جمع بندی وب سایت های تک صفحه ای


یکی از پیشرفت‌های اخیر در وب، افزایش استفاده از وب‌سایت‌های یک صفحه‌ای توسط همه از طراحان وب گرفته تا شرکت‌های بزرگ برای تبلیغ محصول، برنامه یا نمونه کار خود است.

وب‌سایت‌های تک صفحه‌ای با طراحی‌های بسیار ساده، تایپوگرافی بزرگ و تصاویر و گرافیک‌های شگفت‌انگیز بسیار عالی به نظر می‌رسند و همچنین آنها را به یکی از بهترین سایت‌های وب در سال 2012 تبدیل کرده است.

اغلب با استفاده از جدیدترین CSS3 و jQuery، آنها یک راه عالی برای ایجاد سایتی هستند که بیشترین تأثیر را داشته باشد.

در اینجا خلاصه ای از 30 وب سایت تک صفحه ای با سبک های مختلف ارائه شده است.

 

Auxillary Design Co.

Auxillary Design Co. یک صفحه اسکرول عمودی خوب طراحی شده است وب سایت با طرح رنگی زیبا و ساده، عالی به نظر می رسد.

عنوان

 

Carrot Creative

سایت

Carrot Creative به خوبی با یک گالری چرخان زیبا در صفحه و یافتن پیوندها به همه پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی آنها آسان است.

 

دیاز

دیاز یک سایت تک صفحه ای عالی است، با احساسی تاریک، ایجاد یک جو طرح رنگ نیز به خوبی انتخاب شده است و لمس گرانج واقعاً خوب عمل می کند.

 

Dinebook

صفحه راه اندازی

Dinebook به خوبی طراحی شده است، حرفه ای است و راهی آسان برای ماندن در به‌روزرسانی‌های آینده را لمس کنید.

 

خطرات فرکینگ

خطرات شکستگی یک سایت یک صفحه ای است که پیام خود را به روشی آسان برای پیمایش نمایش می دهد. با یک لمس زیبا از بافت اضافه شده که به احساس سایت می افزاید.

 

بن فرایک

وب‌سایت تک صفحه‌ای

بن دارای تایپوگرافی بزرگ و همچنین تصاویری عالی است. یک وب سایت تک صفحه ای واقعا زیبا که به خوبی طراحی شده است.

 

Fuel Brand Inc.

وب‌سایت Fuel Brand با انیمیشن‌های روان عالی هنگام جابجایی بین صفحات و رنگ‌های مختلف عالی به نظر می‌رسد. آن را به یک سایت جذاب تبدیل می کند.

 

Identix

با تمرکز بر تایپوگرافی بزرگ و پررنگ، وب سایت Identix یک مثال عالی است از یک وب سایت یک صفحه ای با پیمایش عمودی.

 

 

Indo Folio

یک سایت با بافت خوب، سایت Indo Folio به خوبی با یک سایت شگفت انگیز ساخته شده است. تصویر پس زمینه که آن را از بسیاری از سایت های دیگر متمایز می کند.

 

هایدی تائو یانگ

سایت هایدو یک سایت تک صفحه ای بسیار ساده با حس و حال عالی است استفاده خوب از تایپوگرافی بزرگ نیز.

 

راه اندازی کارخانه

سایت

Launch Factory یک وب‌سایت یک صفحه‌ای پیمایش عمودی عالی است. بافت خوبی دارد، به راحتی قابل پیمایش است و به خوبی جریان دارد. طرح رنگ به خوبی انتخاب شده است، نارنجی ها واقعا خوب کار می کنند.

 

آنتونی فونته

سایت

آنتونی یک سایت نمونه کار است که دارای یک نوار کناری پیمایش ثابت عالی در موارد نمونه کارها چپ و پایین در بدنه اصلی؛ به خوبی طراحی شده است و به شما امکان می دهد بدون کلیک کردن از صفحه اصلی، نمونه کارها را مرور کنید.

 

ویل فورسایت

سایت

ویل یک سایت تک صفحه ای عالی است که دارای انتخاب خوبی است انتخاب فونت و طرح رنگ.

 

امیلی و وینسنت

سایت امیلی و وینسنت بسیار ساده است، احساس عالی، یکی سایت صفحه با لینک های آسان به بخش های مختلف. به خوبی چیدمان شده و به راحتی قابل پیمایش است.

 

Goin’ Nutty

وب‌سایت برنامه iOS

Goin’ Nutty نمونه‌ای عالی از یک صفحه‌ای است سایت اینترنتی؛ با یک گالری چرخان زیبا از برنامه، یک پیوند به فروشگاه App و یک پس زمینه به خوبی نشان داده شده؛ یک سایت عالی.

 

بیچو مالوادو

سایت

Bicho یک وب‌سایت تک صفحه‌ای HTML5 است که آخرین توییت Bicho را با یک گرافیک خوب در مرکز سایت و پیوندهایی به پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی. ساده اما عالی به نظر می رسد.

 

عکاسی مد

همانطور که انتظار دارید،

عکاسی مد بر روی تصاویر تمرکز می کند. این یک سایت ساده است که شما را در مراحل عکاسی و سپس سفارش دی وی دی راهنمایی می کند. از یک طرح رنگی مینیمال و کمی یکپارچهسازی با سیستمعامل استفاده می کند که کاملاً متناسب است.

 

Feel Wire

Feel Wire به دنبال پس‌زمینه‌ای تمیز، سفید و با تمرکز بر روی برنامه وب برجسته؛ این یک سایت خوب، موقعیت خوب و حرفه ای است.

 

پیتر پیرسون

سایت

پیتر نمونه‌ای از سایت پیمایش افقی است که برای پیمایش عالی است از طریق استفاده عالی از پس زمینه آسمان که موضوع اصلی سایت است. این یک سایت عالی و نمونه ای عالی از آنچه می توان با استفاده از پیمایش ساده jQuery به دست آورد.

 

C افراد

سایت

C People دارای یک تصویر پس زمینه شگفت انگیز همراه با یک تصویر بسیار ساده و آسان است پیمایش سایت تمرکز تصویر پس زمینه عالی است.

 

برگ سایت

سایت

Site Leaf نمونه دیگری از یک رویکرد تازه و تمیز برای طراحی وب با چاه است. وب‌سایتی یک صفحه‌ای را ایجاد کرد که ویژگی‌های کلیدی CMS آنها را برجسته می‌کند. این سایتی است که به خوبی ساخته شده است که بر آنچه بازدیدکنندگان می خواهند در مورد محصول خود بدانند تمرکز دارد.

 

انزو لیولتی

سایت

Enzo’ یک وب‌سایت تک صفحه‌ای ساده و تمیز است که بر آنچه او تمرکز می‌کند میکند؛ پیام واضح است استفاده از رنگ نیز واقعاً خوب است و سایت در هم ریخته به نظر نمی رسد.

 

رایان شرف

سایت رایان پر از بافت است، از نمادهای رسانه‌های اجتماعی گرفته تا پس‌زمینه، که تأثیر زیادی بر مشاهده کننده. فونت ها به خوبی انتخاب شده اند و سایت واقعاً به خوبی ساخته شده است.

 

دوچرخه های مرطوب

دارای یک پیمایش ثابت در سمت چپ با عکس‌های بزرگ و خوب انتخاب شده در محتوای دوچرخه‌های مرطوب یک سایت عالی است که تمیز، ساده و حرفه ای است.

 

بن مارکوویتز

سایت

بن دارای یک هدر CSS3 عالی است که با حرکت مکان‌نما حرکت می‌کند. در سراسر صفحه، این یک لمس عالی است که این سایت را از بقیه متمایز می کند.

 

دان پتی

یک نمونه کامل از یک سایت یک صفحه ای با استفاده از پس زمینه بزرگ با تایپوگرافی بزرگ. به نظر عالی، بی نظم و موثر است.

 

 

بنت فیلی

سایت

Bennett’s یک وب‌سایت تک صفحه‌ای ساده و دارای بافت خوب است. استفاده از مستطیل ها برای افزودن چشم انداز بسیار خوبی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *