10 ویژگی سایت های نمونه کار عالی


اخیراً به ویژگی های طراحی تم وبلاگ موثر، و من می خواهم نگاهی مشابه به سایت های نمونه کار طراحان آزاد داشته باشم.

نمونه کارها آنلاین طراح بخش مهمی از کسب و کار و در برخی موارد با ارزش ترین دارایی کسب و کار است.

یک سایت نمونه کار خوب یک ابزار ثابت تولید سرنخ است، اما به طور خاص چه چیزی یک سایت نمونه کار عالی را می سازد؟

نمونه کار1. پاک کردن ارتباط

یک سایت نمونه کارها باید روشن و مختصر با بازدیدکنندگان درباره خدماتی که ارائه می‌شود و آنچه طراح باید به مشتریان بالقوه ارائه دهد، ارتباط برقرار کند. از آنجایی که انواع مختلف طراحی و تخصص‌های مختلف وجود دارد، نمی‌توان تصور کرد که بازدیدکنندگان درک روشنی از خدمات ارائه شده بدون اطلاع‌رسانی داشته باشند.

هدف یک سایت نمونه کارها نشان دادن کار طراح و جذب مشتریان جدید است. با این حال، بدون وب‌سایتی که به طور مؤثر با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کند، بعید است که بازدیدکنندگان تلاش بیشتری برای تماس با طراح در مورد کارهای احتمالی انجام دهند.

تونی گیر نه تنها یک سایت نمونه کار جذاب دارد، بلکه از صفحه نمایش اصلی نیز استفاده می کند. املاک و مستغلات برای اطلاع سریع به بازدیدکنندگان از آنچه ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد با او تماس بگیرند یا کارهای او را مرور کنند.

لی تیلور نشان کوچکی در سایت خود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد بدانند که او در حال حاضر برای کار در دسترس است.

بعضی از طراحان آزاد انتخاب می‌کنند که قیمت‌ها را در سایت نمونه کار خود ارسال کنند، خواه نرخ ساعتی باشد یا قیمت‌گذاری مبتنی بر پروژه، و برخی دیگر ترجیح می‌دهند قیمت‌ها را ارسال نکنند. هر روشی را که انتخاب کنید، باید به وضوح در سایت اطلاع رسانی شود. اگر از قیمت‌های تعیین‌شده استفاده می‌کنید، جزئیات خدمات ارائه‌شده و آنچه در آن بسته‌ها قرار می‌گیرد باید فهرست شده و توضیح داده شود، در صورت لزوم.

اگر تصمیم گرفته‌اید که قیمت‌ها را که انتخاب اکثر فریلنسرها است، نمایش ندهید، باید به طور واضح برای بازدیدکنندگان بیان شود چگونه می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و قیمت‌ها بدست آورند قوی>، یا شاید برای نیازهای خاص خود یک پیشنهاد دریافت کنید. اکثر فریلنسرها این کار را با درخواست از بازدیدکننده برای تکمیل فرم تماس انجام می دهند که ممکن است به دریافت برخی از جزئیات پروژه برای دریافت قیمت کمک کند.

روشی که برای قیمت‌گذاری انتخاب می‌کنید یک موضوع ترجیحی شخصی است، اما هر آنچه را که انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که به طور واضح و مختصر بیان شده است.

Adaptd خدمات طراحی وب، توسعه وب و سئو ارائه می دهد که از آنها کاملاً واضح است. منوی ناوبری که در هر صفحه وجود دارد. پس از کلیک بر روی یکی از گزینه‌ها، توضیح واضحی در مورد هر یک از خدمات مشاهده می‌کنید، و آنها انتخاب کرده‌اند که قیمت‌ها را در سایت نیز فهرست کنند.

2. شخصیت

وقتی مشتریان بالقوه برای پروژه خود به فریلنسرها نگاه می کنند، تعدادی از عوامل بر تصمیم آنها تأثیر می گذارد. البته، آنها انتظار دارند ببینند که طراح توانایی و تجربه لازم برای انجام یک کار خوب را دارد و هزینه نیز یک نگرانی رایج است. به همان اندازه که این عوامل مهم هستند، تمایل مشتریان به کار با کسی که دوست دارند و کسی است که تجربه کلی خوبی به آنها بدهد.

بیشتر صاحبان کسب و کار یا تصمیم گیرندگانی که مسئولیت مدیریت و نظارت بر فرآیند طراحی وب سایت شرکت خود را بر عهده دارند، حداقل تا حدودی از این روند ترسیده اند. آنها معمولاً می خواهند با کسی کار کنند که به تجربه ای روان، لذت بخش و موفق کمک کند. اگر یک فریلنسر بتواند از طریق سایت نمونه کار خود کمی شخصیت نشان دهد، مشتریان بالقوه به احتمال زیاد ارتباط شخصی را احساس می کنند و آنها را با هم کار می کنند.

وینی لیم از پیام کوتاهی به عنوان خوشامدگویی به بازدیدکنندگان استفاده می‌کند که حسی شخصی می‌دهد، و آنها را تشویق می کند تا در صفحه درباره او بیشتر بخوانید.

3. خلاق

سایت های نمونه کارها اغلب دارای برخی از خلاقانه ترین طرح ها هستند. از آنجایی که طراحی یک حرفه هنری و خلاقانه است، وب سایت یک طراح آزاد به عنوان نماینده واقعی کار و سطح مهارت آنها در نظر گرفته می شود. سایت‌های نمونه کار گاهی اوقات از آزادی‌های خلاقانه‌تر بدون نتایج منفی بالقوه مانند سایر انواع سایت‌ها استفاده می‌کنند. در واقع، در بسیاری از موارد، مشتریان بالقوه انتظار دارند تا مقداری خلاقیت و اصالت را از سایت یک طراح آزاد ببینند.

خلاقیت می تواند به اشکال مختلف باشد. مالیکا آتاول از ظاهر بافت نرمی در نمونه کار خود استفاده می‌کند.

4. عدم زیاده روی

اولین نکته ای که به آن توجه کردیم نیاز به ارتباط واضح بود. یکی از بزرگترین تأثیرات بر ارتباطات یک وب سایت میزان اطلاعات ارائه شده است. در حالی که سایت های نمونه کار دارای برخی موارد ضروری هستند که باید بیان و توضیح داده شوند، رهایی از هر گونه اضافی کمک می کند تا اطلاعات موجود بیشتر برجسته شود و به راحتی قابل درک باشد.

علاوه بر حذف عبارات و محتوای اضافی، می توان از عناصر اضافی طراحی نیز جلوگیری کرد. برخی از زیباترین و بسیار معتبرترین سایت های نمونه کارها در رویکرد خود بسیار حداقل هستند. اصول اولیه یک سایت نمونه کارها بسیار ساده است: فهرستی از خدمات، شرح صلاحیت ها، ویترین کارهای گذشته و ابزار تماس. عناصر بیش از حد خارج از ضروریات اغلب می توانند بیشتر از اینکه فایده داشته باشند، ضرر داشته باشند.

بسیاری از نمونه کارها اکنون شامل یک وبلاگ هستند (که بعداً به آن خواهیم پرداخت)، اما بیشتر محتواهای دیگر و عناصر اضافی در طراحی کمک چندانی به جذب کسب و کار جدید نمی کنند.

راب موریس دارای یک سایت نمونه کار با ظاهر عالی است که دارای طرح بندی تمیز و تنها با اطلاعات مربوطه است. .

5. نمونه هایی از کارهای گذشته

البته یک سایت نمونه کارها یک سایت نمونه کار با نمونه کارهای گذشته نخواهد بود. این همان چیزی است که اکثر مشتریان بالقوه می خواهند ببینند، و در بیشتر موارد سطح مهارت شما را بر اساس این مثال ها می سنجند.

کیفیت کار در نمونه کارها عامل اصلی موفقیت سایت نمونه کارها است، اما ارائه نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. در برخی موارد، طراحان کار خود را به روشی خلاقانه یا چشمگیر نشان می‌دهند که تقریباً خود کار را تحت الشعاع قرار می‌دهد (که می‌تواند خوب یا بد باشد).

سایت مت دمپسی کار او را با تصاویر زیبا و در اندازه کامل به نمایش می گذارد.

6. بهترین کار را نشان می دهد

هر طرحی که تا به حال انجام داده اید لازم نیست در مجموعه شما گنجانده شود. در واقع، بهتر است به جای همه چیز، فقط نمونه های خاص را به نمایش بگذارید. به هر حال، اکثر مشتریان بالقوه قرار نیست بنشینند و همه چیز را بررسی کنند، بنابراین مطمئن شوید که چیزی که نمایش می‌دهید برای حداکثر تأثیر انتخاب شده است.

در برخی موارد ممکن است انواع مختلفی از طراحی را ارائه دهید (مانند طراحی تم وبلاگ، سایت های تجارت الکترونیک، طراحی لوگو، کارت ویزیت و غیره)، بنابراین خوب است چند نمونه با کیفیت بالا داشته باشید. نمایش دادن برای هر دسته به جای داشتن یک مجموعه بزرگ از همه کارهایتان. نمونه کارهای کوچکتر و انتخابی‌تر نیز برای بازدیدکنندگان آسان‌تر است که به منظور یافتن چیزی مرتبط با آنها جستجو کنند.

صفحه اصلی رابی منسون پروژه‌های برجسته او را به‌طور برجسته نشان می‌دهد. اگر روی تصاویر کلیک کنید، هر کدام جزئیات بیشتری از کارش توضیح داده شده است.

7. Call to Action

از آنجایی که هدف نهایی سبد آنلاین جذب مشتریان جدید است، فقط منطقی است که از بازدیدکنندگان برای کسب و کارشان بپرسید. نحوه انجام این کار به شما بستگی دارد، اما اکثر سایت‌های نمونه کار به سادگی بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند تا برای دریافت قیمت با آنها تماس بگیرند یا برای اطلاعات بیشتر فرمی را پر کنند. این یک اقدام ساده است، اما ترغیب مشتریان بالقوه برای برداشتن آن مرحله، می‌تواند تفاوت زیادی در تعداد درخواست‌های دریافت‌شده ایجاد کند.

سایت لوک لارسون پیوندی دارد که می‌گوید «من را استخدام کن» که شما را مستقیماً به فرم تماس. پیوند تغییر کوچکی نسبت به داشتن یک پیوند تماس استاندارد است، اما واضح است که بازدیدکننده را تشویق می‌کند تا اقدامی انجام دهد.

8. سهولت ارتباط

هنگامی که این درخواست را برای بازدیدکنندگان انجام دادید تا در مورد خدمات شما با شما تماس بگیرند، بسیار مهم است که آنها یک راه آسان برای تماس با شما داشته باشند. اکثر سایت‌های نمونه کار از فرم تماس استفاده می‌کنند، اگرچه برخی از آنها فقط یک آدرس ایمیل را فهرست می‌کنند. در هر صورت، اطلاعات تماس باید به راحتی پیدا شود و از هر صفحه ای قابل دسترسی باشد (به این معنی که اگر فرم تماس دارید، شکایت کنید که هر صفحه در سایت شما به آن فرم تماس پیوند دارد).

اکثر طراحان می‌خواهند در زمان تماس اولیه، اطلاعات اولیه را از مشتریان بالقوه در مورد نیازهایشان دریافت کنند. این را می توان به راحتی از طریق فرم انجام داد، اما به یاد داشته باشید که اگر اطلاعات زیادی درخواست یا مورد نیاز باشد، ممکن است برخی از مخاطبین از بین بروند. هرچه راحت تر با شما تماس برقرار کنید، احتمال تمایل افراد برای انجام این کار بیشتر می شود. باید در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای شما حیاتی است، تصمیم بگیرید تا آنچه لازم است را دریافت کنید، اما برای خاموش کردن مشتریان بالقوه کافی نیست.

ماریوس روزندال یک فرم تماس در صفحه اصلی خود دارد که به حداقل اطلاعات از بازدیدکننده نیاز دارد. . همچنین، با قرار دادن فرم مستقیماً در صفحه اصلی، دیدن و استفاده برای افراد آسان‌تر می‌شود.

9. دید

یک سایت نمونه کارها می‌تواند همه چیز را درست انجام دهد و کارهای باورنکردنی برای نمایش داشته باشد، اما اگر کسی آن را نبیند، هیچ فایده‌ای ندارد. فریلنسرها و استودیوهای طراحی زیادی در آنجا وجود دارند که نمی‌توان یک سایت نمونه کار کوچک راه‌اندازی کرد و انتظار داشت که ترافیک جستجو را جذب کند که به مشتریان بالقوه تبدیل شود. برای اینکه سایت موثر باشد باید قابل مشاهده باشد.

برای دریافت نمونه کارها از دید مشتریان بالقوه، چند گزینه متفاوت وجود دارد. اولاً، به معنای واقعی کلمه صدها گالری طراحی وجود دارد که کارهای مثال زدنی را به نمایش می گذارد. البته، گالری‌های کوچک‌تر ترافیک نسبتاً کمی دارند، اما بسیاری از گالری‌های بزرگ‌تر و معتبرتر به فریلنسرها کمک کرده‌اند تا تعدادی مشتری جدید جذب کنند. تقریباً همه گالری‌ها به هر کسی اجازه می‌دهند تا وب‌سایت‌هایی را برای گنجاندن ارسال کنند، و آن‌هایی که شایسته هستند برجسته می‌شوند.

بیشتر بازدیدکنندگانی که از طریق یک گالری طراحی به یک سایت می‌آیند، طراحان دیگر خواهند بود، اما بسیاری از طراحان از این قرار گرفتن بسیار سود برده‌اند، و لینک‌ها برای اهداف سئو نیز عالی هستند. برای یافتن گالری‌هایی که می‌توانید به آنها ارسال کنید، به فهرست گالری CSS مراجعه کنید. گالری های جدید همیشه ظاهر می شوند، اما این فهرست به اندازه کافی جامع است که شما را برای مدت طولانی مشغول نگه دارد.

می‌توانید ببینید که Dawghouse Design تعداد زیادی از گالری‌ها را دریافت کرده است.

روش دومی که توسط برخی از فریلنسرها استفاده می شود، استفاده از وبلاگ در همان دامنه نمونه کارها است. وبلاگ ها برای ترسیم ترافیک، ایجاد پیوند، نشان دادن تخصص و تشویق بازدیدهای مکرر عالی هستند. پست‌های وبلاگ ممکن است بازدیدکنندگانی را جذب کند که به مشتری تبدیل شوند. البته، حفظ وبلاگ زمان بر است، اما یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه به سایت نمونه کار شما است.

وبلاگ‌ها علاوه بر اینکه فقط به نمایان شدن سایت نمونه کار شما کمک می‌کنند، به نشان دادن شخصیت شما به بازدیدکنندگان و ایجاد اعتماد در آن کمک می‌کنند. قبلاً به نیاز به شخصیت در یک سایت نمونه کارها نگاه کردیم و وبلاگ یک راه عالی برای نشان دادن بیشتر شما به بازدیدکنندگان است.

کریس اسپونر از وبلاگ خود برای جلب توجه و یافتن مشتریان جدید استفاده می کند. . اگرچه او از وبلاگ خود برای تبلیغ مستقیم خدمات خود استفاده نمی کند، اما کریس نام خود را تثبیت کرده و به یک رهبر معتبر در صنعت تبدیل شده است که عمدتاً از طریق نشان دادن تخصص خود در وبلاگش است.

روش سوم برای اینکه مردم سایت نمونه کار شما را ببینند، استفاده از تکنیک های SEO محلی است. اگرچه رقابت برای عبارات کلی مرتبط با طراحی وب بسیار سخت است، ممکن است بتوانید به راحتی در صفحه اول موتورهای جستجو برای یک عبارت محلی رتبه بندی کنید. حتی ممکن است به هر حال کار با مشتریان محلی را ترجیح دهید. برای هدف قرار دادن بازدیدکنندگان محلی از نام شهر، ایالت یا استان در عنوان صفحه خود و در صورت لزوم در سراسر سایت خود استفاده کنید.

علاوه بر این، روی ایجاد پیوندهایی به سایت خود با مکان های موجود در متن لنگر پیوندها کار کنید. (برای مطالعه بیشتر به بهینه سازی موتور جستجو برای نتایج کسب و کار محلی مراجعه کنید.)

یک روش دیگر برای قرار گرفتن در معرض، استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک است. با PPC می‌توانید عبارات جستجویی را که می‌خواهید هدف بگیرید و چقدر مایلید هزینه کنید، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید محدودیت‌های جغرافیایی را تعیین کنید تا فقط افرادی را هدف قرار دهید که به دنبال خدمات شما در منطقه محلی شما هستند. PPC یک گزینه عالی برای بودجه تبلیغاتی کم است.

10. کد معتبر

برخی افراد احساس می‌کنند که XHTML و CSS معتبر در هر وب‌سایتی مهم هستند، و برخی دیگر احساس می‌کنند که واقعاً تفاوتی ایجاد نمی‌کند. حتی اگر در اکثر مواقع نیازی به کد معتبر نمی بینید، سایت های نمونه کار استثنا هستند. یک سایت نمونه کارها که دارای انواع خطاهای اعتبارسنجی است، پیام اشتباهی را برای بازدیدکنندگان ارسال می‌کند. اگرچه اکثر مشتریان بالقوه به کد معتبر اهمیتی نمی‌دهند، و احتمالاً بسیاری حتی معنی آن را نمی‌دانند، برخی از آنها این کار را می‌کنند. . و آنهایی که اهمیت می دهند بعید است طراح را در نظر بگیرند که وب سایت معتبری ندارد.

بعضی از طراحان شواهدی از اعتبار سنجی را نشان می دهند و برخی دیگر این کار را نمی کنند. باز هم، این یک موضوع ترجیح شخصی است. لوگو یا نماد کوچکی که نشان می دهد شما کدگذاری معتبری دارید واقعاً مهم نیست. مهمتر است که اگر بازدیدکنندگان تصمیم به آزمایش کد شما دارند، اعتبارسنجی شود.

سایت اندرو برادشاو شامل یک پیام ساده در پاورقی است که نشان می‌دهد کد او اعتبار دارد.

چه چیزی برای شما مهم است؟

به عنوان یک طراح، چه چیزی برای یک سایت نمونه کار مهم است؟

به طور انحصاری برای WDD توسط استیون اسنل، طراح وب و وبلاگ نویس آزاد نوشته شده است. می‌توانید بیشتر نوشته‌های او را در Vandelay Designوبلاگ.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *