25 آگهی الهام بخش غیر انتفاعی


به هر شکلی، اعلان‌های خدمات عمومی (یا تبلیغات) بیش از صد سال است که با ما بوده‌اند. هدف اصلی آنها آموزش عموم مردم به منظور افزایش آگاهی در مورد بسیاری از مسائل اجتماعی است. از سرطان و گرم شدن زمین گرفته تا خشونت خانگی و سوء مصرف مواد. PSA ها به دنبال ایجاد عمل و تغییر عقیده هستند.

پس جای تعجب نیست که برای جلب توجه جامعه در عصر طغیان بصری، سازندگان کمپین‌های خدمات عمومی باید قدم برداشته باشند. امثال بازیگران اصلی تبلیغات مانند Ogilvy، Grey، و McCann-Erickson – همراه با ذهن خلاق آژانس های بوتیک – به این مناسبت رسیده اند و نسل جدیدی از تبلیغات چاپ شده با علاقه عمومی را تولید کرده اند. برخی از آنها تند و تیز هستند و از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را ناراحت می کند. برخی دیگر از طریق سادگی به قدرت می پردازند و از تصاویر چشمگیر برای به حرکت درآوردن مخاطب استفاده می کنند.

یک چیز مشترک همه این تبلیغات تاثیر بصری قابل توجه آنهاست: کار فتوشاپ نه تنها موثر، بلکه حماسی است. تصاویر فقط به کار نمی روند، بلکه یکپارچه هستند.

در زیر مجموعه‌ای از 25 آگهی با علاقه عمومی برجسته است که خلاقیت، جهت‌دهی هنری، و ویژگی‌های برانگیختن احساسات با هم کار می‌کنند تا پیامی تکان‌دهنده ارائه دهند. آنها یادآوری خوبی هستند که موضوعات ظریف اغلب زمانی با موفقیت ارائه می شوند که تمایل به ملایمت کنار گذاشته شود و در عوض رودررو با هم روبرو شوند. اینها تبلیغاتی هستند که بیانیه ای را بیان می کنند… به معنای واقعی کلمه.

 

WWF: درخت

14.-WWF_Tree/div>

 

بنیاد قلب و سکته: آینده

2.-heart_stroke

 

ارتش نجات: سیاستمدار

3.-salvationarmy

 

Surfrider Foundation: Plastic Invasion

4.-surfrider

 

جهان برای همه: قطار

8.-WorldforAll_Depression

 

بنیاد قلب هلندی: تماشاگران QR

5.-Dutch_QR

 

عفو بین‌الملل: سونامی

1.-amnesty

 

صلیب سرخ اکوادور: زندگی در زندگی

6.-LifeInsideLife

 

بخش خدمات بهداشتی دولتی: اشتراک هوا

7.-shareair

 

جهان برای همه: ساختمان

8_1.-WorldforAll_Building

 

بیابان زدایی WWF: فیل

9.-wwf_elephant

 

عفو بین الملل: مداد

10.-Amnesty_Pencil

 

عملیات لبخند: چارلی دات

13_1.-OperationSmile_Charlie

 

کودکان ایمن: فوتبال

11.-Safe-Kids_Football

 

OndAzul NGO: ساردین

12.-can_fishes

 

عملیات لبخند: سالی میمون

13.-OperationSmile_Sally

 

TAC: سردرگمی، روگذر

15.-TAC_confusionoverpass

 

Samusocial: Stop the Nightmare

16.-Samusocial_homelesswomen

 

جنگ برای صلح: فاولا

17.-fightforpeace

 

روزنامه نگاران کانادایی برای بیان آزاد: تارا

18.-CJFE_Tara

 

شورای عابر پیاده استرالیا: مرد

19.-Pedestrian-Council_Man

 

Stivoro: Open Road

20.-stivoro_openroad

 

GirlHub: آمینه

21.GirlHub_Amina

 

گرمایش جهانی

22.Global-Warming

 

وزارت ایمنی بزرگراه یوتا: کاف الکل

23.-DepartmentHighwaySafety

 

صلح سبز: دیوید شوید

24.-Greenpeace

 

بنابراین جنبش همبستگی آکائو: خیلی بیشتر از درختان

25.-SoAcao

 

کدام تبلیغات برای شما طنین انداز شد؟ به نظر شما چه تاکتیکی در تبلیغات خدمات عمومی بهتر عمل می کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *