برندهایی از ابعاد موازی کمیک-سانس


اگر در دنیایی زندگی می‌کردیم که تنها تایپ فیس موجود Comic-Sans بود، چه می‌شد؟ این ایده بود، یا حداقل باید همان چیزی باشد که طراح روسی اهل بلگورود، اولگ تاراسوف، زمانی که تصمیم گرفت برخی از شناخته‌شده‌ترین برندهای زمان ما را با استفاده از نوع معمولاً اخم‌شده Comic-Sans دوباره طراحی کند، به آن فکر می‌کرد.

اولگ طرح‌های خود را در نمایه Behance پست کرد. نظرات در آنجا از جمله بسیار رایج “این خنده دار به نظر می رسد” متفاوت بود – خوب، همه ما از فونتی با کلمه کمیک در نامش چه انتظاری داریم، درست است؟ – به پاسخ مثبت شگفت‌انگیز که برخی از نسخه‌های او را نسبت به نسخه‌های اصلی تحسین می‌کند.

چی!؟ اوه، نمی‌دانم می‌توانم با آن موافق باشم یا نه، برای دریافت نظرات من در مورد آنها به ادامه مطلب بروید، اما هی، شما قضاوت کنید!

در اینجا مجموعه‌ای با بهترین‌ها وجود دارد، خوب، منظورم از کمترین بدترین آنهاست. آنها را بررسی کنید:

 

آدیداس

لوگوی ورزشی جهانی آدیداس و نشانی دوستانه تر. نوع؟ خوب، می دانید.

Adidas

 

اندروید

در کمال تعجب ربات کوچک سبز رنگ، اشتباه، منظورم اندروید است، بسیار زیبا به نظر می رسد.

Android

 

کوکاکولا

بهبود لوگوی کوکاکولا به خودی خود یک چالش بزرگ است، چه کسی جرات دارد؟ یک نکته سریع، استفاده از Comic-Sans برای رسیدن به آنجا راه درستی برای انجام آن نیست.

Coco-cola

 

بازی‌های EA

تعجب نمی‌کنم اگر بچه‌های EA در نهایت از این لوگو در یک بازی واقعی ساخته شده برای کودکان استفاده کنند. یا شاید قبلاً انجام داده اند، کسی می تواند آن را تأیید کند؟

EA

 

eBay

در اینجا یک چیز خنده دار وجود دارد، گویی آنچه در بالا قبلاً یک شوخی نیست، اما شرط می بندم که برخی از طراحان می خواهند بگویند این نسخه بهتر از لوگوی رسمی جدید eBay به نظر می رسد.

eBay

 

HTML5

راه‌اندازی لوگوی HTML5 را به یاد می‌آورم و اینکه چگونه مردم گفتند که اصلاً منطقی نیست. بنابراین، یک سپر قرمز بزرگ با عدد 5 در آن، حدس بزنید چیست؟ در حال حاضر حتی کمتر منطقی است.

HTML5

 

لاکوست

نمی‌توانم از دیدن یک بازوی سبز رنگ و یک عضله دوسر بازویی خفیف دست بکشم، شاید تمساح بازوی یک مرد نسبتاً قوی را خورده باشد.

Lacoste

 

مایکروسافت

اگر قرار بود مایکروسافت تبلتی را عرضه کند که در ذهن کودکان ساخته شده است، حدس بزنید که لوگو چگونه خواهد بود؟ من با آرم زیر می روم. نقطه به نقطه.

Microsoft

 

موتورسیکلت های هارلی دیویدسون

موتور سیکلت های کوچک ساخته شده برای کودکان نوپا شورشی که نمی خواهند وعده های غذایی خود را به موقع بخورند.

Harley-Davidson

 

نستله

این لوگوی comic-sans تقریباً مرا گرفت. نستله آنقدر برند ارگانیک است که این لوگو در واقع بد به نظر نمی رسد. بسیار خوب، من برای آن موضوع درست نمی کنم، بدیهی است که من اصل را ترجیح می دهم!

Nestle

 

نایک

لبه‌های تیز را بردارید و نایک اکنون یک تولیدکننده بومرنگ استرالیایی است.

Nike

 

یوتیوب

اوه، این یکی آسان است، YouTube ساخته شده برای کودکان، با ویدیوهای آموزشی سالم و با کیفیت.

YouTube

 

آیا همه ما باید طرفدار این تغییر باشیم و در دنیایی زندگی کنیم که از برندهای خوش ظاهر ساخته شده است؟ اگر از من بپرسید، مطمئناً نه، اما بسیاری قبلاً به دنبال پاکسازی کمیک برندهای مشهور جهانی بوده اند، مانند استودیوی طراحی فرانسوی Cephalization – بله، می دانم، چه نامی – که پشت پروژه Comics Sans هستند، جایی که آنها لوگوهای مبتنی بر کمیک sans را از سراسر جهان دریافت کنید. آه خدا، عذاب!

اگر هنوز چشم‌هایتان را بیرون نیاورده‌اید و می‌خواهید کمی کمیک‌گور بیشتر ببینید، حتماً لوگوهای بیشتر را در صفحه Oleg در Behance و پروژه Comics Sans بررسی کنید. موفق باشید!

 

نظر شما در مورد شرکت های چندملیتی چند میلیارد دلاری که Comic-Sans را در لوگوی خود به کار می برند چیست؟ آیا تاکنون با موفقیت از Comic-Sans برای برندسازی استفاده کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *