10 پیش بینی برای تصویرسازی در سال 2014


به‌عنوان بخشی از نقش خود در iStock توسط Getty Images، پروژه‌های تحقیقاتی جهانی را اجرا می‌کنم که شامل نظارت بر روندهای بصری می‌شود تا به ما کمک کند یک قدم جلوتر در تامین محتوای جدید و مرتبط برای مشتریانمان باشیم. ، و به عنوان منبعی برای خلاقانی است که به دنبال حفظ آخرین روندها هستند.

با تأمل در آخرین تحقیقات خود، پیش‌بینی می‌کنیم که روندهای زیر در سال 2014 شروع به کار کنند:

1) سال 2014 سال شعله ور شدن لنز خواهد بود

همه جا هست — فیلم، نمایش تلویزیونی، مد و تبلیغات. آنچه قبلاً به عنوان یک خطای فنی تلقی می شد اکنون یک نمایش بصری از لحظه است.

2) تجربه انباشته از دارایی های انباشته

به‌جای اینکه آرزوی داشتن اتومبیل‌های پر زرق و برق و جدیدترین تلویزیون‌های صفحه تخت داشته باشیم، برای سفر، روزهای ویژه و یادگیری مهارت‌های جدید ارزش قائل هستیم. این در تغییر به سمت تصاویری که نشان دهنده «انجام دادن» به جای «مالک شدن» هستند منعکس می شود.

3) زنان متنوع

افزایش برداشت‌های واقع بینانه از زنان در تبلیغات مد و زیبایی روندی مداوم است که در سال 2014 از بین نمی‌رود. از سن و قومیت گرفته تا انتخاب سبک زندگی و قدرت تجاری.

4) الهام خوراکی

اینستاگرام و امثال آن عکاسی از غذا را بر سر خود آورده است. تصاویر غذاهای بسیار سبک هم غیرقابل خوردن و هم غیرقابل اعتماد به نظر می رسند – در عکس های دوستانی که به آنها اعتماد داریم. انتظار می رود در سال آینده رستوران ها، کافه ها، تولید کنندگان غذا و کتاب های دستور پخت این زیبایی شناسی معتبرتر را ببینید.

5) همکاری یک مفهوم کلیدی برای سال 2014 خواهد بود

ما پیش‌بینی می‌کنیم که مارک‌ها بیشتر با هم کار کنند، نیروها را بپیوندند و با پایگاه مشتریان خود (جمع سپاری) همکاری کنند. به اشتراک گذاری خلاقیت بسیار زیاد خواهد بود.

6) انسان و ماشین در حال ترکیب شدن هستند

زمانی که فناوری های ارتباطی اطلاعات برای اولین بار اختراع شد، این ترس وجود داشت که هوش مصنوعی تسلط یابد و ماشین ها به انسان تبدیل شوند. برعکس، امروزه ترس این است که انسان‌ها در حال تبدیل شدن به ماشین‌ها هستند: داده محور، کمتر درگیر عاطفی هستند، کمتر قادر به برقراری ارتباط در سطح شخصی هستند. ما انتظار داریم که رابطه بین انسان و ماشین را در سال 2014 از طریق تصاویری که بیانگر بیونیک یا بیو رباتیک هستند مشاهده کنیم.

7) کوتاه و در عین حال شیرین

یکی از بزرگترین روندهای رسانه های اجتماعی در 12 ماه آینده، داستان سرایی 5 تا 7 ثانیه ای خواهد بود. ویدیوهای قابل کلیک، Vine، گیف‌های متحرک – همه از قطعات کوچک رسانه متحرک برای جلب توجه و بیان داستانی سریع، اما مؤثر استفاده می‌کنند.

8) فضول همه جا خواهد بود

نه به روشی ترسناک، بلکه به معنای مشاهده بدون مزاحمت، چه از طریق استفاده از آخرین فناوری “تصویربرداری” (پوشیدنی، نانو یا هواپیمای بدون سرنشین) یا مشاهده دنیای افراد بدون ایجاد اختلال در صمیمیت. فضول گرایی رد همه چیزهای ساخته شده و سبک شده است.

9) نیروهای ماوراء طبیعی غالب خواهند شد

در سال‌های اخیر شیفتگی نسبت به ایده ماوراء طبیعی وجود داشته است، موجودات خیالی که در میان ما زندگی می‌کنند. خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و جادوگران همچنان به خوبی در برنامه‌های تلویزیونی و اکران فیلم‌ها در سال 2014 حضور خواهند داشت.

10) قومیت در تبلیغات

سال آینده شاهد گسترش ترکیب قومیتی از مدل های ارائه شده در تبلیغات خواهیم بود.

 

به نظر شما چه روندهایی از سال 2013 به سال 2014 منتقل می شود؟ چه روندهای جدیدی را در سال آینده پیش بینی می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر پیش بینی از طریق brookpeterson .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *