یکی از مهمترین چیزها در مورد ایجاد یک نام تجاری، اطمینان از منسجم بودن همه چیز است. هنگامی که یک نام تجاری ارزش های خود را مشخص می کند و اینکه چگونه می خواهد درک شود، باید مطمئن شود که همه نقاط تماس آنها به این ارزش ها برمی گردد.
آنچه بسیار مهم است ظاهر یک برند است. برای اطمینان از اینکه این نسبتاً ثابت می ماند، برندها باید راهنمای هویت شرکتی یا راهنمای سبک برند داشته باشند. اینها معمولاً به بایدها و نبایدهای استفاده از لوگو می پردازند و همچنین رنگ های برند و موارد دیگر را به اشتراک می گذارند.
چرا اینها مهم هستند؟ دنیایی را در نظر بگیرید که در آن تارگت تارگت بنفش است. شما بسیار گیج خواهید شد چه می شد اگر طاق های طلایی مک دونالد حتی فقط یک زرد کم رنگ بود؟ راهنماهای سبک برند به حفظ ظاهری ثابت کمک می کند تا مصرف کنندگان و کارمندان برند را درک کنند. این راهنماها به ایجاد یکنواختی کمک میکند و کسبوکار را از یک شرکت صرف به تبدیل شدن به یک برند تبدیل میکند.
امروز، ما قصد داریم چند راهنمای هویت از گذشته و حال را به شما نشان دهیم که واقعاً نشان میدهد که دقیق و واضح بودن و ظاهر برند شما چقدر مهم است. بسیاری از این موارد فراتر از جنبههای بصری هستند و شامل ارزشهای برند میشوند. این مهم است زیرا متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از آنها ارزش های خود را به لوگو و رنگ های خود مرتبط می کنند. راهنماهای هویت واقعاً هنگام ساختن برند مهم هستند، بنابراین بیایید مستقیم وارد شویم و چند نمونه عالی را ببینیم.
راه متحد
ذوزنقه
موازی
در پارک ها شروع می شود
جشنواره غذا و شراب نیویورک
ویدیو
دانشگاه نیویورک
آرجنتو
کلاس
دستورالعملهای داراییهای بصری Google
دانشگاه ایلینویز
راهنمای هویت برند شرکت Hanes
راهنمای برند نیروهای مسلح سوئد
راهنمای برند لوید
دستورالعمل شناسایی برند سیستم های BAE
Easy.com
پشتیبانی از سرطان Macmilian
راهنمای سبک هویت کانال 4
کتاب نام تجاری اسکایپ
دستورالعمل های برند Walmart
به نظر شما داشتن یک دستورالعمل سبک چقدر مهم است؟
بدون دیدگاه