چگونه یک لوگو Hipster ایجاد کنیم


روزی همه چیز در مورد گرادیان بود. زمانی همه چیز در مورد اثر آبرنگ بود. من حتی زمانی را به یاد می‌آورم که همه چیز در مورد سکته‌های سرگرم‌کننده و تند تند در لوگوها بود.

ما روندهای مختلفی را برای طراحی لوگو پشت سر گذاشته‌ایم که به سختی می‌توان از آنچه مرتبط است و چه چیزی غیرمرتبط است مطلع شد. احتمالاً می‌توانیم تعداد زیادی سبک مختلف را برای هر مشتری با استفاده از روندهای مختلف نشان‌واره در دوره‌های زمانی مختلف در نظر بگیریم.

امروز، همه چیز در مورد لوگوی هیپستر است. و اجازه دهید اولین کسی باشم که بگویم این یکی از روندهایی است که من کاملاً آن را دوست دارم و از آن استفاده کرده ام.

لوگوهای هیپستر گاهی اوقات بسیار زائد هستند – این را نمی توان انکار کرد. با این حال، لوگوهای هیپستر دارای این جذابیت ساده هستند که محصول یا خدمات واقعی را از بین نمی برد. این به معنای واقعی کلمه یک روش جالب برای تفسیر برندی است که اغلب مدرن، روستایی و واضح است.

آیا کمی افراط شده است؟ احتمالا.

آنقدر که تیم دلگر تصمیم گرفته است یک وب‌سایت و اینفوگرافیک ایجاد کند که به ما راهنمای بسیار طنز برای ایجاد این لوگوهای هیپستر. ایده این است که فرآیند طراحی لوگوی هیپستر نیازی به تفکر زیادی ندارد.

در برخی موارد، لوگویی را می‌بینید که دقیقاً شبیه چیزی است که دیده‌اید و احتمالاً مفهومی غیرمرتبط با محصول در دست دارد. اما، همه ما می دانیم که این روش بومی این سبک طراحی خاص نیست.

HipsterLogo

«راهنمای طراحی لوگوی هیپستر» خنده‌دار است و به چند برند اشاره می‌کند که احتمالاً خودشان را کمی جدی می‌گیرند. شما یک نشان یا نشان، چند عنصر طراحی اضافی، چند کلمه کلیدی که در حال حاضر برای استفاده جالب است، یک فونت نمادین انتخاب می‌کنید و با لوگوی جدید فوق‌العاده خود ادامه می‌دهید. و سپس، این ایده به شما داده می شود که با ایجاد یک مهر لاستیکی، آن طرح را «جهانی» کنید.

این روزها دیدن طراحان که تم ها و سبک های بیش از حد را مسخره می کنند بسیار سرگرم کننده و عالی است. مردم را سرپا نگه می دارد و شروع به وادار کردن مردم به تفکر خارج از چارچوب می کند. این راهنمای طراحی لوگوی هیپستر یکی از آن موارد است، اما من مشتاق نیستم که این روند به این زودی ها از بین برود. نشان‌واره‌های Hipster برای مردن بیش از حد شیک هستند.

 

نظر شما در مورد لوگوهای هیپستر چیست؟ آیا برای برندسازی خود یک مهر لاستیکی ایجاد کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *