20+ نمونه از فونت های زیبا و الهام بخش


انتخاب فونت برای پروژه های طراحی می تواند کار دلهره آور باشد زیرا هزاران فونت در سراسر وب وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

چه به دنبال ایجاد یک لوگوی بزرگ و پررنگ برای کسب و کار خود باشید یا روی پوستری برای یک رویداد کار کنید، در اینجا مجموعه ای از فونت های الهام بخش است که برای استفاده از هر پروژه شما مناسب است.

این مجموعه موضوعات مختلفی از قدیمی گرفته تا تمیز و ساده را پوشش می‌دهد.

به یاد داشته باشید قبل از استفاده تجاری از هر یک از این فونت ها و هرگونه محدودیت در استفاده، مجوز را بررسی کنید.

 

نئو دکو

نئو دکو زیبا و حرفه ای است فونتی که برای لوگوها به خوبی کار می کند. تایپوگرافی تمیز و ساده در عمل با حس واقعی سبک است.

 

PLSTK

PLSTK یک فونت کاملا منحصر به فرد است. رویکرد مکانیکی آن به هر حرف باعث می شود آن را از بقیه متمایز کند. تلاشی که برای هر یک از حروف نگاره‌ها انجام شده است، مشهود است که می‌توان این فونت را یکی از فونت‌های مورد علاقه من برای زمانی که نیاز به ایجاد چیزی متفاوت ایجاد کرد، مشاهده کرد.

 

ACCENT

لهجه دیگری است فونت منحصر به فرد، نازک، واضح است و روی پوسترها عالی به نظر می رسد (مانند بالا). چیزی که من به طور خاص دوست دارم استفاده از فضای درون هر علامت است که اکسنت را برای کارهای پوستری که می‌خواهید تصویری از پشت تایپوگرافی وجود داشته باشد بسیار خوب می‌کند.

 

کابل

کابل یک طراحی خوب است ، فونت جالب همانطور که در مثال بالا مشاهده می شود، هنگامی که همراه با جلوه های نورپردازی و پوشش های رنگی استفاده می شود، بهترین به نظر می رسد.

 

کیلوگرم

Kilogram یک فونت جامد، پررنگ و تیتر است. این برای استفاده برای سرفصل های بزرگی که باید تأثیر بگذارند، عالی است.

 

کد

کد بسیار زیبا و ساده است و فونت تمیز حروف سبک آن را به یک فونت جذاب تبدیل می کند که برای زمانی که به ظاهری تمیز و حرفه ای نیاز دارید، مفید است.

 

تلفون

یک فونت منحصر به فرد دیگر، Telefono، دارای بارهای از جزئیات اضافه شده به هر علامت. برای کارهای پوستر و لوگوها نیز بسیار خوب عمل می کند، با جزئیات اضافی که آن را از بقیه متمایز می کند.

 

Novecento

Novocento یک قلم تمیز دیگر است که دارای مجموعه‌های متنوعی از فوق‌سبک تا فوق‌ضخیم است که آن را برای استفاده برای سرفصل‌ها، آرم‌ها و متن‌های عمومی‌تر، شاید روی پوسترها برای چاپ، همه‌کاره می‌کند.

 

هاگین

به دنبال فونت تیتری هستید که متمایز باشد؟ Hagin می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سری‌هایش دارد، پررنگ است و بسیار جذاب است.

 

 

MOLESK

Molesk یک سه بعدی بزرگ است فونت سریال ها و شخصیت های زیادی برای آن وجود دارد. به اندازه برخی از فونت های دیگر تمیز نیست که آن را برای ایجاد تأثیر متمایز بر طراحی های شما عالی می کند.

 

پارانوئید

قطعا یکی از فونت های مورد علاقه من است. پارانوئید کاملاً منحصربه‌فرد است، فونت با طراحی زیبا برای ساخت طرح هایی که از بقیه متمایز هستند عالی است. این ساده‌ترین فونت برای خواندن نیست، بنابراین برای عنوان مناسب‌تر است تا متن اطلاعات.

 

VAL

VAL فونت جالبی است که به نظر می رسد عالی. هنگام استفاده از آن باید چند نکته را به خاطر بسپارید؛ از تمام حروف بزرگ یا تمام حروف کوچک استفاده کنید تا گلیف های متمایل درست به نظر برسند و در اندازه های کوچک به خوبی کار نمی کند. ایده آل برای تایپوگرافی آرم، درست مانند تصویر بالا.

 

آبسنت

احساس می‌کنید به یک فونت قدیمی نیاز دارید؟ ابسنت ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید . این یک فونت قدیمی عالی است که مجموعه‌ای از حروف بسیار منحصربه‌فرد دارد که واقعاً به جلوه قدیمی می‌افزاید.

 

TETRA

می‌توانم Tetra را ببینم که روی پوسترها کار می‌کند برای جشنواره ها و رویدادها با امتیاز اضافی یک جزء سه بعدی که آن را برای انواع موقعیت ها مفید می کند، سرگرم کننده است.

 

INTRO

Intro یک فونت عالی و تمیز است. ایده آل برای لوگوهای تیز و جذاب. خوب ساخته شده و عالی به نظر می رسد!

 

LAVANDERIA

Lavanderia یک قلم دست‌نویس زیبا است که مجلل و مجلل است پیچیده؛ برای استفاده در مواقعی که به روش دست نویس نیاز است، مناسب است.

 

RBNo2

RBN02 یک فونت تمیز است که رویکرد مربعی بیشتری دارد. Courier New بیشتر از Helvetica. روی پوستر ساختگی فوق خیلی خوب کار می کند.

 

Nomed

به دنبال چیزی کاملا متفاوت هستید؟ Nomed باید فونت انتخابی شما باشد. برای ایجاد آرم ها و عناوین منحصر به فرد که شبیه هیچ چیز دیگری نیستند، Nomed بهترین فونت برای استفاده است.

 

HOMESTEAD

Homestead یک فونت خوب و بافت دار است که می تواند برای ایجاد انواع طرح های عالی استفاده شود. عنصر بافت واقعاً به حس فونت می‌افزاید و همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، می‌توان از آن به نفع شما استفاده کرد.

 

 

ماهواره

Satellite یک قلم هوشمند، ساده و تمیز است که به نظر می رسد واقعا تازه است.

 

آناندا نامسته

Ananda Namaste فونت I است واقعا دوست دارم خطوط صاف و منحنی های فونت آن را برجسته می کند. قطعا یکی از موارد مورد علاقه من است.

 

برگ موزاییک

برگ موزاییک شگفت انگیز است فونت که واقعا خوب به نظر می رسد این یک راه منحصر به فرد برای ایجاد گلیف است اما بسیار خوب کار می کند. کاملاً با طرح بالا مطابقت دارد.

 

روبان

فونتی شبیه به تترا که حس منحصر به فردی دارد، Ribbon در کارهای چاپی مانند کتاب بالا عالی به نظر می رسد و شخصیت منحصر به فردی دارد.

 

نویس

در نهایت، Nevis، یک فونت تیتر عالی است. جسور و مفتخر، Nevis یک فونت عالی است.

فونت مورد علاقه ای برای اشتراک گذاری دارید؟ کدام فونت در اینجا مورد علاقه شماست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *