اگرچه هنوز سال ها تا المپیک 2016 ریودوژانیرو باقی مانده است، حروف رسمی این رویداد قبلاً طراحی و رونمایی شده است.

ریو 2016 فیلمنامه ای روان و برازنده است، با الهام از جنبش‌های المپیکی‌های گذشته، که ایده‌های «شور و تحول» را که برای آرمان‌های المپیک بسیار حیاتی هستند، زنده می‌کند.

در ریو 2016، دفتر برزیل Dalton Maag یک تایپ کاملا منحصر به فرد طراحی کرد. به المپیک و مهمتر از آن به خود برزیل. هر حرف یا بر اساس ورزشکاران المپیک و حرکات آنها یا جنبه های خاصی از جغرافیای برزیل شکل می گیرد. به عنوان مثال، حرف “R” نمایانگر بیرون زدگی گرانیتی Pedra de Gávea است که از جنگل تیجوکا مشرف به ریو است. کاراکترها با حرکات سریع و روان، در تلاش برای تکرار حرکات ورزشی کشیده شدند.

«تنوع هماهنگ» در منحنی ها دیده می شود، زیرا هر یک شکل منحصر به فرد دارند، اما آنها به عنوان یک مجموعه یکپارچه و یکپارچه با هم کار می کنند. “روح المپیک” و “روح پارالمپیک” در سیال بودن خطوط منعکس شده و چابکی حرکات ورزشکاران را شبیه سازی می کند. «انرژی مسری» در مجموعه شخصیت ها، در ارتفاع متفاوت حروف و در اتصالات پررنگ نیز وجود دارد. “طبیعت پرشور” در طراحی کلی حروف حضور دارد و در نهایت “تعداد واقعی” در فرآیند خلقت حضور دارد که شامل مشارکت و مشارکت چندین تیم مختلف از افراد بود. (از وب سایت Rio 2016)

Rio 2016 یکی از معدود فونت‌هایی است که به‌طور کامل توسط یک تیم برزیلی ایجاد شده است، که منجر به یک تایپ می‌شود که گرما و شادی خاصی را بیان می‌کند که طبیعت مردم برزیل را تجسم می‌دهد. ما واقعاً تحت تأثیر نتایج قرار گرفتیم و مشتاقانه منتظر آن هستیم که تا قبل از المپیک 2016 شاهد آن باشیم.

rio_001
rio_002
rio_003

 

نظر شما در مورد فونت Rio 2016 چیست؟ چگونه با برندهای قبلی بازی های المپیک مقایسه می شود؟ نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *