چگونه با محصول خود ساده بمانیم


بیایید با آن روبرو شویم، ما طراحان دوست داریم از ابتدا شروع کنیم. به عنوان مثال: چگونه ممکن است سبد سهام خود را اصلاح کنیم؟ ساده ماندن هنگام شروع از صفر بسیار مهم است.

این روزها این عبارت “ساده ماندن” را زیاد می شنویم. آیا این فقط یک دسته از اصطلاحات است یا چیزی در آن وجود دارد؟ ما یک رویکرد پیدا کردیم که احتمالاً آن را در نظر نگرفته‌اید.

همه ما می دانیم که باید توجه بازدیدکنندگان وب سایت را بر روی چند ویژگی اصلی متمرکز کنیم که برای بازدیدکنندگان ارزش ایجاد می کند. لحظه ای که شروع به اضافه کردن ویژگی های بسیار زیادی برای راضی نگه داشتن هر بازدید کننده می کنید، برای جلب توجه بیش از حد چانه زنی می کنید.

نتیجه این است که بازدیدکنندگان بدون درک ارزش، غرق و گیج می شوند. شما باید فوراً مقدار را به کاربر نشان دهید. شما نمی توانید زمان زیادی را هدر دهید.

بنابراین این سؤال پیش می‌آید: وقتی یک ویژگی اصلی مهم دارید که می‌خواهید آن را به محصول وب اضافه کنید اما می‌ترسین که ممکن است محصول را بیش از حد از هسته‌اش دور کند و بازدیدکنندگان شما را بدون نشان دادن ارزش تحت تأثیر قرار دهد، چه می‌کنید؟ پاسخ این است: شما یک محصول جدید می سازید. این فقط یک نظریه نیست. ما آن را امتحان کردیم، و مانند یک جذابیت عمل کرد.

 

چرا محصول جدید به جای ویژگی جدید؟

می دانم که در این مرحله از مقاله کمی شک دارید. احتمالاً فکر می کنید: “چرا باید واقعاً این کار را انجام دهم؟” دلایلی که ما پیدا کردیم در اینجا آمده است:

بدون درهم ریختگی: محصولات جدید مشتریان فعلی برای پشتیبانی و کد از قبل موجود برای نگهداری ندارند. این فرصتی است برای شروع تازه.

آزادی بیشتر: این به طراحان آزادی زیادی می‌دهد تا راه‌حل‌های بهتری برای مشکلات مشابه پیدا کنند. سخت‌ترین رقیب خود باشید و لذت ببرید.

کوچکتر است: تبدیل به‌روزرسانی ویژگی به محصول جدید، ما را مجبور می‌کند که محصول را بسیار کوچک، بسیار ساده و بسیار متمرکز کنیم. محصول شما می تواند بدون کلیک زیاد به کاربر ارزش نشان دهد. مزیت جانبی این است که طراحان عمق بیشتری در جزئیات به دست می آورند تا مردم را خوشحال کنند. همچنین رفتن عمیق به هنر طراحی و توسعه خود سرگرم کننده است.

قدرت یک محصول «جدید»
از دیدگاه بازاریابی، «محصول جدید» داستانی بسیار بهتر از «به‌روزرسانی» یک محصول موجود است. اساساً برای مخاطبان بزرگتر باز است و به شما فرصتی می دهد تا دوباره به مخاطبان قدیمی خود نزدیک شوید. یک محصول موجود در حال حاضر موقعیتی در بازار با مخاطبان موجود برای ارائه خدمات دارد.

درگیری تدریجی با محصولات پولی: اگر می‌خواهید مسیری برای قرار گرفتن در معرض محصولات پولی به‌گونه‌ای قرار بگیرید که به افراد کمک کند قبل از خرید از آنها استفاده کنند – این بهترین راه است. یک محصول کوچک رایگان که طعم واقعی را به کاربر می دهد، بهترین راه برای نشان دادن ارزش بدون هیچ گونه مانعی برای کاربر است.

این فرصت‌طلبانه است: فرصت‌های زیادی روی میز وجود دارد. هدف شما واضح است – مشتریان بیشتری را توسعه دهید. شما انرژی و انگیزه بالایی از تیم دارید. توسعه کم هزینه است. می توان آن را به سرعت راه اندازی کرد.

 

چه چیزی می توانید انتظار داشته باشید؟

در اینجا نتایج ما آمده است… مطمئن باشید که این یک دسته بحث تئوری نیست، ما در واقع یک برنامه از یک ویژگی در یک محصول موجود ایجاد کردیم و نتایج شگفت انگیزی داشتیم.

ما ویژگی حاشیه نویسی را از قابل توجه گرفتیم و آن را به یک محصول ساده و رایگان تبدیل کردیم به نام Bounce.

در اینجا نتایج آمده است:

معرض بازاریابی برای برنامه رایگان و محصول پولی: این به ما فرصتی داد تا گفتگوهای جدیدی را با مخاطبان جدید ایجاد کنیم. در هفت روز اول پس از راه اندازی، ما بیش از 30000 وب سایت داشتیم که Bounce را از بیش از 150 کشور پوشش می دادند. Bounce پس از یک ماه از زمان راه‌اندازی، به نتیجه جستجوی شماره 4 در Google برای کلمه Bounce رفت.

تبدیل کاربران برنامه رایگان به محصول پولی: مسیر ارتقاء واضحی به Notable از Bounce وجود دارد. در نتیجه محبوبیت Bounce، ثبت نام های قابل توجه افزایش یافت.

ما یاد گرفتیم که چگونه یک ویژگی اصلی را ۱۰ برابر بهتر بازسازی کنیم: در نتیجه این تمرین، حاشیه‌نویسی در Notable را بسیار بصری‌تر و آسان‌تر برای استفاده ساختیم. اکنون که این ویژگی حاشیه نویسی عالی را داریم، می توانیم از آن در برنامه های دیگر استفاده کنیم. ما قبلاً کد و طراحی را از Bounce در دیگر برنامه انتشار خصوصی خود یعنی Verify قرار داده‌ایم.

ظرافتی که می‌توانیم در آینده از آن استفاده کنیم: هنگام طراحی Bounce واقعاً روی جزئیات تمرکز کردیم. ما از ابزارها و تکنیک های منظمی مانند شبکه تعامل تا واقعاً روی هر تعاملی تمرکز کنید. ما همچنین چند قطعه سرگرم کننده جالب مانند توپ پرش و تم های شب/روز ایجاد کردیم. ما مطمئناً می‌توانیم از همه این مهارت‌ها در موارد دیگر در حال حرکت به جلو استفاده کنیم.

با نگاهی به گذشته به این تلاش – شلوغی ما نتیجه داد. ما از موفقیت بازاریابی Bounce شگفت زده شده ایم.

از بسیاری از کاربران Bounce در مورد دلایل اتصال آنها به برنامه سؤال کردیم. همان کلمه در پاسخ های آنها مدام مطرح می شد: “ساده”. این هدف ما بود.

درک ارزش را تا حد امکان برای همه ساده کنید. بدون ثبت نام بدون چند کلیک فقط کافی است از یک URL دیدن کنید، روی یک دکمه کلیک کنید و مقدار را فورا دریافت کنید. یک ویژگی به عنوان یک محصول.

این پست منحصراً برای WDD توسط دیمیتری دراگیلف، بازاریاب اصلی در ZURB یک شرکت طراحی تعاملی 12 ساله که از طریق طراحی محصولات و خدمات بهتر به شرکت ها کمک می کند مشاوره، محصولات، آموزش، آموزش و رویدادها. آخرین ادعای ZURB برای شهرت، ورود آنها به مسابقات 10K Apart Competition پرش کوچک.

نظر شما در مورد این رویکرد چیست؟ لطفا نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *