14 مجله ضروری برای طراحان گرافیک


علی‌رغم گسترش فوق‌العاده اینترنت، قدرت کلمات چاپی همچنان قوی و محبوب است.

رسانه چاپی جایی است که همه چیز شروع شد و امروز نگاهی دقیق به مجلات طراحی شگفت انگیزی می اندازیم که واقعاً می توانند بهره وری شما را افزایش دهند و دانش طراحی شما را گسترش دهند.

برخی مجلات علاوه بر نسخه‌های چاپی خود، نسخه‌های آنلاین را در وب‌سایت‌های خود و همچنین دانلودهای PDF و سفارش‌های تک شماره ارائه می‌دهند. آنلاین سفارش دهید یا آنها را از کتابفروشی محلی خود تحویل بگیرید.

در اینجا لیست پیشنهادی ما با توضیحاتی که از وب سایت هر مجله گرفته شده است…

 

گرافیکطراح وب

Web Designer نشریه برتر بریتانیا برای نویسنده آنلاین باهوش است.

تمام افرادی که در سطوح متوسط ​​تا حرفه‌ای در گروه سنی 20 تا 35 سال قرار دارند، طراحی شده است، قالب عمدتاً مبتنی بر آموزش از پروژه‌های پیشرفته در Dreamweaver، Flash و Photoshop پیروی می‌کند.

تکمیل شده با جدیدترین اخبار صنعت و موضوعات ویژگی، طراح وب همه چیزهای الهام‌بخش و هیجان‌انگیز در مورد کار با محتوای رسانه‌ای جدید را منعکس می‌کند – که نشان‌دهنده تنها انتخاب در نوع خود در دکه روزنامه‌فروشی است.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

مجله لایه ها

مجله لایه‌ها آموزش‌های عمیق، تکنیک‌های پیشرفته، ترفندهای مخفی، بینش‌های تخصصی و اطلاعات فراوانی در مورد کل Adobe Creative Suite®، از جمله InDesign®، Illustrator®، Photoshop®، Acrobat®، Lightroom® ارائه می‌کند. ، After Effects®، Premiere Pro®، Dreamweaver®، و Flash®.

شش بار در سال منتشر می‌شود، Layers ایده‌های طراحی، ترفندهای رندر سه‌بعدی، مفاهیم ویدیوی دیجیتال، نمایه‌های مجموعه هنرمندان، بررسی‌های بی‌طرفانه محصولات و اخبار فعلی صنعت را ارائه می‌دهد که لایه‌ها را می‌سازند. یک مطالعه کاملاً ضروری برای متخصصان خلاق امروزی.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

خلاقیت فتوشاپ

Photoshop® Creative مجله عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه برجسته Adobe است.

هر شماره مملو از آموزش‌های الهام‌بخشی است که کل دامنه نرم‌افزار را پوشش می‌دهد، از پروژه‌های خلاقانه گرفته تا راهنمای عملی برای استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها.

خوانندگان همچنین از یک CD-ROM قابل جمع آوری در هر شماره بهره مند می شوند. برای هر کاری که از فتوشاپ استفاده می کنید، خلاقیت فتوشاپ به شما کمک می کند هنرمند دیجیتال بهتری شوید.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

.Net

.net پرفروش ترین مجله جهان برای طراحان و توسعه دهندگان وب است. علاوه بر مجموعه ای از ویژگی های عالی، مجله .net همچنین دارای بیش از 30 صفحه آموزش در هر شماره است که موضوعاتی مانند CSS، PHP، Flash، جاوا اسکریپت، گرافیک وب و موارد دیگر را پوشش می دهد – که همگی توسط مشارکت کنندگانی از برخی از کشورهای جهان نوشته شده اند. بزرگترین آژانس های طراحی.

هر ماه همچنین یک سی دی بسته بندی شده شامل یک ساعت پروژه ویدیویی، نرم افزار کامل، الگوها، فایل های آموزشی و موارد دیگر دریافت خواهید کرد!

هر ماه .net شامل داغ‌ترین سایت‌های جدید از سراسر وب می‌شود، مجموعه‌ای از آموزش‌های درخشان را ارائه می‌کند، و مسائل عمده‌ای را که طراحان و توسعه‌دهندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهند پوشش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر | مشترک شوید

چاپ

Print یک مجله دو ماهانه درباره فرهنگ و طراحی بصری است. Print که در سال 1940 توسط ویلیام ادوین راج تأسیس شد، به نمایش طراحی فوق‌العاده در صفحه و خارج از آن اختصاص دارد.

پوشاندن حوزه ای به وسعت خود ارتباطاتطراحی انتشارات و کتاب، انیمیشن و گرافیک متحرک، برندسازی شرکتی و پوسترهای راک، نمایشگاه ها و هنر خیابانی—Print طراحی تجاری، اجتماعی و محیطی را از هر زاویه ای پوشش می دهد. Print که توسط خبرنگاران و منتقدان فرهنگی که به طراحی در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و تاریخی آن نگاه می‌کنند، جذاب نوشته شده است، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا جهان ما به این شکل به نظر می‌رسد، و چرا شکل ظاهری آن اهمیت دارد.

برنده چهار بار جایزه مجله ملی انجمن ویراستاران مجلات آمریکا برای تعالی عمومی، اخیراً در سال 2008، Print بارها توسط ASME، انجمن طراحان انتشارات، تجلیل شده است. AIGA، The Art Directors Club، و The Type Directors Club.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

I.D.

به دنبال طراحی پیشرفته از هر رشته ای هستید؟ بینشی در مورد اینکه چه چیزی داغترین روندهای طراحی را هدایت می کند؟ پوشش منحصر به فرد بهترین طراحان جهان؟ سپس I.D. و یک مجله طراحی را دریافت کنید که همه آن را پوشش می دهد: مفاهیم، ​​محصولات، محیط ها، تعاملی، مبلمان و موارد دیگر.

انتشار از سال 1954، I.D. مجله برجسته ترین مجله انتقادی آمریکا است که هنر، تجارت و فرهنگ طراحی را پوشش می دهد.

برنده پنج جایزه مجله ملی، این نشریه هفت بار در سال ظاهر می شود. مسائل شامل بررسی سالانه طراحی (قدیمی‌ترین و معتبرترین برنامه طراحی-تشخیص داوری آمریکا) و همچنین I.D. 40 و طراحی + تجارت.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

چگونه

هدف مجله HOW این است که به طراحان کمک کند، خواه برای یک شرکت طراحی کار می کنند، برای یک بخش طراحی داخلی یا برای خودشان، برای اداره استودیوهای موفق، خلاقانه و سودآور.

HOW تلاش می کند تا به نیازهای تجاری، فناوری و خلاقانه متخصصان طراحی گرافیک پاسخ دهد. این مجله ترکیبی عملی از اطلاعات ضروری کسب و کار، نکات فنی به‌روز، چرایی‌ها و چگونگی‌های خلاقانه پشت پروژه‌های قابل توجه، و نمایه‌های حرفه‌ای‌هایی که بر طراحی تأثیر می‌گذارند ارائه می‌کند.

نام تجاری HOW که در سال 1985 تأسیس شد، اکنون فراتر از مجله چاپی به رویدادهای سالانه برای متخصصان طراحی، مسابقات طراحی سالانه، محصولات دیجیتال و کتاب گسترش یافته است.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

هنرهای ارتباطی

مجله هنرهای ارتباطی، مجله تجاری پیشرو برای ارتباطات بصری است. این کار برتر در طراحی گرافیک، تبلیغات، تصویرسازی، عکاسی و طراحی تعاملی را به نمایش می گذارد.

از سال 1959، طراحان گرافیک، مدیران هنری، مدیران خلاق، عکاسان تجاری و تصویرگران بیشتر از هر نشریه خلاق دیگری برای ایده و الهام به Communication Arts روی آورده اند. چه چیزی هنرهای ارتباطی را بسیار خاص می کند؟

ترکیب منحصربه‌فرد ما از سالانه‌های معتبر، نمایه‌های عمیق در شماره‌های چند موضوعی ما و ستون‌های آموزنده متعدد، Communication Arts را به نشریه برتر برای پوشش همه جنبه‌های ارتباطات بصری تبدیل می‌کند.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

هنرهای دیجیتال

Digital Arts منبع اصلی بریتانیا برای متخصصان خلاق است، چه به صورت چاپی و چه آنلاین. Digital Arts با ارائه محتوای مرتبط و آینده نگر، و با اجرای مداوم بررسی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردتر از هر مجله یا وب‌سایت دیگری در بازار، به نیازهای کسانی که در بازار رسانه‌های دیجیتال در حال انفجار هستند پاسخ می‌دهد.

در پنجمین سال فعالیت خود، Digital Arts به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا ارائه می‌کند و ابتدا آخرین اخبار و نظرات را در اختیار خوانندگان حرفه‌ای خود قرار می‌دهد.

Digital Arts به ارائه اطلاعات بی‌طرفانه محصول و مشاوره حرفه‌ای در همه پلتفرم‌ها و رشته‌ها افتخار می‌کند. Digital Arts از امکانات گسترده آزمایشگاهی داخلی برای سنجش محصول، تولید نظرات باکلاس و تست‌های آزمایشگاهی قابل اعتماد استفاده می‌کند.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

قبل و بعد

مجله قبل و بعد از سال 1990 رویکرد عملی خود را در زمینه طراحی گرافیک به اشتراک گذاشته است.

از آنجایی که دنیای مدرن ما طراحان را از همه ما ساخته است (آماده یا نه)، Before & After به ایجاد طراحی گرافیکی قابل فهم، مفید و حتی سرگرم کننده برای همه اختصاص دارد.

این مجله به صورت PDF در دسترس است یا مانند مجلات دیگر چاپ می شود.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

CMYK

مجله CMYK جایی است که خلاقان مشتاق استعدادهای خود را در صنعتی به نمایش می‌گذارند که الهام‌بخش و راه‌های جدید حل خلاقانه مشکلات است.

در همان زمان، مجله CMYK جایی است که مدیران خلاق، مدیران آژانس‌ها و خریداران آثار هنری، دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان اخیر را در برترین مدارس طراحی هنری امروز جذب می‌کنند: مدیران هنری، کپی‌نویسان، طراحان، عکاسان و تصویرگران.

هر شماره از مجله CMYK دارای 100 انتخاب از بیش از 80 دانشجوی طراحی هنری است که در بیش از 30 مدرسه، دپارتمان و کارگاه طراحی هنری پیشرو در جهان شرکت می‌کنند.

M /a> | اشتراک

هنرهای کامپیوتری

Computer Arts فروشگاهی یکپارچه برای مشاوره حرفه ای در زمینه ایجاد هنر دیجیتال و تصاویر است.

Computer Arts، پرفروش‌ترین مجله جهان برای هنرمندان و طراحان دیجیتال، دارای مجموعه‌ای قوی از آموزش‌ها در هر شماره است که همه چیز را از دستکاری عکس‌ها با فتوشاپ گرفته تا ایجاد تصاویر برداری شگفت‌انگیز با Illustrator را پوشش می‌دهد.

همچنین نکات و ترفندهای زیادی برای طراحی وب، تایپوگرافی، سه بعدی، انیمیشن، گرافیک متحرک و چند رسانه ای خواهید یافت. این فروشگاه یک مرحله ای برای مشاوره حرفه ای است.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

پروژه های هنرهای رایانه ای

پروژه‌های هنرهای رایانه‌ای تنها مجله‌ای است که هر ماه یک راهنمای عمیق درباره یک موضوع خلاقانه متفاوت به شما ارائه می‌دهد. Computer Arts Projects اسپین آف موفق ماهانه مجله Computer Arts است.

هر شماره یک راهنمای عمیق در مورد موضوع خلاقانه متفاوتی به شما ارائه می دهد، و شماره های اخیر موضوعاتی مانند طراحی چاپ، طراحی وب، فتوشاپ، تایپوگرافی، بسته بندی، تبلیغات خلاقانه و نحوه راه اندازی کسب و کار طراحی خود را پوشش داده است.

در هر نسخه، آموزش‌ها و نکات گام به گام عالی از بهترین هنرمندان دیجیتال در تجارت، نمایشگاه‌ها و نمایه‌های استعدادهای جدید و خلاقان تثبیت شده، و همچنین ویژگی‌های اکتشافی در موضوع در دست است.

اطلاعات بیشتر | اشتراک

فتوشاپ پیشرفته

مجله Advanced Photoshop مجله مناسبی برای صیقل دادن مهارت های فتوشاپ فوق العاده است. هر شماره ای که برای حرفه ای ها و علاقه مندان Adobe Photoshop طراحی شده است به کیفیت بی نظیر و محتوای پیچیده خود می بالد.

هر ماه می توانید این شانس را داشته باشید که تکنیک های خود را با مجموعه ای از آموزش های Masterclass و Workshop خلاقانه و چالش برانگیز توسعه دهید. هدف ما این است که به شما فرصت دهیم تا ترفندهای جدید یاد بگیرید و مهارت های خود را به خوبی تنظیم کنید.

چه دانشجوی طراحی باشید، چه علاقه‌مندی که قصد دارید تمام وقت وارد صنعت طراحی شوید، یا یک حرفه‌ای حرفه‌ای، ما تضمین می‌کنیم که همیشه چیز جدیدی وجود خواهد داشت که می‌توانید به آن توجه کنید.

اطلاعات بیشتر | اشتراک


آیا مجلات خوبی را از دست دادیم؟ کدامیک را می خوانید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *