یک مک بوک پرو و ​​1000 دلار اعتبار چاپ از UPprinting برنده شوید


افرادی که در UPprinting دارند برای ما می آورند از داغترین هدایای آنها تا کنون!

این را بررسی کنید: آنها یک مک‌بوک پرو کاملاً جدید را به یک خواننده خوش‌اقبال WDD به همراه خدمات چاپی به ارزش 500 دلار هدیه می‌دهند و کوپن دوم 500 دلاری را برای خواننده دوم اضافه می‌کنند. خیلی شیرین است، اوه؟

اگر تا به حال از UPprinting اطلاعی ندارید، آنها یک شرکت چاپ معتبر هستند که می توانند تقریباً هر کاری انجام دهند، از کارت ویزیت منحصر به فرد و سفارشی تا بروشورها، تقویم‌ها، پوسترها، آهن‌رباها و غیره.

برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه شرکت در این جایزه بزرگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره UPprinting و خدمات آن وجود دارد:

UPrinting.com، یک شرکت چاپ آنلاین، بازاریابی و فناوری با مسئولیت اجتماعی پیشرو، خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت با چشم انداز متمایز و رویکرد روشن خود برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچک تثبیت کرده است. روزانه هزاران سفارش چاپ بر اساس تقاضا را با استفاده از ماشین های چاپ با کیفیت بالا و یک سیستم سفارش آنلاین قوی و در عین حال ساده و با کاربری آسان ارائه می دهد که منجر به چاپ گران قیمت با هزینه کم می شود.

UPrinting.com با امضای رابط وب سایت با استفاده آسان، وفاداری مشتری را با ارائه گزینه های قابل تنظیم بیشتر نسبت به سایر چاپگرهای آنلاین به دست آورده است. این شرکت به دلیل بررسی رایگان فایل خود، یک سرویس اثبات رایگان که نیازی به پرداخت اولیه ندارد، محبوب است. UPrinting.com همچنین پشتیبانی بازاریابی مناسبی مانند خدمات طراحی و ارسال پستی مستقیم را برای کمک به رشد کسب و کار کوچک یا متوسط ​​ارائه می‌دهد.


جوایز مسابقه:

جایزه اول: یک برنده خوش شانس جایزه بزرگ یک 1 اپل مک بوک پرو 13 اینچی، 2.3 گیگاهرتز را دریافت می کند که رایگان ارسال می شود. برنده جایزه بزرگ همچنین پانصد دلار 500 دلار اعتبار چاپ از Uprinting.com

دریافت خواهد کرد.

جایزه دوم: یک (1) برنده دوم خوش شانس نیز 500 دلار اعتبار چاپ دریافت خواهد کرد.

نحوه شرکت:

فرم زیر را برای ورود پر کنید و جزئیات حقوقی کامل را ببینیدبرای شرکت در این مسابقه + نظر بدهید (اختیاری).

نتایج:

همه آثار باید تا 24 ژوئن 2011، ساعت 11:59:59 بعد از ظهر ارسال شوند. PST. آثار ارسال شده بیش از زمان تعیین شده، واجد شرایط برنده شدن نخواهند بود. Uprinting و Web Designer Depot هیچ مسئولیتی در قبال ورودی های گم شده، دیرهنگام یا نادرست نخواهد داشت. اطلاعات ارائه شده به UPrinting.com برای اهداف مسابقه استفاده خواهد شد.

برای همه موفق باشید!

[UPDATE] برندگان عبارتند از:

برنده بزرگ!!
MEIR UZIEL
برنده 1 MacBook PRO + اعتبار چاپ 500 دلاری


جایزه دوم:
CHENNAH MAUREEN KAPLAN

برنده اعتبار چاپ 500 دلار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *