20 اپلیکیشن گوشی هوشمند با طراحی زیبا


این راز نیست که طراحان باید شروع به طراحی برای موبایل کنند. با افزایش روزافزون افرادی که شروع به مرور وب از طریق تلفن های خود می کنند، طراحان وب باید سعی کنند سایت ها را در گوشی های هوشمند خوب و قابل مشاهده کنند. این امر ضروری است زیرا ما فقط به صورت آنلاین نگاه نمی کنیم، بلکه به عنوان مصرف کننده شروع به خرید، درخواست اطلاعات و موارد بیشتر از تلفن های خود کرده ایم. و ما باید به عنوان کسب و کار راه اندازی شویم تا در هر محیطی تبدیل شویم.

بخش بعدی یادگیری این مهارت جدید ایجاد قسمت جلویی یک برنامه تلفن همراه است. بسیاری از کسب‌وکارها تصمیم گرفته‌اند که دیگر فقط یک سایت سازگار با موبایل نمی‌خواهند، بلکه چیزی را می‌خواهند که مخاطبانشان بتوانند همیشه همراه خود داشته باشند. آنها برنامه های خود را می خواهند.

این می تواند برای زندگی مشتریان آنها مفید باشد یا می تواند به سادگی یک فید RSS با طراحی زیبا باشد. صرف نظر از این، طراحان باید به یادگیری نحوه طراحی برای موبایل ادامه دهند.

تجارب مختلف بسیار زیادی وجود دارد که می توان برای آنها طراحی کرد و تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. طراحی رابط تلفن همراه چالش برانگیز است، اما زمانی که کامل شود و در حال استفاده دیده شود، فرآیندی خوشحال کننده است. امروز، ما تعدادی از زیباترین رابط‌های تلفن همراه را برای الهام گرفتن از شما گردآوری کرده‌ایم.

 

Dribbble Android

 به عنوان یک کاربر Android و طرفدار Dribbble، ایده این برنامه را دوست دارم. گاهی اوقات شما فقط می خواهید در حالی که از رایانه خود دور هستید، آثار را مرور کنید. این برنامه نه تنها به دلیل منطقی بودن آن عالی است، بلکه به این دلیل که ظاهری بسیار سازگار با نسخه وب خود دارد.

dribble

 

باغ وحش پراگ

در اینجا یک ایده عالی وجود دارد که روشی را برای ایجاد یک برنامه تعاملی کاملاً مفید نشان می دهد. برنامه باغ وحش پراگ برای گردشگران پارک است که نیاز به مکان یابی جاذبه ها دارند. همچنین می‌توان با همگام‌سازی با دوستان خود، از آنها مطلع شد. اگرچه این برنامه فوق العاده است، اما طراحی کاملاً دوست داشتنی دارد.

praguezoo

 

Natalie Retina UI

سازندگان این رابط ادعا می‌کنند که جذاب‌ترین رابط کاربری است که همه کاربران می‌خواهند. آنها بسیار خوب هستند زیرا این رابط کاربری با مضمون تاریک بسیار نرم است اما هنوز هم می تواند جزئیات زیادی داشته باشد.

phoneui

 

ساعت زنگ دار

وقتی کسی برنامه‌ای را که فکر می‌کنید باید وجود داشته باشد نمی‌سازد، چه کاری باید انجام دهید؟ شما این موضوع را در دستان خود می گیرید و چیزی دیدنی خلق می کنید. این دقیقاً همان کاری است که این طراح با برنامه ساعت زنگ دار خود انجام داد. دارای برخی از ویژگی های عالی است که برای همه کاملاً مفید است و فقط یک طراحی شگفت انگیز تمیز دارد که به راحتی قابل درک است.

alarmclock

 

برنامه امروز

من این برنامه را دوست دارم زیرا ظاهر آن بسیار جالب و آینده نگر است، به خصوص برای یک زمان‌بندی. در حالی که بسیاری از طراحان از مربع ها و فضای سفید استفاده می کنند، این طراح واقعاً تصمیم گرفت با این اشکال و حتی با عملکرد (فرض) برنامه کاری متفاوت انجام دهد.

todaysched

 

طراحی های با جک

من این برنامه را دوست دارم زیرا با نمونه کارها، تمام وقت خود را روی ایجاد یک طرح بندی فوق العاده متمرکز می کنیم. این مرد در فکر ایجاد یک برنامه برای نمونه کارها خود است که مشتریان بالقوه بتوانند همیشه با خود داشته باشند. همچنین برخی از تعاملات بسیار منظم و آینده نگر با این برنامه وجود دارد.

withjack

 

Panvel Ciclos

این یک برنامه بسیار تخصصی برای زنان است که توسط داروخانه ای در برزیل برای آنها آورده شده است. طراحی کاملاً عالی است و پالت رنگ آن شگفت انگیز است. این نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌ها می‌توانند مفید باشند، در حالی که به‌طور نامحسوس برندها را به یک مصرف‌کننده گسترش می‌دهند.

cartela

 

کافی

اولاً، این ایده فقط نابغه است و من حتی نمی دانم آنها چگونه این کار را انجام می دهند. اما Coffely اساسا یک برنامه کنترل از راه دور است که به شما امکان می دهد به قهوه ساز مدرن خود بگویید چه زمانی قهوه درست کند. همچنین موارد دلخواه شما را ذخیره می کند و می توانید آلارم تنظیم کنید.

coffely

 

واتساپ

این طراحی مجدد واتساپ ساختگی، طراحی تمیز را به سطح جدیدی می‌برد. همه چیز اینجا کاملاً عالی است. و حتی اگر مقدار زیادی از آن وجود ندارد، جزئیات بسیار خوب فکر شده و بسیار منطقی هستند.

whatsapp

 

شکار مکانی

اگر به یک شهر یا کشور خارجی سفر می کنید، احتمالاً می خواهید این برنامه را دانلود کنید. شما می توانید با افرادی از مناطق خاصی ارتباط برقرار کنید که اساساً می توانند شما را از طریق این برنامه نشان دهند. رابط کاربری بسیار تمیز و جذاب است، به خصوص صفحه نمایه.

huntaplace

 

مفهوم تخت فیس بوک

من شخصاً هرگز طرفدار روش‌هایی نبودم که فیس‌بوک هر یک از رابط‌های کاربری خود را طراحی می‌کند، چه آنلاین باشد و چه در تلفن همراه. همیشه احساس می شود چیزی کم است. این مفهوم برنامه به برخی از جزئیات بسیار کوچک کمک می کند که باعث می شود این برنامه مایل بیشتری را طی کند. فقط نشان می دهد که چیزهای جزئی چقدر مهم هستند.

facebook

 

دوچرخه سوار

وقتی برنامه‌ای ایجاد می‌کنید که از نظر آمار و داده‌ها سنگین است، باید راهی پیدا کنید تا آن را به راحتی بصری و قابل درک کنید. این برنامه Bikester در انجام آن کار بسیار خوبی انجام می دهد و در عین حال طراحی را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می کند. از نمادها گرفته تا رنگ‌ها، این برنامه احساس خوبی دارد.

bikester

teamride

 

جشن وب

برنامه Web Fast یک مثال عالی از نحوه ایجاد یک برنامه برای چیزی است که در غیر این صورت فقط در یک وب سایت قرار می گیرد. این برنامه برای جشنواره‌ای است که برگزار می‌شود، اما آنها همچنین راه‌هایی برای تعاملی و مفید کردن برنامه پیدا کرده‌اند، به خصوص با نشان دادن جدول زمانی رویداد.

webfest

 

رویای شفاف

پدیده ای وجود دارد که مدتی است وجود داشته است به نام رویای شفاف. اساساً این توانایی این است که بدانیم شما در حال رویاپردازی هستید، همانطور که در حال خواب هستید. یک نوع مهارت در آن وجود دارد که این برنامه به شما کمک می کند تا برای آن آماده شوید تا بتوانید رویاهای شفاف خود را ببینید. همچنین می‌توانید از این برنامه به‌عنوان یک دفترچه رویا استفاده کنید تا به شما کمک کند رویاهای خود را به خاطر بسپارید.

dreams

 

بازطراحی National Geographic

طراحی مجدد سایتی که کاملاً دوست ندارید یا فکر می کنید خیلی کسل کننده است، یک تمرین شخصی سرگرم کننده است. این طراح این کار را با وب سایت نشنال جئوگرافیک و اپلیکیشن گوشی هوشمند انجام داد. آن‌ها از عناصر بسیاری از برنامه‌های معروف استفاده کرده‌اند و چیزی را ایجاد کرده‌اند که برای برند National Geographic به اندازه کافی زیبا و هوشمند است.

natlgeo

 

تااسکی

Taasky در تلاش است تا یک برنامه لیست کار بسازد که منطقی تر و واضح تر از بقیه آنها باشد. رابط کاربری فوق العاده تمیز است و به نظر می رسد استفاده از آن بسیار آسان است. این برنامه به زودی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و من برای دریافت آن بارگیری در صف منتظر می مانم.

taasky

 

شکایت

بیشتر وقت خود در رسانه های اجتماعی، از آن برای شکایت و بدگویی از برخی از مارک ها و مشاغلی که با آنها تعامل داشته ایم استفاده می کنیم. می دانید، مردم بیشتر به جای یک تجربه خوب، داستانی درباره یک تجربه بد تعریف می کنند. بنابراین این برنامه آمده است تا مطمئن شود که بازخورد خود را برای افراد مناسب ارسال می‌کنید تا بتوانند کاری در مورد آن انجام دهند.

cmplain

 

من به پول نیاز دارم!

وقتی به رابط کاربری فکر می‌کنید و بسیاری از برنامه‌هایی را که قبلاً دیده‌ایم در نظر می‌گیرید، این سبک معمولی شما نیست. این دست نوشته است، ارگانیک به نظر می رسد و از بسیاری از برنامه های دیگر متمایز است.

ineedmoney

 

آب و هوا

در حالی که همه در جعبه‌ها و سایر اشکال هندسی زندگی می‌کنند، دیدن شخصی که کاری کمی متفاوت انجام می‌دهد بسیار خوب است. این برنامه معمولی آب و هوای معمولی شما نیست و من فکر می‌کنم این چیزی است که آن را بسیار عالی می‌کند. هنوز درک آن آسان است اما زیبا نیز هست.

weatherapp

 

نتیجه گیری

ایجاد و طراحی برنامه‌ها برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها کار بزرگ بعدی است. برای طراحان کافی نیست که وب را بشناسند، بنابراین بهتر است طراحی رابط کاربری عالی و راه‌هایی برای مفید کردن آن داشته باشند. منابع بسیار زیادی وجود دارد، از وبلاگ ها گرفته تا PSD ها که به شما کمک می کند خلاقیت خود را شروع کنید. مستقیماً غواصی کنید و شیفته دنیای زیبای طراحی اپلیکیشن موبایل شوید.

 

برنامه مورد علاقه شما چیست؟ آیا تا به حال رویای طراحی خود را داشته اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *