کسترل به سمت نما پرواز می کند

آلن میکس که در اوایل دهه 1950 در لندن، انگلستان به دنیا آمد، کار خود را به عنوان هنرآموز، تایپوگراف و طراح حروف در سال 1970 آغاز کرد.

او در سال 1975 به Letraset به عنوان طراح ارشد و مدیر استودیو پیوست، جایی که مسئولیت آن را بر عهده داشت. برای خروجی هنری، از جمله 40 تایپ فیس خودش. همراه با Type Director کالین بریگنال، میکس با تبدیل Letraset به بازیگر اصلی در صنعت.

در اواسط دهه 1980، میکس لتراست را ترک کرد و به صورت مستقل مشغول به کار شد و در تعدادی از کمیسیون‌های تایپوگرافی برجسته برای خرده‌فروشان بین‌المللی، رویدادهای ورزشی و برخی از شرکت‌های دخانیات با پشتوانه توتون کار می‌کرد.

در سال 2008 میکس alanmeeks.com را راه‌اندازی کرد تا تایپ‌فیس‌های خود را برای خرید در دسترس قرار دهد. متأسفانه این سایت با خریدهای انجام شده از طریق تماس و بدون اتوماسیون، چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد.

به کمک fontshop.com می آید که برای اولین بار در این ماه، بسیاری از فونت های میکس موجود است برای خرید در سایت آنها.

انتخاب این دسته Kestrel Script، یک اسکریپت براش با جریان آزاد و دوست داشتنی که می تواند ظرافت و راحتی پرنده شکاری را برانگیزد، حس یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز یادآور پس زمینه فرهنگی فیلم دلخراش کن لوچ محصول 1969 با نام مشابه.

Kestrel

برای یک اسکریپت نمایشگر، به طور غیرمعمولی، حروف کوچک هستند که جذاب‌تر هستند، به نظر می‌رسد فرم‌هایی که با قلم مو، جوهر و تکان دادن معمولی مچ ساخته شده‌اند. آنها در واقع با دقت ساخته شده اند، متعادل و وزن دارند تا مجموعه ای بسیار خوانا و حتی ظاهری از گلیف ها ایجاد کنند. حروف کوچک «r» بدون زحمت مجسمه‌ای مورد علاقه است.

Kestrel

برای نمایش ایده‌آل، Kestrel برای معرفی یک عنصر خنک به پروژه‌های شما ایده‌آل است.

می‌توانید کسترل را از fontshop.com به قیمت 45 دلار بخرید الف>. (اگر می توانید مدت کوتاهی صبر کنید، می توانید با سفارش مستقیم از alanmeeks.com برای 25 پوند.)

 

چه اسکریپت‌هایی به‌خوبی آنلاین کار می‌کنند؟ آیا از Kestrel Script در پروژه ای استفاده کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

استفاده از تصویر/تصویر کوچک، تصویر اسکلت از طریق Shutterstock

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *