او گفت، او گفت – طراحی وب بر اساس جنسیت


آیا تا به حال به وب سایتی نگاه کرده اید و احساس کرده اید که می توانید تشخیص دهید که احتمالاً توسط یک مرد طراحی شده است یا یک زن؟

مطالعات نشان داده‌اند که مردان و زنان در استفاده از عناصر طراحی مانند رنگ‌ها، شکل‌ها، اشیاء و فونت‌ها رویکردهای بسیار متفاوتی دارند – گاهی اوقات حتی دیدگاه‌های کاملاً متضاد دارند.

در پست امروز ما یک اینفوگرافیک را به نمایش می گذاریم که به طور انحصاری برای WDD طراحی شده است، که برخی از رویکردهای متفاوتی را که مردان و زنان تمایل دارند با طرح های خود اتخاذ کنند، نشان می دهد.

گرافیک گرایش‌های مختلف را برای هر جنسیت نشان می‌دهد که مناطقی مانند رنگ‌های حروف، استفاده از خطوط مستقیم و رنگ‌های مورد علاقه را پوشش می‌دهد.

این گرافیک به هیچ وجه یک قاعده یا تعمیم برای طراحی وب برای هر دو جنس نیست، اما بینش بسیار دقیقی را در مورد نحوه مشاهده هر جنسیت از طراحی به ما می دهد و حتی ممکن است به تأثیرگذاری بر تصمیمات طراحی هنگام ایجاد یک وب سایت کمک کند. جمعیت شناسی خاصی را هدف قرار می دهد.

برای یک تصویر با وضوح کامل، روی تصویر زیر کلیک کنید:


از دوستان خود در CreditLoan برای این اینفوگرافیک عالی تشکر می کنیم.

آیا هنگام شروع طراحی وب سایت، ترجیحات جنسیتی را در نظر می گیرید؟ چه تاثیری روی کار شما دارد؟ لطفا در زیر به اشتراک بگذارید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *