چیزهای جدید برای طراحان وب – اکتبر 2011


ویرایش اکتبر آنچه برای طراحان و توسعه دهندگان وب جدید است شامل برنامه های وب جدید، boilerplates، برخی از ابزارها و منابع جاوا اسکریپت، اسناد مفید برای کار با مشتریان، و تعدادی فونت جدید عالی است. .

بسیاری از منابع زیر رایگان یا بسیار کم هزینه هستند و مطمئناً برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان در آنجا مفید خواهند بود.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید گنجانده می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید ماه آینده در آن گنجانده شود، آن را به @cameron_chapman برای بررسی.

 

FinalTouch

FinalTouch برنامه‌ای برای OS X (پلنگ برفی یا جدیدتر) است که به شما ارائه می‌کند دقت بهتر هنگام استفاده از ماوس این به طور خاص برای استفاده توسط تصویرگران، روتوشگرها، عکاسان، هنرمندان سه بعدی و دیگر خلاقان طراحی شده است. در Mac App Store با قیمت 16.99 دلار در دسترس است.

 

رادی

Radi یک برنامه Mac برای ایجاد محتوای وب بصری با HTML5، بدون کدنویسی است. شما می توانید همه چیز را از تصاویر گرفته تا انیمیشن ها و گرافیک های برداری ایجاد کنید. می توانید از آن برای ایجاد محتوای تعاملی نیز استفاده کنید.

 

Coderdeck

Coderdeck ابزاری برای ایجاد ارائه‌های کدگذاری زنده تعاملی برای وب است. . اساساً، Coderdeck Deck.js را با ویرایشگر کد برجسته CodeMirror2 ترکیب می کند تا بتوانید HTML، CSS، و جاوا اسکریپت را به صورت زنده در وب، مستقیماً در مرورگر خود آموزش دهید.

 

Jwerty

Jwerty یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که به شما امکان می‌دهد اتصال، روشن کردن و ابراز وجود داشته باشید. رشته های ترکیب کلید در برابر عناصر و رویدادها. فقط 1.5 کیلوبایت کوچک شده و gzip شده است و هیچ وابستگی ندارد اما با jQuery، Zepto و Ender سازگار است.

 

شمارش اشتراک JS

شمارش اشتراک JS یک شمارنده اشتراک‌گذاری ساده جاوا اسکریپت است که تعداد کل اشتراک‌ها را ترکیب می‌کند. محتوای شما در چندین سایت مختلف از جمله Digg، Twitter، Facebook و Delicious بوده است.

 

دکمه های رابط کاربری +Google

Google+‎ رابط کاربری بسیار خوبی دارد و اکنون Shrapp.nl یک چارچوب دکمه‌ها، نمادها و منوهای کشویی با استایل +Google. نصب آن در سایت خودتان رایگان و ساده است.

 

تکیه گاه

Fulcrum یک ابزار مدیریت پروژه جدید است. شما می توانید یک نمای کلی از طرح پروژه خود در زمان واقعی داشته باشید و برنامه شما را بر اساس عملکرد گذشته تیم شما تنظیم می کند. هدف آن این است که به اندازه یک تخته سفید سنتی برای مدیریت پروژه چابک و آنی باشد.

 

ووکامرس

WooCommerce یک افزونه جدید و رایگان تجارت الکترونیک وردپرس است که توسط WooThemes ایجاد شده است. . با ابزارک های داشبورد هوشمند، گزارش دهی قدرتمند و ابزارهای عالی برای مدیریت مشتریان، سهام و سفارشات شما، قابل تنظیم و بسیار انعطاف پذیر است. حتی به مشتریان شما اجازه می دهد تا حساب های خود را در قسمت جلویی سایت تنظیم و مدیریت کنند.

 

شبکه خط پایه سیال

شبکه خط پایه سیال یک کیت برنامه نویس HTLM5 و CSS3 برای شروع با یک پایه محکم است. این شامل یک شبکه پاسخگوی اولین تلفن همراه است که مستقل از تشخیص دستگاه و وضوح تصویر است.

 

Print.css

Print.css یک شیوه نامه چاپ منبع باز است که هدف آن صرفه جویی در کاغذ فقط با چاپ بخش‌های ضروری یک صفحه، و قالب‌بندی آن به گونه‌ای که بیهوده از کاغذ استفاده نکند، در نتیجه آن را دوستدار محیط زیست می‌کند.

 

ایمیلولوژی

Emailology یک راهنمای طراحی آنلاین برای ایجاد ایمیل‌های HTML عالی است. این شامل یک صفحه ایمیل، راهنمای استانداردها، نکات و ترفندهای مشتری، و یک مبدل کاراکتر است.

 

اورتاک

Urtak ابزار جدیدی برای جمع‌آوری نظرات است. Urtak دقیق‌تر است زیرا شرکت‌کنندگان نمی‌توانند سؤالات گیلاسی را انتخاب کنند، و الگوریتم آنها اطمینان می‌دهد که سؤالات بهتر بیشتر پرسیده می‌شوند. سؤالات انجمن تجربه را تازه نگه می دارد، در حالی که نتایج فوری چیزها را جالب نگه می دارد.

 

CSSload.net

CSSload.net یک مولد برای ایجاد اسپینرهای CSS و نوارهای بارگذاری است. فقط سبک انیمیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید، پارامترهای خود را تنظیم کنید و کد خود را دریافت کنید.

 

phiRatio

phiRatio یک برنامه iOS است که به شما امکان می دهد انواع مختلف نسبت ها را محاسبه کنید: 1: 1.618، 4:3، 16:9، و 3:2. شما فقط یک ضلع مستطیل خود را وارد کرده و سپس می توانید عرض یا طول را از روی آن عدد محاسبه کنید. حتی در صورت لزوم محاسبه را گرد می کند.

 

برگ تقلب برای طراحی فرم های وب

برگ تقلب توسط مجله Smashing ارائه شده است و توسط Joe Leech ایجاد شده است. این شامل انبوهی از اطلاعات در مورد نحوه ایجاد فرم‌های بسیار قابل استفاده است که کاربران را به سرعت و بدون دردسر طی می‌کند.

 

سنج

سنج‌ها یک برنامه تحلیلی بی‌درنگ است که به شما امکان می‌دهد ترافیک خود را به صورت زنده ببینید، و بر روی قابل اجراترین معیارها (میزان ترافیک دریافتی شما، از کجا می آید و به کجا می رود) تمرکز می کند.

 

Docpool

Docpool مخزن اسناد طراحی وب مفید است که به صورت رایگان در دسترس است. شامل مواردی مانند الگوی فاکتور، قرارداد اصلی مشتری، و کاربرگ مشتری وب است.

 

هزینه یک وب سایت چقدر است؟

تعداد بسیار کمی از افراد خارج از صنعت طراحی و توسعه وب می دانند که چه چیزی در یک وب سایت وجود دارد، و حتی برخی در صنعت درک کاملی از آن ندارند. این صفحه تعدادی سؤال را در اختیار شما قرار می دهد که باید از خود یا مشتری خود بپرسید. می تواند قبل از ارائه یک پیشنهاد و برآورد، از محدوده کامل پروژه ایده بگیرد.

 

کاپیتان

Skipper یک برنامه جدید برای مدیریت روابط تیمی است که در حال حاضر در نسخه بتا خصوصی است. این برای کمک به فروشگاه‌های توزیع‌شده در مدیریت و رشد کسب‌وکارشان طراحی شده است، و استخدام و گسترش تیم شما را آسان‌تر می‌کند.

 

Trello

Trello یک برنامه مدیریت پروژه جدید و رایگان است که پروژه‌های شما را در تابلوها و لیست‌ها سازماندهی می‌کند. و کارت ها (وظایف) در آن تخته ها. کارت ها را می توان از یک لیست به لیست دیگر کشید تا پیشرفت نمودار شود. هزاران ابزار برای اشتراک‌گذاری و همچنین کنترل‌های مجوزهای دقیق‌سازی شده وجود دارد.

 

تینکربین

Tinkerbin به شما امکان می‌دهد HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بدون ایجاد فایل یا آپلود در سرورها کدنویسی کنید. دارای پیش‌نمایش به‌روزرسانی خودکار است و به شما امکان می‌دهد هر بار فقط یک نوع کد یا هر سه کد را مشاهده کنید.

 

Mou

Mou یک ویرایشگر Markdown برای توسعه دهندگان است، نه برای نویسندگان عمومی. این شامل برجسته‌سازی نحو، پیش‌نمایش زنده، حالت تمام صفحه، ذخیره خودکار، جستجوی افزایشی، تم‌های سفارشی، صادرات HTML و موارد دیگر است.

 

الگوهای جلویی

الگوهای جلویی یک پشته وب است مرجع الگو برای استفاده با LESS. این شامل الگوهایی برای فرم‌ها، جداول، طرح‌بندی، و جعبه‌ها و موارد دیگر است.

 

jQuery Timelinr

jQuery Timelinr یک افزونه ساده است برای ایجاد جدول زمانی زیباتر و کاربردی تر. از طرح‌بندی‌های عمودی و افقی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید پارامترهایی را برای اکثر ویژگی‌ها از جمله سرعت و شفافیت مشخص کنید.

 

Tinyproj

Tinyproj سرویسی است که توسعه‌دهندگان، طراحان و دیگر خلاقیت‌ها را با هزینه‌های کوتاه و پولی مرتبط می‌کند. پروژه های مدت توسط Forrst ایجاد شد و برای کمک به مبارزه با کار مشخصات ایجاد شد. لیست پروژه ها به طور متوسط ​​75 پیوند دریافت می کنند و بیشتر پروژه ها بودجه ای در حدود 2100 دلار آمریکا دارند.

 

iOS Boilerplate

iOS Boilerplate از Boilerplate HTML5 الهام گرفته شده است و پایه ای از کد را برای شروع کار ارائه می دهد. با، بدون اینکه یک چارچوب باشد. در صورت نیاز می توان کتابخانه های جامد و شخص ثالث را گنجاند. در حال حاضر، برای کار با آیفون‌ها و آیپدهای دارای iOS 4.0 و جدیدتر آزمایش شده است، و در آینده ممکن است از برنامه‌های جهانی (iPhone و iPad) پشتیبانی کند.

 

Kendo UI

Kendo UI چارچوبی برای ایجاد برنامه‌های وب مدرن با HTML5، CSS3 و جی کوئری. اسناد کاملی در وب‌سایت وجود دارد و همچنین نسخه‌های نمایشی چشمگیر زیادی وجود دارد.

 

لانبیتو

Lanbito یک فرم ساز آنلاین برای ایجاد فرم هایی است که در iPhone، iPad به نظر می رسند و به نظر می رسند. ، رایانه شخصی و مک. می توانید به تعداد مورد نیاز فرم ایجاد کنید و داده های خود را در صفحات گسترده Google ذخیره کنید.

 

Novocento Wide (رایگان – 45.50 دلار)

Novocento Wide یک sans serif فقط با حروف بزرگ است فونت الهام گرفته از تایپوگرافی اروپایی اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم. این اساساً برای استفاده در سرفصل ها طراحی شده است و در 32 سبک ارائه شده است.

 

Corda (رایگان – 297.70 دلار)

Corda یک تایپ سریف تلطیف‌شده است، با سبکی ساده، مجرای روان حتی در سبک های سنگین تر، همچنان سبک و روان به نظر می رسد. می توان از آن برای تیپ بدنی یا تیترها استفاده کرد.

 

نمایشگاه خانم (79 دلار)

Lady Fair یک تایپ نمایشگر مبتنی بر حروف دستی است پوسترها و مواد تبلیغاتی برای بانوی زیبای من در سال 1965. حسی زنانه و قدیمی در دهه 1960 دارد.

 

Skunkling ($15-$19)

خانواده Skunkling شامل Skunkling Inline و Skunkling Fill می‌شود. این الهام گرفته از یک حادثه واقعی با یک اسکنک در حال پاشش است و برای مسابقه الفبای خودت طراحی کن که توسط Veer و Design*Sponge برگزار شده است.

 

قلم فضایی (رایگان)

Font Space یک فونت بدون سری نمایشگر با فونت آینده نگر است نگاه کن توسط Bernardo Osegueda ایجاد شده است.

 

گنجشک کوچک (رایگان)

گنجشک کوچولو یک قلم دست خطی با جزئیات فوق العاده است و تنوع زیادی در عرض ضربه، که به آن احساس ارگانیک تری می دهد.

 

نیکا (45 دلار)

Nika یک فونت نمایشی عجیب و غریب، با یک قلم نازک است بدنه و سریف های درشت. این به عنوان بخشی از یک آزمایش در مقابل طراحی شده است، و در برنامه های مختلف احساس می کند که در خانه است.

 

سانچز (126 دلار)

Sanchez یک قلم سریف دال بلوکی است که دارای یک شباهت قابل توجهی به راکول است، اما با لبه های گرد که به آن احساس معمولی و دوستانه می دهد. در 6 وزن مختلف موجود است.

 

دوبلینگرز (5-40 دلار)

Dubliners یک فونت اسکریپت بسیار سبک طراحی شده است توسط مت فراست برای طرح‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب است و شخصیت زیادی دارد.

 

کاسیا (189 دلار)

Cassia یک قلم سری slab با ظاهر کلاسیک است و متضاد حروف کج. این فونت بسیار چابک تر از بسیاری از فونت های سری slab است و در اندازه های بزرگ یا کوچک به خوبی کار می کند.

 

Ember (59$)

Ember یک قلم اسکریپت سبک و غیررسمی با لیگاتورهایی است که این نگاه آزاد است. ظریف اما دوستانه و بسیار شیک است.

 

Plebeya (14.98$-53.92$)

Plebeya یک اسکریپت رسمی است که هم به صورت معمولی و هم به صورت swash است. سبک (در کل چهار نسخه وجود دارد).

 

راپازولا (125 دلار)

Rapazola یک تایپ نمایش هندسی است که از بازی دوران کودکی پنج وزن مختلف موجود است.

 

Granby Elephant (60$)

Granby Elephant یک نوع صفحه نمایش بدون سری بسیار جسور است که بر اساس خانواده فونت‌های Granby اولین بار در سال 1930 طراحی شدند.

 

اپلیکیشن یا منبع جدیدی را می شناسید که باید گنجانده می شد اما نبود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *