چیزهای جدید برای طراحان وب – جولای 2011


new for web designers July 2011این نسخه ماهانه چیزهای جدید برای طراحان و توسعه دهندگان وب شامل تعدادی برنامه جدید تلفن هوشمند (هم برای iOS و هم برای Android) و همچنین چند برنامه وب عالی و برخی از برنامه های دسکتاپ است.

همچنین ابزارها و منابع جدیدی برای طراحی و توسعه وب، و بیست فونت جدید رایگان و پولی جدید وجود دارد.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید ماه آینده در آن گنجانده شود، آن را به @cameron_chapman برای بررسی.

 

Gridless

Gridless یک چارچوب HTML5 و CSS3 برای ایجاد وب‌سایت‌هایی است که سازگار با مرورگر متقابل، پاسخگو و تایپوگرافی زیبا است. از معماری موبایل اول با پیشرفت تدریجی استفاده می کند و از عادی سازی CSS به جای بازنشانی CSS استفاده می کند.

 

Wptuts+

Wptuts+ جدیدترین وبلاگ در شبکه Tuts+ از Envato است. این برنامه توسعه و قالب وردپرس را با آموزش های منظم و سایر پست های آموزشی پوشش می دهد.

 

بردار

Vectorian تزیینات وکتوری با دست با سبک ویکتوریایی را ارائه می دهد. دو بسته موجود است: یک بسته رایگان با 85 زیور آلات وکتور و 30 برس حاشیه، یا یک بسته کامل (به قیمت 57 دلار) که شامل 930 زیور آلات وکتور و 230 برس حاشیه است.

 

Automatoon

Automatoon یک ابزار پویانمایی مبتنی بر وب است که از HTML5 استفاده می کند و با استفاده از یک ابزار جدید ساخته شده است. فناوری به نام “CBT” یا “Composition by Tool”. این رایگان است، اگرچه برخی از ویژگی های ممتاز وجود دارد که هزینه اضافی دارند.

 

Codeplane

Codeplane 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای مخازن Git ارائه می دهد. شامل یک رابط وب یا می توانید از ترمینال خود به همه چیز دسترسی داشته باشید. شما می توانید هر تعداد مشارکت کننده که می خواهید داشته باشید، و هر تعداد که می توانید در 2 گیگابایت مخزن قرار دهید. آنها همچنین با استفاده از آمازون S3 از مخازن شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه وجود دارد و پس از آن فقط 9 دلار در ماه است.

 

Miro 4

Miro 4 جدیدترین نسخه این پخش کننده موسیقی و ویدیو منبع باز است. Miro با دستگاه‌های Android همگام‌سازی می‌شود، به شما امکان می‌دهد موسیقی و برنامه‌ها را از داخل برنامه خریداری کنید، و تقریباً هر فرمت ویدیو یا موسیقی را دانلود و پخش می‌کند.

 

flickrBomb

flickrBomb پیشنهاد جدیدی از Zurb است که تصاویر مرتبط از فلیکر را در نمونه های اولیه شما قرار می دهد. استفاده از آن آسان است، پیاده سازی آن آسان است، و تغییر تصاویری که می کشد را آسان می کند.

 

قطعات HTML ساختگی

BlindTextGenerator مجموعه‌ای از قطعات HTML ساختگی را ارائه می‌کند که می‌توانید به سرعت و به راحتی از آنها استفاده کنید. در نمونه های اولیه وب سایت شما از میان متن Lorem Ipsum یا Kafka و انواع عناصر پرکاربرد (از جمله H1، h1، پاراگراف‌های کوتاه و بلند، فرم‌ها، فهرست‌ها و موارد دیگر) انتخاب کنید.

 

UX Stickynotes

UX Stickynotes دو نوع قالب قاب سیمی را ارائه می‌دهد: یادداشت‌های چسبنده از پیش چاپ شده و قالب های قابل دانلود. آنها الگوهایی برای سبک های مختلف مرورگر و برای iPhone دارند.

 

مسیر سایت

مسیر سایت یک ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت ارائه می دهد که به شما بینشی در مورد ترافیک می دهد. و درآمد بالقوه وب سایت های رقیب. همچنین شامل تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل SEO، تجزیه و تحلیل محتوا و موارد دیگر برای برخی سایت ها می شود.

 

CSS Lint

CSS Lint به مشکلات احتمالی کد CSS شما اشاره خواهد کرد. این نه تنها نحو اولیه را بررسی می کند، بلکه مجموعه ای از قوانین را نیز برای جستجوی ناکارآمدی ها و الگوهای مشکل ساز در کد شما اعمال می کند. می‌توانید قوانینی را که می‌خواهید اعمال کنید، انتخاب کنید.

 

WebBannerLove

WebBannerLove یک گالری از بنرهای وب است که برای ارسال همه افراد، از جمله طراحان، باز است. ، توسعه دهندگان، سازندگان، و طرفداران بنر.

 

همه شما

AllYou یک سازنده وب سایت جدید برای ایجاد آسان سایت های نمونه کار آنلاین است. به مدت 30 روز رایگان است و سپس 8 دلار در ماه پس از آن.

 

مصائقی

Mosaiqy یک افزونه jQuery و HTML5 است که یک موزاییک ایجاد می کند. گالری عکس به سبک می‌توانید تعداد ستون‌ها و ردیف‌های آن را پیکربندی کنید، و وقتی روی یک تصویر کوچک کلیک می‌شود، شبکه برای نشان دادن آن تصویر، با یک جلوه انیمیشن زیبا، گسترش می‌یابد.

 

TouchRetouch

TouchRetouch یک برنامه اندروید برای روتوش است عکس ها و حذف عناصر ناخواسته این یک گزینه خوب برای روتوش ساده در حال حرکت است و 99 دلار است.

 

هر زمان

Anytime یک برنامه iOS است که به شما کمک می کند زمانی را که صرف کار می کنید ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید. . این برای مدیریت بودجه پروژه شما علاوه بر ردیابی و تجزیه و تحلیل اولیه زمان مفید است. Anytime از طریق App Store 4.99 دلار است.

 

SketchBook Pro برای iPad

Sketchbook Pro است یک برنامه جدید iPad از Autodesk. این یک برنامه طراحی و رنگ آمیزی حرفه ای است که از موتور رنگ مشابه مشابه دسکتاپ خود استفاده می کند و آن را به یک انتخاب عالی برای حرفه ای ها و آماتورها تبدیل می کند (و فقط 4.99 دلار است).

 

Daedalus Touch

Daedalus Touch یک ویرایشگر متن برای iPad است که کاملاً حرکتی است- مبتنی است و از یک پشته کاغذ به جای لیست فایل ها و فایل ها استفاده می کند. Daedalus Touch 3.99 دلار است.

 

ScatterBrain

ScatterBrain یک برنامه یادداشت برداری رایگان برای iOS است که ابزارهای سازمانی ساده ای را ارائه می دهد ( مانند کدگذاری رنگ و برچسب‌گذاری) و یادآوری‌ها، از جمله ویژگی‌های دیگر.

 

ریدر

Reeder یک برنامه Google Reader جدید برای Mac است OS X. دارای یکپارچگی خوانایی کامل است تا فیدهای شما خواناتر شود. همچنین شامل پشتیبانی از حرکات و میانبرهای قابل تنظیم است.

 

پالپ

Pulp یک برنامه خواننده جدید برای iPad و OS X است فیدهای خبری شما را به قالبی دوستانه تر برای خواندن دوباره قالب بندی می کند. قیمت برنامه iPad 4.99 دلار و نسخه OS X 9.99 دلار است.

 

Wren

Wren یک برنامه مینیمالیستی توییتر برای Mac OS X است. به شما امکان می دهد توییت بنویسید و ارسال کنید بدون اینکه با خط زمانی توییتر خود منحرف شوید. این شامل کوتاه کردن پیوند و تکمیل خودکار نام‌های کاربری است و در فروشگاه Mac App 4.99 دلار است.

 

Qwiki

Qwiki یک برنامه جدید و رایگان ویکی است، با حدود 3,000,000 موضوع که به طور خاص برای iPad فرمت شده است.

 

چرخ و فلک

Carousel یک برنامه اینستاگرام برای Mac شما است. این به شما امکان می‌دهد فید، عکس‌های پرطرفدار و نمایه خود را مشاهده کنید، دارای تم‌های مختلف برنامه است و شامل پشتیبانی از ذخیره‌سازی کشیدن و رها کردن و میانبرهای صفحه‌کلید می‌شود. چرخ فلک 4.99 دلار است.

 

Color Kick + v1.2

Color Kick + یک برنامه جدید و رایگان طرح رنگ برای iOS است. نسخه 1.2 کاملاً بازنویسی شده است و به شما امکان می دهد طرح های رنگی خود را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارید.

 

Burvetica (رایگان)

Burvetica در دو وزن و از Helvetica الهام گرفته شده است. و حروف بربانک. این یک حس یکپارچهسازی با سیستمعامل و دستی به آن دارد.

 

قلم مکنده (رایگان)

قلم مکنده یک فونت تزیینی با سبک قدیمی است احساس -and-roll.

 

منگوستین (رایگان)

Mangosteen یک فونت تزئینی یکپارچهسازی با سیستم‌عامل با خطوط و حروف مستطیل شکل است. این می تواند به خوبی برای طرح های سبک عتیقه، به ویژه پوسترها یا بسته بندی محصولات، مناسب باشد و در سه بعدی فوق العاده به نظر می رسد.

 

Salvo (140$-180$)

Salvo خانواده‌ای از sans serif و slab serif است. حروف چاپی از Font Bureau. دوازده تایپ فیس موجود در وزن‌ها و سبک‌های مختلف هستند.

 

Terital United OT (65$)

Terital United OT یک اسکریپت کاملاً مایل است فونتی که بسیار خوانا است و حسی ارگانیک دارد.

 

Alphabet Soup Pro (60$)

Alphabet Soup Pro یک کمدی گرد است نوع قلم. این یک فونت سنگین، با حروف متعادل است.

 

Pickworth Old Style Pro (60 دلار)

Pickworth Old Style Pro یک عتیقه است فونت نمایش سبک دارای لبه های فرسوده و برخی از حروف جالب و کوچک است.

 

Telemark (100 دلار)

Telemark خانواده‌ای از شش فونت سری تک‌خطی است . آنها احساسی قدیمی دارند که یادآور قرن نوزدهم است. علاوه بر سه وزن، یک سبک برچسب اضافی نیز وجود دارد که ایجاد بنر، کارتوش و اشاره گر را آسان می کند.

 

بربر (95 دلار)

بربر ظاهری دستی دارد و در ابتدا با الهام از یک تایپ فیس بدون عنوان، و اخیرا دوباره طراحی شده است. این یک فونت sans serif بسیار قوی و مطمئن در دو سبک (متن پررنگ و پررنگ) است.

 

کالا (179 دلار)

Cala مجموعه‌ای از هشت فونت سریف با نگاه معاصر، با وجود تأثیر از نوع رنسانس ونیزی. در اندازه های کوچک پایدار است اما در اندازه های نمایشگر نیز به زیبایی کار می کند.

 

بتندورف

Bettendorff یک قلم “Masthead” به سبک نمایشگر است با الهام آشکار از دهه 1900. این به طور خاص طراحی شده است تا ایجاد بنرهای کارتوشی و دکل ها را در چند لحظه آسان کند.

 

Lobster 1.4 (رایگان)

Lobster 1.4 یک نسخه کاملاً بازطراحی شده از فونت محبوب اسکریپت Lobster است. توسط پابلو ایمپالاری بهبودهایی بر اساس بازخورد کاربر و مجموعه نویسه های گسترده دارد.

 

Sn Boldface (رایگان)

Sn Boldface پررنگ و مربع است فونت نمایش sans-serif. دارای خطوط ضخیم و لبه های گرد و ظریف است و فونت بسیار گویا است.

 

Podkova (رایگان)

Podkova یک قلم سریف دال با وزن متوسط ​​با سری‌های زاویه‌دار برای حروف کوچک.

 

Sweet Sans (رایگان)

Sweet Sans یک فونت هندسی است که در هر دو نوع نازک وجود دارد. و سبک های کلاهک های کوچک نازک.

 

Familiar Pro (رایگان)

Familiar Pro دارای نویسه‌های مربعی و خطوط پررنگ است. این بر اساس ایده ایجاد یک فونت سازگار با Helvetica طراحی شده است، اما بهتر از Arial.

 

Kihachiro Swash (رایگان)

Kihachiro Swash یک تایپ نمایشگر با فرم کلاسیک و لبه های تیز حروف فوتوتایپ. این حرکات از لوگوی Emperor (یک سری از کفش‌های گلف) گرفته شده‌اند تا به تایپ‌فیس جلوه‌ای از عصر مدرن/پسامدرن بدهد که پایه‌های تاریخی را جبران می‌کند.

 

Phi (29 دلار)

Phi یک قلم هندسی مدرن بدون سری است ، با الهام از نسبت طلایی.

 

RM Sans (130 دلار)

RM Sans یک خانواده از 14 فونت، شامل 5 وزن معمولی، 3 وزن فشرده، 5 وزن طرح کلی، و یک فونت اکو.

 

Muli (رایگان)

Muli یک فونت sans serif ساده است که در دو وزن وجود دارد، با هر دو نسخه رومی و ایتالیک هر کدام.

اپلیکیشن یا منبع جدیدی را می شناسید که باید گنجانده می شد اما نبود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *