ویترین وبلاگ ها با طرح های پست منحصر به فرد


روند ایجاد طرحهای منحصر به فرد برای هر پست در وبلاگ در حال رشد است.

چند سال پیش، ایده ایجاد یک طرح سفارشی برای هر پست در وبلاگ یا به این معنی بود که باید از نرم افزارهای وبلاگ نویسی سنتی چشم پوشی کنید یا کد منبع را هک کنید تا امکان طراحی های سفارشی فراهم شود.

با ظهور افزونه‌های وردپرس مانند Art Direction اکنون برای یک طراح نسبتاً ساده است که یک طرح سفارشی برای هر پست در وبلاگ خود ایجاد کند.

سایت های زیر برخی از بهترین نمونه های سایت هایی هستند که از طرح های سفارشی برای بسیاری یا همه پست های خود استفاده می کنند. برخی با طرح کلی و طرح رنگ هر پست بازی می کنند، در حالی که برخی دیگر مفاهیم کاملاً منحصر به فردی را برای هر پست ایجاد می کنند.

در هر صورت، پست‌ها به دلیل طراحی‌شان بسیار جالب‌تر هستند و یادآور طرح‌بندی مجلات هستند (اصطلاح “وبلاگ” اغلب برای توصیف این نوع وبلاگ‌ها و پست‌ها استفاده می‌شود). اگر سایت های دیگری با طرح های پست سفارشی می شناسید، لطفاً آنها را در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

 

Team Fortress 2

Team Fortress از طرح‌های سفارشی برای به‌روزرسانی‌های اصلی استفاده می‌کند. هر پست سفارشی طراحی شده است، اگرچه سبک زیبایی شناسی منسجمی در سرتاسر وجود دارد.

 

ایوان دینزمور

ایوان دینزمور تاکنون فقط چند پست سفارشی طراحی شده است، اما هر دو نشان داده شده اند چقدر این قالب امیدوارکننده است.

 

من پدی هستم

پدی دانلی تعداد زیادی پست طراحی شده سفارشی دارد که هر کدام بسیار متفاوت از آخر. پست‌ها از طرح‌های رنگی، طرح‌بندی و تایپوگرافی مختلف استفاده می‌کنند.

 

کدکاندی

Codecandies دارای تنوع زیادی از پست‌های طراحی شده سفارشی و پست‌های وبلاگ استاندارد است. پست‌های طراحی‌شده همه منحصربه‌فرد هستند و در بایگانی با پس‌زمینه «طراحی‌شده» در پشت عنوان پست جدا می‌شوند.

 

میوز ولگرد

میوز ولگرد هر پست را با مفهومی کاملاً منحصربه‌فرد، بر اساس محتوا، طراحی می‌کند.

 

آزار

Tease وبلاگ دیگری است که از یک مفهوم کاملا منحصر به فرد برای هر پست استفاده می کند و از موارد متفاوتی استفاده می کند. طرح های رنگی، گرافیک، تایپوگرافی، و طرح بندی برای هر کدام.

 

Craigmod

پست‌های

Craigmod همه منحصر به فرد نیستند، اما پست‌هایی که استفاده می‌کنند بسیار مفید هستند. گرافیک های مختلف، تایپوگرافی، و طرح های رنگی.

 

GregoryWood.co.uk

سایت گریگوری وود فاقد منوی پیمایش سنتی برای یافتن پست‌ها است و در عوض از دکمه‌های «قبلی» و «بعدی» استفاده می‌کند، به این معنی که بازدیدکنندگان احتمالاً طرح‌های پست وبلاگ منحصربه‌فرد او را بیشتر می‌بینند.

 

Filmdagbok

Filmdagbok سایت دیگری است که هم از پست‌های طراحی شده سفارشی و هم از طرح‌های سنتی پست وبلاگ استفاده می‌کند. . طرح‌بندی‌های سفارشی با برچسب “Magasinlayout” در بایگانی متمایز می‌شوند.

 

راه برگشت

راه بازگشت تاکنون فقط چند پست طراحی شده سفارشی دارد (همراه با چند پست استاندارد)، اما هر دو نمونه‌های عالی از آنچه این قالب برای آن عالی است.

 

از تماس با چشم خودداری کنید

از تماس با چشم خودداری کنید تقریباً به طور کامل پست‌هایی با طراحی سفارشی دارد. برخی به سادگی از یک تصویر پس‌زمینه متفاوت استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ساخته‌های کاملاً سفارشی هستند.

 

مجاز پررنگ

The Bold Italic از طراحی پست سفارشی برای هر پست در سایت خود استفاده می‌کند که رنگ سفارشی را در خود جای داده است. طرح‌ها، طرح‌بندی‌ها، گرافیک‌ها و تایپوگرافی.

 

سرد

Coldheat ترکیبی از طرح‌های پست وبلاگ سفارشی و استاندارد را دارد، اما آنها همه را اجرا می‌کنند. برای طرح های سفارشی، با استفاده از طرح های رنگی منحصر به فرد، تایپوگرافی و گرافیک.

 

داستین کورتیس

وبلاگ داستین کرتیس دارای بیش از بیست پست طراحی شده سفارشی است که هر کدام از آنها بر اساس محتوا ساخته شده و از یک مفهوم طراحی منحصر به فرد استفاده می کند.

 

جوهر خطرناک

HazardousInk از ترکیبی از طرح‌های پست وبلاگ استاندارد و سفارشی استفاده می‌کند، با تمرکز بر تغییرات در طرح‌بندی و طرح رنگ نسبت به سایر سفارشی سازی ها.

 

ترنت والتون

هر پست در سایت ترنت والتون از یک تصویر سرصفحه سفارشی استفاده می‌کند و بسیاری از آنها نیز از آن استفاده می‌کنند. پس زمینه های سفارشی مرتبط با محتوا.

 

تراویس گرتز

تراویس گرتز برای هر پست طرح‌های سفارشی دارد و همچنین از “قبلی” و “” ساده استفاده می‌کند. next” پیمایش پیوند، به جای یک آرشیو پست سنتی تر.

 

Justwatchthesky

Justwatchthesky بیشتر از تایپوگرافی و رنگ برای سفارشی کردن پست‌های خود استفاده می‌کند. این همچنین تنها وبلاگ Tumblr است که در اینجا برجسته شده است.

 

تونی دوان

تونی دوان تا کنون فقط دو پست Art Directed منتشر کرده است، اما هر دو منحصر به فرد هستند و نمونه های عالی در صفحه فهرست مقاله، تصاویر کوچک هر پست نشان داده می‌شود که با افزایش فهرست پست‌های سفارشی، از نظر بصری بسیار جالب خواهد بود.

 

Pumpkin-King.com

Pumpkin-King.com از طرح‌های سفارشی برای هر پست، و همچنین شامل تصاویر کوچک از هر پست در بایگانی است.

 

کایل فیدلر

Kyle Fiedler برای هر یک از پست‌های خود طراحی سفارشی دارد و از پست‌های مختلف استفاده می‌کند. فونت ها، گرافیک ها و رنگ ها برای هر کدام.

 

جیسون سانتا ماریا

جیسون سانتا ماریا احتمالاً یکی از شناخته شده ترین کاربران پست وبلاگ سفارشی است طرح ها. در حالی که او همه پست‌هایش را سفارشی طراحی نمی‌کند، تعداد زیادی از آنها حداقل مقداری سفارشی‌سازی دارند، و برخی به سختی می‌توان آنها را در یک وبلاگ تشخیص داد. آرشیو او تصاویر کوچک هر پست را نشان می دهد.

 

اطلاع دهنده طراحی

Design Informer سایت دیگری است که از پست‌های استاندارد و سفارشی طراحی شده استفاده می‌کند. برخی از آنها شباهت کمی به طرح های پست استاندارد دارند.

 

به نقل از هیپ هاپ

هیپ هاپ نقل قول از طراحی کاملاً سفارشی برای هر پست در سایت خود استفاده می کند. هر پست دارای یک طرح رنگ، تایپوگرافی، گرافیک و طرح بندی سفارشی است.

به طور انحصاری برای WDD توسط کامرون چپمن

گردآوری شده است >

نظر شما در مورد این طرح های پست چیست؟ لطفاً نمونه های عالی دیگر را در زیر به اشتراک بگذارید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *