معرفی دیوار آواتار: آواتار خود را به جهان نشان دهید


معرفی دیوار آواتار: آواتار خود را به جهان نشان دهید

گراواتار چیست؟ راهنمای کامل برای کاربران وردپرس – آکادمی پرنیان طرح

امروز تمرکز ما بر روی شما، خوانندگان وفادار Webdesigner Depot است…

از طریق اینترنت ما شما را از طریق وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و حتی بیشتر، آواتارهای شما می‌شناسیم. آواتارها این روزها در اکثر نظرات وبلاگ ظاهر می شوند و واقعاً نظر را با شخصیت و طراحی منحصر به فرد هر فرد تقویت می کنند.

چند هفته پیش، در حال آماده شدن برای انجام طرح‌های آواتاردر سرتاسر وب برای نمایش در اینجا در WDD بودم، که به این فکر افتادم که این را انجام دهم. با ایجاد یک وب‌سایت کامل برای این کار، یک قدم جلوتر بروید.

امروز خوشحالم که با معرفی آواتار دیوار، یک نام تجاری، نتایج را برای شما به ارمغان بیاورم. وب سایت جدید اختصاص داده شده به آواتارهای ویترین از سراسر جهان.

چگونه آواتار خود را در دیوار آواتار دریافت کنید

اگر قبلاً آواتار ثبت‌شده با Gravatar ندارید، ابتدا باید آن را در وب‌سایت Gravatar و سپس برای ارسال آن به آواتار دیوار بروید. هر دو سرویس کاملا رایگان هستند و شما تصمیم می گیرید که چه مقدار اطلاعات را می خواهید نمایش دهید.

دیوار آواتار: وب‌سایت

سایت رایگان برای هر کسی است که بتواند آواتارهای خود را نمایش دهد. طرح‌ها به اندازه هر طرح دیگری متنوع هستند: از پرتره‌های ساده عکس گرفته تا تصاویر، کارتون‌ها، لوگوها، همه آنها وجود دارند و عالی به نظر می‌رسند.

استفاده از دیوار آواتار بسیار ساده است. وقتی وارد سایت می‌شوید، آخرین 36 آواتار اضافه شده را مشاهده می‌کنید، و همه آواتارهای دیگر از آخرین به اول مرتب شده‌اند. می توانید آواتارها را رتبه بندی کنید و آنها را بر اساس رتبه بندی یا تصادفی آنها مرتب کنید.

آواتار خود را جستجو کنید تا ببینید آیا قبلاً آنجا هستید یا خیر. اگر نظری را در WDD ارسال کرده اید، به احتمال زیاد قبلاً در آنجا برجسته شده اید. اگر آنجا نیست، ادامه دهید و آن را ارسال کنید.

اگر آواتار شما قبلاً در آنجا ظاهر می‌شود، می‌توانید اطلاعات را ویرایش کنید و حتی بیوگرافی کوتاهی درباره خود اضافه کنید (حداکثر 160 نویسه). این یک راه عالی برای اطلاع رسانی به دیگران در مورد شما و همچنین تبلیغ وبلاگ، وب سایت یا حساب توییتر شما است.

در زمان نوشتن این مقاله در حال حاضر بیش از 600 آواتار وجود دارد، بنابراین وقت خود را تلف نکنید و همین امروز آواتار خود را اضافه کنید!

نمایش آواتارها

برخی از آواتارهای عالی موجود در AW را بررسی کنید. می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید خلاق باشید و واقعاً مهارت‌ها یا شخصیت خود را به هر شکلی که می‌خواهید به نمایش بگذارید.

امروز آواتار خود را ارسال کنید، امتیاز دهید و با سایر اعضا تعامل داشته باشید و مهمتر از همه از آن لذت ببرید. پیشنهاداتی برای بهبود؟ ما دوست داریم نظر شما را بشنویم!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *