یاهو پس از 30 روز تغییر نام تجاری خود را تغییر دهید


برای کاربر معمولی تفاوت کمی بین محصولات ارائه شده توسط Yahoo وجود دارد! و توسط رهبر بازار گوگل. موقعیت یاهو تا حد زیادی توسط برند تعیین می شود. یا بهتر است از برند برتر گوگل.

مدتها بحث بر سر هویت یاهو وجود داشته است. مدتها قبل از اینکه ماریسا مایر به دفتر بزرگ نقل مکان کند، سؤالاتی در مورد طول عمر برند یاهو پرسیده شد.

در میان دستاوردهای قابل توجه مایر با Google، احتمالاً این نظارت او بر طرح حداقلی افسانه ای صفحه اصلی Google است که یاهو را متقاعد کرده است! برای جذب او به نظر می رسد که Yahoo! هیئت مدیره مدتی است که چشم به طراحی مجدد دارد.

اندکی پس از نصب مایر به عنوان مدیرعامل، Yahoo! یک تغییر نام تجاری را امتحان کرد. در گذشته به نظر می رسد که مایر درگیر نوعی جنگ قدرت بر سر طراحی مجدد یا عدم طراحی لوگوی شرکت بود، زیرا یک سال بعد، به دنبال طراحی مجدد موفقیت آمیز صفحه اصلی خود، Yahoo! اعلام کرده اند که یک هویت بصری جدید در 4 سپتامبر راه اندازی خواهد شد.

[ما] می خواهیم شخصیتی را که منحصر به فرد یاهو است حفظ کنیم! – سرگرم کننده، پر جنب و جوش، و استقبال – بنابراین ما رنگ بنفش، علامت تعجب نمادین خود و البته yodel معروف را حفظ خواهیم کرد. بالاخره بعضی چیزها هرگز از مد نمی افتند. – کتی ساویت، یاهو! CMO.

برای جشن گرفتن یاهو! به مدت 30 روز هر روز با یک لوگوی متفاوت در حال اجرا هستند. جدید آنها “Yahoo! ویدیوی 30 روز تغییر» به برخی از اتفاقات آینده اشاره می کند.

کتی ساویت، مدیر ارشد بازاریابی یاهو، گفته است که این 30 لوگو “راه ما برای سرگرمی و احترام به میراث لوگوی فعلی ما هستند”. و نمی توان تعجب کرد که آیا این 30 لوگو طرح هایی از فرآیند برندسازی مجدد رد شده اند یا خیر – زوجی شبیه به طراحی مجدد بتا در سال 2012 هستند. در این صورت، نگاهی جذاب به این است که چگونه یک غول بزرگ شرکتی خود را درک می کند.

yahoo_homepage

صفحه اصلی یاهو با اولین مورد از 30 طراحی مجدد لوگو.

 

براساس گزارش‌ها، «طراحی مجدد مدرنی که بیشتر بازتابی از طراحی مجدد و تجربیات جدید [Yahoo!] است»، لوگوی جدید در ۴ سپتامبر رونمایی خواهد شد. در عین حال، می‌توانید همه لوگوهای موقت، یک نسخه جدید را هر روز، در Yahoo مشاهده کنید! سایت Tumblr؛ یا به سادگی به yahoo.com برای آخرین نسخه مراجعه کنید.

 

آیا فکر می کنید یاهو! نیاز به برندسازی مجدد دارد؟ به نظر شما لوگوی جدید چه رویکردی را در پیش خواهد گرفت؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *