اخیراً، مفهوم کشتن جامعه طراحی در چند وبلاگ (گاهی اوقات غیرمستقیم)، گفتگوهای فشرده زیادی را در مورد مسیری که جامعه طراحی طی چند سال گذشته در پیش گرفته است، ایجاد می کند، و اینکه در مورد آن چه کاری می توان انجام داد.

این احتمال وجود دارد که چنین بحث‌هایی جامعه طراحی را بهبود بخشد، بسیار نگران‌کننده است.

به منظور استفاده از این روند اخیر (یعنی نوشتن در مورد “کشتن جامعه”)، احساس کردم لازم است به این موضوع با توصیف چند نکته آسان برای یادگیری و عملی پرداختم که به همه کمک می کند. ما نقش خود را در کشتن جامعه انجام می دهیم.

 

قوانین نظر دادن در وبلاگ ها

طراحی وبلاگ نویسی و نظر دادن جدایی ناپذیر هستند. شما نمی توانید هیچ نوع وبلاگی را بدون اجازه دادن به جریان آزاد بحث و هرزنامه در هر مقاله یا آموزش منتشر شده داشته باشید.

گفته شد، من تعدادی پیشنهاد بسیار مهم برای ارسال نظرات در سایت‌های مختلف دارم.

از نام واقعی خود استفاده نکنید

اگرچه نظرات توسط انسان ارسال می شود، نیازی به تایید مجدد چنین واقعیت آشکاری نیست. بنابراین، از این فرصت برای تبلیغ خدمات خود با استفاده از نامی استفاده کنید که به جای اینکه واقعاً چه کسی هستید، به مردم بگوید دقیقاً چه کاری انجام می‌دهید.

برای مثال، اگر شما یک طراح وب هستید که در آن زندگی می‌کنید، نمی‌دانم، شاید ساحل طلا، می توانید از نام “طراح وب ساحل طلایی” به جای چیزی بیش از حد شخصی مانند “جان ویلیامز” استفاده کنید، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است.

در واقع دریافت نظرات از سوی افرادی با چنین نام هایی بسیار مفید است زیرا به محض اینکه شخصی به نام “طراح وب ساحل طلایی” را ببینم، متوجه می شوم که اگر زمانی در منطقه گلد کوست باشم، می دانم که باید چه کسی را انتخاب کنم. برای خدمات طراحی وب تماس بگیرید. بنابراین، مزایای دوگانه است: شما خدمات خود را تبلیغ می کنید. و هرکسی که مقاله را می‌خواند، یک مخاطب طراحی وب در منطقه Gold Coast خواهد داشت.

البته، شاید بخواهید عضو صادقی از جامعه باشید و استفاده از نام جعلی شما را آزار دهد. خوب، در این صورت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام خود را از نظر قانونی به هر چیزی که نیاز دارید تغییر دهید. برای مثال، نگاهی به تصویر نشان داده شده در زیر از نظرات a بیندازید. پست از Webdesigner Depot:

برای پاک کردن وجدان خود از اعمال ناصادقانه، نظر دهندگان نشان داده شده در بالا احتمالاً نام خود را به صورت قانونی به کسانی که در لیست می بینید تغییر داده اند. این برای آنها مزایای بی‌اندازه‌ای به ارمغان آورده است: افزایش دید، کلیک‌های با کیفیت (افراد زیادی در جامعه طراحی وب وجود دارند که می‌خواهند «بالاتر پریدن» را یاد بگیرند)، و افزایش نمایی در فروش. اگر شما هم همین کار را انجام دهید، این مزایا می توانند متعلق به شما باشند.

اجازه ندهید rel=“nofollow” شما را متوقف کند

نگران این واقعیت نباشید که 99٪ وبلاگ ها از nofollow برای rel ویژگی. این مهم نیست آنچه مهم است این است که به همه اطلاع دهید که یک طراح وب در ساحل طلایی هستید (یا یک توسعه دهنده جوملا هندی، یا فردی که به مردم آموزش می دهد که بالاتر بپرند و غیره). بنابراین از نام واقعی خود استفاده نکنید – این امر به طور غیر ضروری اطلاعات شخصی را که به هیچ کس به جز مال شما مربوط نمی شود، افشا می کند.

به آنها بگویید اشتباه می کنند، اما به آنها نگویید که چرا

زمان یک کالای ارزشمند است. شما یک طراح وب در ساحل طلایی هستید که به همه RFQ پاسخ می‌دهید. از طریق نظراتی که ارسال کرده اید به دست آورده ام. شما نمی توانید وقت ارزشمندی را برای توضیح دادن به یک وبلاگ نویس احمق از بین ببرید که چرا مقاله او بد است یا چرا طراحی او وحشتناک است. شما فقط می خواهید به آنها بگویید که آنها بد هستند، تا نظر خود را یادداشت کنید (مانند یک رای، کلاس آی یا نه). دلیل آن را توضیح ندهید و به وبلاگ نویسان غرغرو که دلایل را می‌پرسند گوش ندهید. /a>.

این مفهوم عدم ارائه دلایل برای نظر شما در بخش دیگری بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت، اما در حال حاضر بدانید که بهتر است هیچ نوع عمقی به موضع خود در مورد موضوع مورد بررسی ندهید.

از عکس خود برای جلب توجه استفاده کنید

نام جعلی شما تنها راه جلب توجه شما در نظرات وبلاگ نیست. عکس شما نقش زیادی در این زمینه دارد و باید از این فرصت استفاده موثر کنید.

بیایید صادق باشیم، اینجا. بچه ها ناز هستند همه آنها را دوست دارند. آنها شایان ستایش هستند، روشی که آب دهان می اندازند، لبخند می زنند، نحوه صحبت کردن، راه رفتنشان – همه چیز خوب است. با استفاده از یک عکس زیبای کودک به عنوان آواتار شخصی خود از عشق مردم به نوزادان بهره ببرید. اغلب، تنها نظراتی که تا به حال خوانده ام، نظراتی است که توسط نوزادان ناز ارسال شده است، زیرا نمی توانم مقاومت کنم!

اما نوزادان تنها راه جلب توجه به نظرات شما نیستند. از آنجایی که اکثریت متخصصان طراحی و توسعه وب مرد هستند، از این به نفع خود استفاده کنید با استفاده از تصویر یک دختر زیبا به عنوان عکس آواتار خود – حتی اگر دختر زیبایی نیستید. هک، حتی اگر دختر نیستی!

جین، لاتیا، جیسا (و بسیاری دیگر) ***طراحی وب را دوست دارم***! اگر عاشق طراحی وب هستید، می خواهید آن را نیز نشان دهید. در مورد احساسات خود نسبت به کار خود خجالتی نباشید. و نگران نباشید، هیچ کس نمی داند که تصاویر و نام ها جعلی هستند. آنها توجه همه را جلب می کنند و قبل از اینکه متوجه شوید، وب سایت شما غرق در کلیک با کیفیت می شود.

شرکتی که نظرات خود را با استفاده از عکس‌ها و برچسب‌های نشان داده شده در تصاویر بالا ارسال می‌کند، بدیهی است که گروهی از نوابغ بازاریابی هستند که می‌دانند برای جلب احترام در جامعه طراحی وب چه چیزی لازم است. شما باید از نمونه آنها درس بگیرید و به اصطلاح حافظان یکپارچگی را نادیده بگیرید.

اولین نظر بسیار مهم است

اگر اولین کسی هستید که نظری را در یک وبلاگ پربازدید ارسال می کنید، برای محتوای اولین پست الزامی وجود دارد: نظر شما باید از 7 کاراکتر زیر به ترتیب دقیق نشان داده شده باشد:

f – i – r – s – t – ! – !

شما نمی توانید علامت تعجب آخر را حذف کنید. ضروری است که به همه نظر دهندگان بعدی اطلاع دهید که شما اولین کسی بودید که نظری را در مورد آن مقاله ارسال کردید (از این رو، چرا می گویید “اول!!”). نظر دهنده «اولین» در مثال زیر تقریباً درست متوجه شد، اما او بلافاصله پس از کلمه «اول» علامت تعجب را وارد نکرد:

خوانندگان نمی‌دانند که شما اولین کسی بودید که نظر دادید، مگر اینکه به طور خاص این را بگویید. کسی که کامنت پنجم یا دوازدهم را ارسال کرده است ممکن است با گستاخی از عبارت “اول!!” استفاده کند، بنابراین به همه این تصور نادرست را می دهد که آنها اولین هستند (چه کسی می تواند اذیت شود تا یک بشمارد؟). بنابراین مطمئن شوید که همه می دانند که شما اولین بودید با بیان واضح و مطمئن آن.

برای دریافت اولین نظر هر کاری که ممکن است انجام دهید

البته، اولین نظر دهنده در یک وبلاگ پربازدید کار آسانی نیست. شما باید در همه وبلاگ های محبوب مشترک شوید و آنها را در اوایل روز به اشتراک بگذارید. منتظر اعلان‌های ایمیلی نباشید که پست‌های وبلاگ جدید را اعلام می‌کنند. از صفحه اصلی آنها بازدید کنید و دکمه Refresh/Reload را مرتباً بزنید (ترجیحاً یک بار در دقیقه یا بیشتر).

شما باید ذهنیت خریدار وال مارت و به هر قیمتی پیش بروید. بنابراین، مقاله را نخوانید. فقط بگویید “اول!!” و چیزی را دنبال کنید که به نظر برسد مقاله را خوانده اید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید «پست خوب، thx» یا شاید «این خوب است» و سپس فقط عنوان مقاله را تکرار کنید («این یک 20 آموزش jQuery خوب است» یا «این یک 30 طرح نمونه کار خوب است» ).

نکته کلیدی این است که زمان زیادی را صرف فرمول بندی آنچه می خواهید بگویید، نکنید. نکته مهم این است که شما اولین نظر را دریافت کنید، و در نتیجه کیفیتی قابل مشاهده به دست آورید. قبل از اینکه متوجه شوید، کسب و کار شما رونق خواهد گرفت و مشتریان را چپ و راست دور خواهید کرد.

نام تجاری شما مهمتر از هر چیز دیگری است

همه موارد بالا به چه معناست؟ این بدان معناست که نام تجاری شما باید مقدم بر همه چیز باشد.

جامعه باید قربانی شود تا بتوانید ترافیک و دید داشته باشید. فکر می‌کنید چگونه همه وبلاگ‌های طراحی بزرگ، گالری‌های css و آژانس‌ها باعث شدند تا مردم از وب‌سایت‌هایشان بازدید کنند؟ درست حدس زدید: تصاویر کودک، عکس های داغ و نام های جعلی در بالای لیست نظرات. اینها اصولی هستند که همه وبلاگ‌ها و آژانس‌های برتر کسب‌وکار خود را بر اساس آن‌ها ایجاد کردند، بنابراین بسیار مهم است که از آنها الگو بگیرید.

 

ذخیره، توییت، اشتراک‌گذاری – اما نخوانید!

در بخش قبل به یاد دارید که به شما گفتم از خواندن مقاله خودداری کنید تا بتوانید اولین کسی باشید که نظر می دهید؟ حقیقت این است که شما نباید چیزی بخوانید. همیشه. شما باید یک پست را بر اساس عنوان آن قضاوت کنید، آن را در مرورگر خود نشانک کنید، آن را به حساب خوشمزه خود اضافه کنید. و ذخیره آن با همه تحقیق شما تحقیق ابزار.

بعد از اینکه آن را برای استفاده شخصی خود ذخیره کردید، خودخواه نباشید – با استفاده از تمام ابزارهای شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ خود، آنچه را که هرگز قصد خواندن آن را ندارید به اشتراک بگذارید. آن را توییت کنید، و کلاس فیسبوک آن. اما در اینجا متوقف نشوید. دور باشید.

به طور طبیعی، از آنجایی که بدون مطالعه توییت می‌کنید، نمی‌دانید که آیا مقاله دارای کیفیت نویسندگی است یا نه، یا بهترین شیوه‌ها را تبلیغ می‌کند، یا چیزی است که تکرار شده است تعریف تبلیغاتی. این مهم نیست هیچ محتوایی را نخوانید. فقط مثل هواپیمایتان در حال سقوط به اشتراک بگذارید. عنوان را بخوانید، آن را فوروارد کنید و به چیزهای مهمتر بروید (مانند ارسال اولین نظر در مقالات برتر وبلاگ).

«اخبار طراحی» فید FTW!

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه سرفصل‌های بیشتر و کمترین محتوا را می‌خوانید، اشتراک در تعداد آموزش و اخبار فید همانطور که می توانید پیدا کنید. خواننده RSS شما باید 90٪ از فیدهای خبری طراحی باشد (البته 10٪ دیگر وبلاگ های محبوبی هستند که شما آنها را به اشتراک می گذارید تا بتوانید “اولین نفری” باشید که نظر می دهید).

 

محتوای خود را مد روز و کم عمق نگه دارید

بسیاری از اوقات در زندگی از شما خواسته می شود که توضیح دهید، تحقیق کنید، نشخوار فکر کنید، فکر کنید، در نظر بگیرید، تجزیه و تحلیل کنید، تامل کنید، مقایسه کنید، و کلی چیزهای دیگر را که مستلزم استفاده از مغز شما هستند انجام دهید. پرونده های قضایی برای همین است! وبلاگ طراحی شما به این نوع نیاز ندارد به اصطلاح عمق.

هیچ‌کس نمی‌خواهد بشنود که چرا فکر می‌کردید خوب است که نوار کناری خود را به جای عرض ۱۵۰ پیکسل، ۱۶۰ پیکسل عریض کنید، و این موضوع چگونه بر شبکه‌ی سایت شما تأثیر می‌گذارد، و چگونه تایپوگرافی باید تنظیم شود و بلاهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه. آیا واقعاً باید بدانم که اصول گشتالت ادراک کمک می کند تا حدس و گمان از طراحی خارج شود؟

یک لیست در روز تحلیلگر وب را دور نگه می دارد

به طور جدی، فقط کالا را به ما بدهید. 35 تکنیک CSS مورد علاقه خود را به ما بگویید یا 20 کتابخانه جدید جاوا اسکریپت را به ما معرفی کنید یا 45 پاورقی زیبا را به ما نشان دهید. و در توضیح اینکه چرا هر پاورقی پیچیده طراحی شده است، در مورد تئوری رنگ ها و استفاده از فضای خالی صحبت نکنید. فقط تصاویر را به ما نشان دهید.


مقاله زیبا و پر گرافیک بالا را با مقاله خسته کننده زیر مقایسه کنید.


جیسون سانتا چه کسی؟

محتوای ایمن بهترین است

خط ظریفی بین این‌که به نظر می‌رسد چیزی ارزشمند برای گفتن دارید، و در واقع گفتن چیزی با ارزش وجود دارد. مشکل با گفتن چیزی که معمولاً به عنوان “ارزشمند” در نظر گرفته می شود این است که بسیاری از افراد مخالف هستند و این را در نظرات بیان می کنند (مگر اینکه “اولین کسانی باشند!” که نظر می دهند).

بهترین راه برای جلوگیری از به هم ریختن پرها این است که محتوای ایمن و آسانی ایجاد کنید که به نظر می‌رسد اظهارات عمیق زیادی را بیان می‌کند بدون اینکه در واقع چیز زیادی گفته شود. برای نشان دادن تفاوت، در اینجا چند نمونه از عبارات ایمن و ناامن وجود دارد که ممکن است در یکی از مقالات خود بگنجانید:

نمونه‌هایی از محتوای ناامن:

  • “اسکریپت نویسی سمت مشتری می تواند راهی مفید برای ارتقای محتوای کاملاً در دسترس باشد، اما باید با دقت استفاده شود تا به تجربه کاربر آسیبی وارد نشود.” (خیلی پیچیده!)
  • “طراحی لوگو باید بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق اهداف بازاریابی، تصویر شرکت و روندهای صنعت باشد.” (شوخی می کنی؟)

نمونه‌هایی از محتوای ایمن:

  • “جاوا اسکریپت بخش بسیار مهمی از طراحی وب مدرن است.” (عالی!)
  • “لوگوی شما اگر طراحی جالبی داشته باشد ظاهر می شود.” (خوب است!)

متوجه خواهید شد که دو عبارت اول (محتوای “ناامن”) پر از عمق و نظر است و به ناچار منجر به بحث‌های طولانی در مورد نظرات می‌شود که در آن شما باید خودتان را توضیح دهید، دلایل خود را توجیه کنید و نکات خود را مجدداً روشن کنید. این چیزی نیست که شما می خواهید.

دو عبارت بعدی (محتوای “ایمن”) عالی هستند. آنها 100٪ درست هستند. هیچ کس عاقل با هیچ یک از این گفته ها مخالف نیست. تنها چیزی که آنها می توانند بگویند این است که “پست عالی، بسیار درست!” (یا مشابه). شما حدود 75 مورد از این نظرات را در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد و به ده ها توسعه دهنده وب جوملا هندی اجازه می دهد خدمات خود را تبلیغ کنند. بنابراین، همه برنده می شوند (خوب، به جز جامعه).

به ما نگویید چرا آبی است، فقط به ما بگویید که آبی است

برای تصمیمات خود در مورد طراحی و اینکه چرا نمونه خاصی از طراحی وب زیبا را فهرست می کنید، دلیل نیاورید. اگر این کار را انجام دهید، باید دلایل خود را با افرادی که در نظرات مخالف دیدگاه «ناامن» شما هستند، در میان بگذارید. اگر براق است و سایه های ریز دارد، فقط این را بگویید؛ توضیح ندهید که چرا آن ویژگی ها ضروری بودند.

در واقع، اگر هیچ دلیلی برای تصمیمات طراحی خود نداشته باشید، احتمالاً بهتر است، در این صورت هرگز وسوسه نخواهید شد توضیح دهید که چرا چیزی را به روش خاصی طراحی کرده اید – زیرا نمی دانید! اگر کسی از شما بپرسد که چرا تصمیم گرفتید رنگ خاصی را انتخاب کنید، می توانید بگویید “نمی دانم!” و این را واقعاً معنا می کند.

 

هر چیزی که نیاز دارید آنلاین است

تنها تحقیقی که باید انجام دهید آنلاین است. هدر دادن زمان و پول برای کتاب، مجلات یا سایر منابع غیراینترنتی هیچ فایده ای ندارد. همه چیز در کتاب ها در اینترنت در دسترس است — به صورت رایگان! (شما پرداختی برای دسترسی به اینترنت نمی‌پردازید، درست است؟) کتاب‌ها، از سوی دیگر، هزینه. این پول متعاقباً صرف حمایت از یک طراح ظاهراً باهوش، تحصیل کرده و با تجربه می شود. این به معنای پول کمتری برای شما خواهد بود که چیز بدی است.

از هیچ چیز آفلاین الهام نگیرید

همه الهاماتی که نیاز دارید را می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. شما یک طراح وب هستید؛ شما نمی توانید از چیزی غیر از طراحی وب الهام بگیرید.

برای مثال، ممکن است بخواهید یک نوار ناوبری زیبا ایجاد کنید. برای انجام این کار، باید به سایر نوارهای پیمایش زیبا نگاه کنید. منطقی است چگونه یک درخت یا گل زیبا می تواند شما را برای ایجاد یک نوار ناوبری زیبا ترغیب کند؟ یک درخت یا گل چیزی شبیه یک نوار ناوبری زیبا نیست. نوار ناوبری تنها چیزی است که مانند یک نوار ناوبری است، بنابراین برای الهام گرفتن از ایجاد یک نوار ناوبری زیبا، باید به نوارهای ناوبری دیگر نگاه کنید. من نمی توانم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنم.

کلاس

می دانم که این زیباست، اما نباید به شما الهام بخشد.

برخی افراد احساس می‌کنند که باید از فضای باز لذت ببرند، هوای تازه نفس بکشند، به غروب آفتاب نگاه کنند یا در یک پارک یا دره زیبا قدم بزنند. آنها ادعا می کنند که این “الهام بخش” آنها است. چقدر مسخره است.

ما طراح وب هستیم، نه طراح درخت یا طراح گل. علاوه بر این، شما در اینترنت هستید، بنابراین نیازی به قدم زدن در پارک نیست. می‌توانید به پارک‌ها و دره‌ها و جنگل‌ها و درختان از راحتی رایانه شما (یا دستگاه دستی شما، اگر مجبور هستید به حمام یا چیزی دیگر بروید).

منابع خلاق دیگر چطور؟

فقط به این دلیل که افراد خلاقی درگیر تلویزیون، موسیقی، فیلم، تئاتر، هنرهای آشپزی و رقص هستند، به این معنی نیست که می‌توانید نحوه بهبود خلاقیت خود را از آن متخصصان بیاموزید.

استیون اسپیلبرگ یک کارگردان و فیلمنامه نویس خلاق و کارآمد است، اما شما یک طراح وب هستید بنابراین نمی توانید چیزی از او بیاموزید.

شما یک طراح وب هستید. شما یک نویسنده تلویزیونی، تهیه کننده فیلم، نمایشنامه نویس، سرآشپز یا مجری باله نیستید. به آنچه می دانید پایبند باشید و در منطقه راحتی خود بمانید. آن صنایع به اصطلاح خلاق دیگر فقط دید شما را تیره خواهد کرد.

 

نتیجه گیری

وقتی شروع به خواندن در وبلاگ‌های طراحی مختلف کردم، چنان ناراحت شدم که جامعه باید بهبود یابد و ما به بحث‌های عمیق‌تری نیاز داریم. اما نگران نباشید، این نگرش “جامعه را نکش” فقط یک روند گذرا است که به زودی از بین خواهد رفت.

بحث‌های کم عمق، نابالغ، ناشناس و با کیفیت پایین که در غول‌های اینترنتی مانند Diggانجام می‌شود. > و YouTube برای آنها معجزه کرده اند. چرا همان فرمول نمی تواند برای ما کار کند؟

امیدوارم این مقاله نکات مفید زیادی را ارائه کرده باشد که به همه ما کمک می‌کند تا از پیشرفت جامعه و نجات آن جلوگیری کنیم.

لطفاً تمام تلاش خود را بکنید تا این پیشنهادات را عملی کنید، در غیر این صورت با یک میلیون وبلاگ طراحی مواجه خواهیم شد که دارای مقاله های تحلیلی مملو از متن و نظرات آگاهانه است که باعث ایجاد بحث های باکیفیت برای ترویج شیوه های خوب و تبادل سالم ایده های جدید می شود. آیا واقعاً این همان چیزی است که ما می خواهیم؟

این پست به طور انحصاری برای Webdesigner Depot توسط لوئیس لازاریس، نویسنده مستقل و توسعه دهنده وب نوشته شده است. لوئیس وب‌های تأثیرگذار را اجرا می‌کند که در آن مقالات و آموزش‌هایی در مورد طراحی وب پست می‌کند. می‌توانید لویی را در توییتر دنبال کنید یا با او در تماس باشید از طریق وب سایت او.

سلب مسئولیت: نظرات ارسال شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و ممکن است لزوماً نظرات WDD در مورد این موارد را منعکس نکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *