلار)

Dusty Circus یک تایپ فیس تزئینی است که بر اساس حروف به سبک سیرک معیارهای هر فونت در خانواده یکسان است تا به راحتی روی هم چیده شود.

 

Samantha Script (125$)

اسکریپت سامانتا یک تایپ خط رسمی است که توسط لورا ورتینگتون طراحی شده است. ، با تمرکز بر تنوع، تطبیق پذیری، کاربردی و زیبایی.

 

اپلیکیشن یا منبع جدیدی را می شناسید که باید گنجانده می شد اما نبود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *