اگر باید بیل شکسپیر را باور کرد، چشم ها دریچه ای به روح هستند. طراحی شده برای نگاه کردن به بیرون، نگاه کردن به آنها عمیق ترین احساسات فرد را نشان می دهد.

ممکن است در مورد ویندوز هم همینطور باشد. ساخته شده برای ارائه نور و مناظر منظره برای ساکنان یک ساختمان؛ آن‌ها همچنین به ما اجازه می‌دهند که به درون نگاه کنیم و نگاهی اجمالی به دنیای خصوصی درون داشته باشیم. علاوه بر این، خود پنجره‌ها روح ساختمانی را که زینت می‌دهند، می‌پذیرند. آنها اشکالات معماری آن را تحمل می کنند. آنها وضعیت تعمیر آن را به اشتراک می گذارند. آنها اندازه فضاهای آن را منعکس می کنند.

اگر پنجره‌ها روح یک ساختمان را مشخص می‌کنند، پس مطمئناً برخی از جذاب‌ترین پنجره‌های جهان را در شهر نیویورک می‌توان یافت. حداقل به نظر می رسد که این نظر طراح گرافیک ژوزه گیزار از نیویورک است. طراح گرافیک مستقر که روی مجموعه هفتگی پرتره‌های مصور زیبای پنجره‌های نیویورک کار می‌کند.

گوزار در سبک متمایز خود، بیش از دوازده پنجره از سیب بزرگ را به تصویر کشیده است – اگر بخواهد همه آنها را به تصویر بکشد، می ترسد فکر کند چند پنجره باقی مانده است. در پالت خاموش دهه 50، که یادآور دوران مردان دیوانه است، قطعات او که عاشقانه اجرا شده اند، شخصیت بزرگترین شهر روی زمین را به طرز درخشانی تداعی می کنند.

در داخل ساختمان‌ها چیز کمی ساخته شده است – به غیر از کرکره‌های عجیب و غریب، یا گیاه پژمرده – که تمرکز شخصیت معماری ساختمان را حفظ می‌کند، نه شخصی که آن را اشغال می‌کند. به عنوان تمرینی برای کاهش، این یک پروژه شگفت انگیز است.

Windows of New York

خیابان بانک 94، روستای غربی

 

Windows of New York

خیابان لکسینگتون 962، سمت بالا شرقی

 

Windows of New York

خیابان تامپسون 113، سوهو

 

Windows of New York

617 خیابان نهم، آشپزخانه جهنمی

 

Windows of New York

خیابان سالیوان 186، روستای غربی

 

Windows of New York

540 خیابان 12، وست ویلج

 

Windows of New York

199 E 4th St, East Village

 

Windows of New York461 West 47th St, Clinton

 

Windows of New York>

خیابان 4 شرقی 219، دهکده شرقی

 

Windows of New York448 غرب برادوی، سوهو

 

Windows of New York

خیابان لافایت 290، نولیتا

 

Windows of New York

خیابان استانتون 162، لوور ایست ساید

 

Windows of New York

675 خیابان نهم، آشپزخانه جهنمی

 

Windows of New York

430 خیابان بروم، نولیتا

 

چه شهرهای دیگری شایسته جاودانه شدن هستند؟ چه قسمت های دیگری از ساختمان ها برای تصویرسازی مناسب هستند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *