طراحی لوگو در دنیای امروزی کاملاً کمتر از رتبه بندی است.

مردم نمی دانند که یک لوگوی خوب چقدر مهم است و چقدر برای کسب و کارشان ارزشمند است.

در این مقاله می‌خواهم راه‌هایی را بیان کنم که شما نباید برای طراحی لوگوی خود نباید اقدام کنید… یعنی اگر واقعاً در مورد تجارت جدی هستید.

لوگولوگو چیست؟

برای درک اینکه لوگو به چه معناست انجام دهید، ابتدا باید بدانیم که لوگو چیست. طراحی لوگو برای شناسایی فوری، القای اعتماد، تحسین، وفاداری و برتری ضمنی است. لوگو یکی از جنبه‌های برند تجاری یا نهاد اقتصادی یک شرکت است و شکل‌ها، رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر آن معمولاً با سایر موارد در بازار مشابه متفاوت است. نشان‌ها همچنین برای شناسایی سازمان‌ها و سایر نهادهای غیرتجاری استفاده می‌شوند.

این برای من تعجب می‌کند که چرا مردم هیچ لوگوی ندارند یا چرا حتی اگر قرار است لوگو همه این کارها را انجام دهد، طراحی لوگوی ارزان قیمت را به خود زحمت می‌دهند؟

مسابقات طراحی لوگو

بدترین معامله ای که احتمالاً می توانید برای آن اقدام کنید یک مسابقه طراحی لوگو است. مسابقات طراحی لوگو جایی است که شما یک خلاصه ارائه می دهید و سپس چندین طراح با طرح های خود به شما مراجعه می کنند. اگرچه این معامله بسیار خوبی به نظر می رسد، کیفیت معمولاً با هر چیزی که می خواهید نشان دهنده کسب و کار شما باشد فاصله زیادی دارد.

شما پول خود را هدر خواهید داد و در دراز مدت، از نظر آسیبی که به کسب و کار شما وارد می شود، این مقدار می تواند بسیار قابل توجه باشد.

از سوی دیگر، مسابقات طراحی و طراحانی که بر اساس طراحی می کنند اساس به صنعت طراحی آسیب می رسانند زیرا طراحان نباید مجبور به سرمایه گذاری زمان و منابع بدون تضمین پرداخت شوند.

اگر مدرک بیشتری می‌خواهید، این مقاله‌ها را بخوانید: مسابقات طراحی لوگو برای تجارت بد هستند یا واقعیت مسابقات طراحی لوگو.

خیلی خوب است که معاملات واقعی باشد

اگر این کار را انجام دهید در «طراحی لوگو» در گوگل جستجو کنید، کسب و کارهای زیادی را خواهید یافت که طرح های لوگو را با قیمت های بسیار ارزان و باور نکردنی ارائه می دهند. معاملاتی مانند “5 مفهوم طراحی از 5 طراح!” یا “6 آرم از 5 طراح فقط 200 دلار” – دور بمانید!

این معاملات بسیار فریبنده هستند و کیفیت آن چندان رضایت بخش نیست. آیا تا به حال فکر کرده اید که آنها واقعاً چقدر در طراحی لوگوی شما فکر می کنند؟ طراحان حرفه ای لوگو دارای یک کلاس فرآیند طراحی لوگو که ممکن است هفته ها یا در برخی موارد ماه ها طول بکشد تا یک لوگو تکمیل شود. ممکن است نتیجه ای را در عرض 24 ساعت به شما ارائه دهند یا شاید حتی کمتر به این معنی که به معنای واقعی کلمه هیچ فکری به شما نشده است. طراحی لوگو.

تصاویر موجود

برخی به اصطلاح «طراحان» (معمولاً همان افرادی که در مسابقات طراحی شرکت می‌کنند) تصاویر را از سایت‌های سهام می‌دزدند تا لوگوی شما را طراحی کنند… یا در برخی موارد صاحبان مشاغل خودشان تصاویر سهام را دانلود کرده و استفاده می‌کنند. این یک نه بزرگ است. آیا می دانستید که تصاویر استوک توسط هزاران نفر دانلود می شود؟ این باید دلیل کافی برای عدم استفاده از تصاویر سهام به عنوان لوگوی خود باشد.

اگر این کار را انجام دهید، افراد دیگر به طراحی لوگوی شما دسترسی خواهند داشت و می توانند از آن در مکان هایی استفاده کنند که به طور بالقوه ارزش کسب و کار شما را کاهش می دهد. مطمئن شوید طراحی لوگوی شما اصلی است.

طراحی لوگو خودتان این کار را انجام دهید

در ارتباط نزدیک با سناریوی تصاویر سهام در بالا، صاحبان مشاغل یا کسانی که خواهان لوگو هستند سعی می کنند خودشان این کار را انجام دهند. من به شدت توصیه می کنم که این کار را نکنید و به شما پیشنهاد می کنم طراحی را به یک حرفه ای بسپارید، همانطور که کار دندانپزشکی خود را به دندانپزشک بسپارید.

سازندگان آرم رایگان

 

بسیاری از سازندگان آرم آنلاین رایگان را در وب خواهید یافت. نه تنها این آرم ها غیرحرفه ای به نظر می رسند، بلکه صدها نفر دیگر نیز می توانند آرم مشابه شما را داشته باشند و این چه فایده ای دارد؟ این لوگوها هیچ فکر، مفهوم یا خاطره انگیزی در مورد آنها ندارند، آنها فقط نماد هستند.

آنها چیزی در مورد کسب و کار شما نمی گویند و کاری را که قرار است یک لوگو انجام دهد انجام نمی دهند… تکرار می کنم، از سازندگان آرم رایگان دوری کنید.

دریافت طرح بدون بازخورد

قبل از تأیید و اجرای طرح، مطمئن شوید که از مشتریان، همتایان و سهامداران خود بازخورد دریافت می‌کنید. دریافت بازخورد در مورد یک طرح بخش مهمی از فرآیند طراحی لوگو است زیرا تضمین می کند که لوگوی شما موفق خواهد بود.

این طرح‌های لوگوی ضعیف فالیک را در بالا ببینید. نمی دانم آیا آنها متوجه شده اند که آرم های آنها چنین معنای پنهانی دارد؟ با دریافت یک لوگوی حرفه‌ای طراحی شده مطمئن شوید که اینطور ظاهر نمی‌شوید.

هزینه طراحی لوگوی حرفه ای چقدر است؟

هزینه طراحی لوگوی حرفه ای سوالی است که نمی توان به راحتی به آن پاسخ داد زیرا هر شرکتی نیازهای متفاوتی دارد، با این حال، بهترین راه برای نزدیک شدن به این مشکل این است که یک قیمت سفارشی برای هر فرد تهیه کنید.

تعدادی از عوامل را باید در طراحی لوگو در نظر گرفت، مانند اینکه چه تعداد از مفاهیم لوگو باید ارائه شود، چه تعداد بازبینی مورد نیاز است، چه میزان تحقیق مورد نیاز است، اندازه کسب و کار و غیره.

برای جمع بندی، می خواهم مقایسه ای از دیوید ایری را نقل کنم: مقایسه صنعت طراحی با هر صنعت دیگر به هیچ وجه دقیق نیست، اما “چقدر برای یک لوگو؟” سوال به نوعی مانند این است که از یک مشاور املاک بپرسید: “یک خانه چقدر است؟”.

سلب مسئولیت: این مقاله به طور انحصاری برای WDD توسط Jacob Cass نوشته شده است و نظر شخصی او را در مورد طراحی لوگو منعکس می کند. لزوماً نظر WDD را در مورد موضوع منعکس نمی کند. Jacob یک طراح لوگو حرفه ای است که وبلاگ محبوب طراحی فقط خلاقانه

لطفا تجربیات خود را در مورد طراحی لوگو در زیر به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *