انتخابات ایالات متحده، ما تصمیم می گیریم


در ایالات متحده، روز انتخابات بالاخره فرا رسید. مردم در سرتاسر کشور برای رای دادن می‌روند و بسیاری از شهروندان آمریکایی مقیم خارج از کشور قبلاً رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

نظرسنجی‌های در حال ظهور در ایالات متحده نشان می‌دهد که رقابت در ایالت‌های کلیدی تنگ است، اما به طور فزاینده‌ای مطمئن هستند که پرزیدنت اوباما با اختلاف کمی پیروز خواهد شد. گمانه زنی ها در خارج از کشور به اوباما یک پیروزی قدرتمند می دهد، با احتمال 12/10. شانس پیروزی رامنی فقط به 13/2 کاهش می یابد.

دموکراسی یک حق “استفاده از آن یا از دست دادن آن” است، بنابراین اگر هنوز تصمیم می گیرید به چه کسی رای دهید یا اصلاً رای دهید، ما مقایسه ای از سابقه هر دو نامزد در یک مشکلی که واقعاً مهم است – طراحی.

 

برندینگ

اولین چیزی که در مورد هر یک از کمپین‌ها متوجه می‌شوید، آرم‌های کمپین همه‌جانبه است. در این جبهه، یک برنده قاطع وجود دارد.

لوگوی رامنی رندر غیرقابل تصوری از نام دو (یا آن سه؟) “R در نامزدهای ریاست جمهوری و معاونت ریاست جمهوری” است. بسیار قدیمی است و بیشتر شبیه علامت مسکن است تا رئیس جمهور. این هسته که ظاهراً در داخل طراحی شده است، به تنهایی به اندازه کافی آماتور است تا بتوان با نسخه آزمایشی PaintShop Pro. آیا تلاشی برای تکرار شبح انسان دوگانه آلفرد هیچکاک وجود دارد؟ آنقدر خوب ارائه نشده است که بتوانیم قضاوت کنیم.

لوگوی اوباما از سوی دیگر یک طرح پیروزمند است که در اصل توسط Sol Sender و اکنون توسط پالایش شده است جاش هیگینز. دوستانه «O» (اوباما) یا «0» (سال 2012) طلوع خورشید را بر فراز سرزمین فرصت ها قاب می کند. آسمان آبی که بر فراز یک میدان شیاردار آویزان است – چشم اندازی سالم، طبیعی و مهمتر از همه خوش بینانه از آمریکا. تقریباً هر وقت می‌بینم صدای Fanfare for the Common Copland را می‌شنوم.

Logos

نشان رامنی بر خود رامنی متمرکز است، علامت اوباما بر آینده کشور متمرکز است.

اوباما:1، رامنی:0

 

کالا

کالاها همیشه جزء اصلی مبارزات سیاسی در ایالات متحده هستند، همانطور که برندها می‌خواهند بچه‌های باحال لباس‌هایشان را بپوشند، سیاستمداران هم همینطور هستند. واضح است که هیچ یک از کاندیداها با بدون رشته ثبت نام نکرده اند، اما به ویژه تی شرت ها به راحتی در دسترس هستند.

هر دو نامزد به دنبال یک حس یکپارچه‌سازی شدند، و هر دو نامزد به سراغ دورانی رفتند که با دوران جوانی‌شان مرتبط است، پیراهن اوباما در دهه 80 و رامنی بسیار دهه 60 بود.

جایی که اوباما سقوط می‌کند این است که احساس انسانی بسیاری از خروجی‌های دموکرات در جاهای دیگر را قربانی می‌کند. برعکس، رامنی، که در جاهای دیگر به‌عنوان یک فرد کاملاً بی‌خبر می‌آید، موفق می‌شود با سبک دهه 60 خود، خود را شبیه به بتمن جلوه دهد.

T-Shirts

این مسابقه کمی تنگ است، زیرا لباس بسیار ذهنی است، اما در این مورد رامنی آن را با دماغه کنار می‌گذارد.

اوباما:1، رامنی:1

 

سایت های تلفن همراه

شما باید در غار زندگی می‌کردید تا ظهور اینترنت همراه را از دست بدهید – و حتی در آن زمان نیز اگر به اندازه کافی نزدیک دهان بودید که هنوز سیگنال 3G دریافت کنید، احتمالاً همچنان آن را می‌گرفتید. کمپین های اوباما و رامنی آن را از دست نداده اند و هر دو طرف بر ارائه محتوای خوب موبایل تمرکز کرده اند.

شما می توانید با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به هر یک از کمپین ها کمک مالی کنید، اما یک تیم با صفحه ای که به دقت ساخته شده است و به شدت به روانشناسی متکی است برنده می شود. آیا می توانید برنده را تشخیص دهید؟

Mobile contributions

تیم اوباما ابتدا از شما می پرسد که کی هستید، سپس کمک مالی شما را می خواهد. تیم رامنی برعکس عمل می کند. پیام پنهان: اوباما مردم را بر پول ترجیح می دهد، رامنی پول را بالاتر از مردم قرار می دهد.

برد بزرگ برای اوباما.

اوباما:2، رامنی:1

 

هنر

مسابقه 2012 برای کاخ سفید الهام بخش مشارکت سیاسی در سراسر هنر بوده است. یکی از برجسته‌ترین قطعاتی که دیده می‌شود، قطعه کولا وار هنرمند ساکن سانفرانسیسکو برایان سینگر با عنوان “انتخاب ها”. متشکل از یک جفت قوطی کروم جامد، اوباما پپسی است، رامنی کوکاکولا.

جالب ترین چیز در مورد این قطعه این است که هنرمند از منظر پاپ آرت به آن نگاه کرده است. برخلاف اکثر هنرهای انتخاباتی که حزبی هستند، به نظر می رسد این قطعه نشان می دهد که در پشت نام تجاری، هر دو نامزد تقریباً یکسان هستند.

Choices

دد-هیت، هر کدام 0.5.

اوباما: 2.5، رامنی: 1.5

 

بازاریابی چریکی

همه مبارزات انتخاباتی توسط دپارتمان‌های P.R سیاستمداران انجام نمی‌شود، اغلب این مبارزان مردمی هستند که برای چیزی که به آن اعتقاد دارند کار می‌کنند که بیشترین تفاوت را ایجاد می‌کند.

اگر نتایج GumElection.com چیز دیگری باشد، اوباما این را دوخته است. حتی بازاریابی برای بخش وسیعی از جامعه مانند 7- نظرسنجی Eleven “چه کسی جلوتر است؟” به اوباما یک برتری واضح می دهد.

Gum

آنلاین، از طریق فعالان غیروابسته و از طریق حمایت افراد مشهوری مانند جی زی و بروس اسپرینگستین، اوباما برنده می شود.

اوباما: 3.5، رامنی: 1.5

 

نتیجه

قابل پیش‌بینی است که برخی ممکن است بگویند، پرزیدنت اوباما برای چهار سال دیگر اینجاست. آیا نتیجه واقعی انتخابات یکسان خواهد بود یا خیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

آنچه می‌توانیم از آن مطمئن باشیم این است که نام تجاری تأثیر زیادی بر نتیجه خواهد داشت.

اگر در ایالات متحده هستید، بیرون بروید و از حق رای خود لذت ببرید، این امتیازی است که همه خوانندگان ما از آن برخوردار نیستند.

 

آیا رویکرد برندسازی یک نامزد بر رای شما تأثیر می‌گذارد؟ چه کسی در سال 2012 برنده می شود؟ نظر خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر واشنگتن از طریق Shutterstock

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *