تایپ فیس آینده نگر طرح های هنر نو را بازتاب می دهد


آیا چیزی بهتر از فونتی وجود دارد که نام آن از کلمه اسپانیایی سوسک گرفته شده است؟ شاید فونتی به نام آن با کلمه “آینده” ترکیب شده باشد؟

Futuracha فقط همین فونت است. این یک فونت نمایش زیبا است که برای چیزهایی مانند لوگو یا پوستر عالی است. به دلیل سبکی که دارد، برای کپی بدنه مناسب نیست.

اما این بدان معنا نیست که فوق العاده شگفت انگیز نیست. تند و تیز، سری‌های اغراق‌آمیز و ارتفاع‌های x نامنظم حروف، ظاهر و احساسی بسیار روان و هنرمندانه به آن می‌دهد. در متن معمولی، حروف با هم همپوشانی دارند و گاهی اوقات اشکال بسیار جالبی ایجاد می‌کنند و ظاهر کلی نوع را تغییر می‌دهند.

futuracha

حتی در مثالی به سادگی حروف الفبا، تعداد اشکال شگفت انگیز و جلوه های شگفت انگیزی که رخ می دهد شگفت انگیز است. عبارات استاندارد تست تایپوگرافی مانند “روباه قهوه ای سریع …” نیز نتایج عالی ایجاد می کند. با کمی تغییرات، Futuracha ایجاد طرح های تایپی خارق العاده را آسان می کند.

futuracha

Futuracha توسط Odysseas GP از آتن، یونان در حالی که در دانشکده طراحی گرافیک بود، در یک دوره تایپوگرافی با استاد K. Giotas طراحی شد. طراحی تقریباً بر اساس فرم های PF Futura Book است که طراح وزن ایده آلی را در نظر می گیرد. سریف ها بر اساس حروف کلود گاراموند هستند.

futuracha

حروف‌ها یادآور سبک هنر نو هستند. هر دو مجموعه حروف یونانی و لاتین، و همچنین اعداد و نمادها گنجانده شده است. این یک فونت عالی برای آزمایش است، زیرا ترکیب حروف مختلف می‌تواند تصاویری شگفت‌انگیز ایجاد کند.

futuracha

می‌توانید Futuracha را دانلود کنید رایگان است، اگرچه طراح مایل است قبل از استفاده از آن برای پروژه های حرفه ای با او تماس گرفته شود. در حال حاضر، Futuracha در قالب .eps در دسترس است، اما به زودی به عنوان یک فایل ttf. در دسترس خواهد بود (اگرچه از نظر ظاهری، این فایل رایگان نخواهد بود).

 

از Futuracha برای چه نوع طرح هایی استفاده می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *