13 برنامه آیفون برای طراحان گرافیک


اگر علاوه بر تماس یا جستجوی مسیرها، هدف بزرگتری برای آیفون خود پیدا کرده اید، احتمالاً دوست دارید آنچه را که آیفون شما می تواند در حوزه طراحی گرافیک به شما ارائه دهد، کشف کنید.

من مجموعه ای از مفیدترین 13 برنامه آیفون برای طراحان گرافیک را گردآوری کرده ام که با آنها برخورد کرده ام. هر کدام به شما کمک می کند و توانایی منحصر به فردی را برای کمک به شما در سفر خود از طریق طراحی گرافیک ارائه می دهد.

ما نگاهی به برنامه‌هایی خواهیم داشت که به مدیریت کار، بهبود عکس‌ها، طراحی و بسیاری موارد دیگر کمک می‌کنند. طبق معمول، می توانید نظرات خود را در زیر اضافه کنید و به ما بگویید که کدام یک را بیشتر دوست دارید و کدام را استفاده می کنید.

گرافیک 1. پالت ها

 

پالت‌ها یک برنامه عالی است که به شما امکان می دهد طرح رنگ ایجاد کنید. شما می توانید رنگ ها را از وب سایت ها، آلبوم های عکس ذخیره شده در آیفون خود و موارد دیگر نمونه برداری کنید. همچنین می‌توانید پالت‌ها را به فتوشاپ وارد و صادر کنید. هنگامی که در حال مشاهده یک عکس، یک صفحه وب یا هر چیز دیگری در آیفون خود هستید، رنگ ها را بگیرید. این می تواند مفید باشد، برای مثال، اگر از یک وب سایت بازدید می کنید و طرح رنگی را پیدا می کنید که بسیار جذاب است، با پالت ها می توانید خود را با رنگ های دقیق استفاده شده معرفی کنید.

2. Omnifocus

 

OmniFocus: چون مدیریت کار برای هر طراح گرافیکی مهم است (علیرغم مدیریت ناسالم بسیاری از ما در آن شرکت می‌کنیم)، من تصمیم گرفته‌ام OmniFocus، یک برنامه مستقل یا یک برنامه ترکیبی که با Mac شما همگام‌سازی می‌شود را شامل شود. تاریخ‌های سررسید برای آخرین پروژه‌های خود تنظیم کنید، یا یادآوری کنید که باید آثار هنری خود را به‌زودی ارسال کنید. اگر از آن همراه با برنامه Mac استفاده می‌کنید، می‌توانید کارها، یادداشت‌ها یا یادداشت‌های سریع را از طریق ایمیل برای خود ارسال کنید و به طور خودکار آنها را به صندوق ورودی OmniFocus شما اضافه می‌کند.

3. CameraBag

 

CameraBag: این برنامه به شما امکان می‌دهد چند سبک دوربین مختلف را به روشی منحصر به فرد شبیه‌سازی کنید. برای مثال، می‌توانید از یک فرد عکس بگیرید و طیف وسیعی از افکت‌ها را روی آن عکس خاص اعمال کنید. می‌توانید جلوه لنز چشم ماهی، جلوه مادون قرمز، جلوه سینمای شبیه‌سازی شده، جلوه عریض، و جلوه‌های دیگری که سبک دوربین‌های قدیمی را نیز تقلید می‌کنند، اعمال کنید.

4. Pixelpipe

 

PixelPipe شما را قادر می سازد تا تعدادی از عکس ها را از طریق iPhone خود در بیش از 50 سایت پشتیبانی شده مانند Twitter، Flickr، MySpace، YouTube، Tumblr، WordPress و سایت های FTP به اشتراک بگذارید. روش کار به این صورت است که وقتی یک عکس را در iPhone یا یک سایت پیدا کردید، می‌توانید به سادگی آن را در یک لحظه در سایت‌های ذکر شده در بالا (و بیشتر) آپلود کنید.

5. CliqCliq

 

CliqCliq: بیشتر ما از CSS، HTML استفاده می کنیم ، یا Flash برای طراحی، با این حال، ما به چیزی نیاز داریم که بتواند مطابقت دقیق رنگ هایی را که می خواهیم استفاده کنیم را به ما بدهد. CliqCliq به شما امکان می دهد دقیقاً رنگ هایی را که می خواهید استفاده کنید پیدا کنید و بلافاصله آنها را به مقیاس ها و فرمت های مختلف تبدیل می کند. دوربین آیفون خود را ادغام کنید و به صورت خودکار رنگ ها را با این برنامه پالت ساده استخراج کنید.

6. ZeptoPad

 

ZeptoPad یک ابزار پد طراحی برای شما است آیفون. می توانید طرح، طراحی، طرح ریزی کنید و از انگشت خود به عنوان مداد برای طراحی استفاده کنید. شما بارها با فضای صفحه محدود نمی شوید زیرا می توانید هر زمان که نیاز داشتید صفحه خود را بزرگ کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها، متون و گرافیک‌ها را برش دهید و روی صفحه طراحی خود بچسبانید تا بعداً ویرایش و استفاده کنید.

7. ColorExpert

 

ColorExpert می سازد گرفتن، شناسایی، گرفتن و نمایش رنگ های انتخابی شما آسان است. اگر متوجه شدید که به یک عکس یا هنر گرافیکی نگاه می کنید و می خواهید از این طرح رنگی در طراحی خود استفاده کنید، می توانید به سادگی روی دکمه ColorExpert در آیفون خود کلیک کنید و سایه، طرح رنگ و پالت را بیابید. دوست دارید مطابقت داشته باشید. بعداً می‌توانید یافته‌های خود را برای استفاده از دسک‌تاپ، برای دوست یا مشتری نیز برای خود ایمیل کنید.

8. iBlueSky

 

اگر در حال حرکت هستید و ایده ها در مورد پروژه فعلی یا آینده شما در ذهن شما جاری می شود، می توانید از iBlueSky تا مسیر طوفان فکری خود را ترسیم کنیددر حالی که هرگز فراموش نکنید که جنبه خلاق خود را تغذیه کنید. مجموعه ای از ایده ها، افکار و پیشنهادات را ایجاد کنید و سپس آنها را در قالب های PDF یا PNG ایمیل کنید. همچنین می توانید یک نسخه چاپی از طوفان فکری خود را در قالب PDF نیز چاپ کنید. این یک ویدئو است که کاربردها و موارد دیگر را توضیح می دهد. ویژگی های این برنامه نقشه برداری ذهن.

9. کولیس

 

Caliper یک ابزار اندازه گیری بسیار خوب است که مانند نامش از کولیس مانند فک برای اندازه گیری اجسام استفاده می کند. شما می توانید به سرعت و به طور مستقل فک بالا و پایین کولیس را با حرکت سریع انگشت حرکت دهید. این برنامه بر حسب پیکسل، اینچ و سانتی متر اندازه گیری می کند.

10. iPhlickr

 

iPhlickr عالی است اگر شما مایلم فوراً آرشیو فلیکر را مرور کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت iPhlickr بروید (http://www.chandlerkent .com/iphlickr/#_searches) را در آیفون خود مشاهده کنید و شروع به مرور آلبوم های عکس و هر گونه گرافیکی در سایت فلیکر کنید. می توانید به آلبوم عکس خود دسترسی داشته باشید و کاربران Flickr را نیز جستجو کنید.

11. RulerPhone

 

شعار RulerPhone این است که می توانید هر چیزی را که بتوانید از آن عکس بگیرید اندازه گیری کنید. گوشی خود را به یک متر نواری تبدیل کنید و از اقلامی که می خواهید اندازه آنها را بدانید، عکس بگیرید. از یک قاب، پنجره، سیلوئت، نیمکت یا حتی یک ماشین عکس بگیرید و به سرعت اندازه آن مورد را دریابید. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است، هنگامی که عکس را گرفتید، فلش ها را در ناحیه ای که می خواهید اندازه گیری های آن را پیدا کنید، قرار داده و تراز می کنید. هنگامی که این دو مرحله حذف شدند، می‌توانید فوراً اندازه‌گیری اشیاء را با کشیدن انتهای نوار اندازه‌گیری مجازی برای پیکربندی فاصله دلخواه خود آشکار کنید.

12. Photobucket

 

Photobucket به شما امکان می دهد همه عکس های خود را در Photobucket آپلود کنید و آنها را از طریق تلفن خود با همکاران یا مشتریان خود به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید هر تصویری را از طریق ایمیل، پیام‌رسانی فوری، فیس‌بوک و چندین سایت شبکه اجتماعی و وبلاگ‌نویسی دیگر ارسال کنید.

13. Dexigner

 

اخبار و رویدادهای Dexigner: این برنامه به شما امکان می‌دهد برای مشاهده آخرین اخبار، رویدادها، نمایشگاه ها، کنفرانس ها و مسابقات مرتبط با طراحی. اخبار طراحی را به دست آورید و از پیشرفت‌ها در رویدادها و مسابقات طراحی به‌روز باشید. این مانند پورتال طراحی مینی شما در آیفون شماست. شما نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق سایت توسعه دهندگان پیمایش کنید. آیفون شما.

آیا از برنامه های دیگری در آیفون خود استفاده می کنید که زندگی شما را به عنوان یک طراح ساده کند؟ لطفا موارد دلخواه خود را با همه به اشتراک بگذارید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *