25+ PSD کارت ویزیت منحصر به فرد رایگان


به عنوان طراح، گاهی اوقات با مشتریانی سروکار داریم که ممکن است بودجه کمی داشته باشند اما یک کارت ویزیت فوق العاده جالب می خواهند و آن را سریع می خواهند. به عنوان طراح، ما حتی ممکن است آن مشتری باشیم.

کارت ویزیت اغلب به‌عنوان اولین تصویری که یک شخص درباره کسب‌وکار شما و کاری که انجام می‌دهید در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که کارت ویزیت شما را می بینند، شروع به ایجاد ایده هایی در مورد کسب و کار و شما می کنند. شما می خواهید چیزی داشته باشید که شما را حرفه ای و متفاوت جلوه دهد.

ایجاد یک کارت ویزیت منحصربه‌فرد واقعاً به کسب‌وکار شما امکان می‌دهد در بین بقیه متمایز شود. منظورم این است که در مورد آن فکر کنید—چند بار دیده اید که یک “کارآفرین” از همان الگوی قدیمی یک چاپگر آنلاین استفاده کند؟ اغلب، ها؟ درباره شرکت آن شخص و کیفیت آن چه احساسی دارید؟

خب، آن شخص نباش. و اجازه ندهید مشتریان یا دوستان شما آن شخص باشند. امروز، ما مجموعه‌ای از PSD کارت ویزیت منحصر به فرد را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما در روند کارتان کمک کند. و بهترین بخش این است که آنها رایگان هستند. بنابراین شاید شما نیاز به یک راه حل سریع دارید یا فقط به یک الگو نیاز دارید تا خلاقیت خود را تکان دهد. هر چه که هست، لذت ببرید و برخی از این PSD های عالی را دانلود کنید!

 

1.

این یک کارت ویزیت با چهار طرح رنگ متفاوت است. این یکی بسیار منحصر به فرد است زیرا گنجاندن یک بافت در کارهای چاپی ممکن است سخت باشد، اما این الگو کار بسیار خوبی انجام داد. طراحی فوق العاده تمیز است و می تواند تقریبا برای هر نوع شرکتی کار کند.

 

2.

این یکی طراحی مینیمالیست و در عین حال دوستانه دارد که من واقعاً از آن لذت می برم. رک و پوست کنده، برخی از افراد کارت ویزیت مینیمالیستی را یا زیاده روی می کنند یا کمتر از آن استفاده می کنند، اما من فکر می کنم این کارت آن را به درستی دریافت می کند – به خصوص به صورت رایگان. برای افراد خلاق و مشاغل حیله گر گویا و عالی است. یکی دیگر از چیزهای عالی این است که شما می توانید بین سه سمت معکوس مختلف یکی را انتخاب کنید.

 

3.

در این بسته الگو، هر کارت متعهد به رنگ بسیار جذاب است. بسیار جسورانه است و تقریباً نیاز به توجه دارد. اگر می‌خواهید از این الگو استفاده کنید، باید با چاپگر خود تهیه کنید و کاغذ واقعاً عالی را انتخاب کنید تا با آن کار کنید و سبکی روی آن بچینید. من می توانم این را با استفاده از تکنیک پرس حروف تصور کنم.

 

4-8.

پنج طرح کارت ویزیت عالی برای انتخاب که بسیار منحصر به فرد هستند و همه توسط من طراحی شده اند. آنها پشتی ندارند (یا لزوماً نیاز دارند)، اما قطعاً با بسیاری از چیزهایی که می بینید متفاوت هستند. بسیاری از این موارد گویا هستند و برای افراد عالی هستند—آنها برای هر کدام یک چیز کوچک دارند.

 

9.

این کارت برای یک تجارت با فناوری مدرن یا حتی یک چاپگر عالی خواهد بود. پالت رنگ واقعاً زیبا است و در واقع حس ظرافت را به ارمغان می‌آورد حتی اگر با اشکال هندسی زیبا سروکار داریم.

 

10.

یک کارت مینیمالیستی دیگر که بسیار محکم است. سیاه و سفید کلاسیک است و برای هر کسی و هر چیزی عالی است، و همچنین به این معنی است که چاپ این کارت بسیار ارزان تر از چاپ یک کارت رنگی است. این یک کارت شروع عالی است.

 

11-20.

در اینجا ده قالب رایگان وجود دارد که توسط من طراحی شده است. اکثر این طرح ها بسیار گویا و در عین حال تمیز و ساده هستند. با این حال، آنها پشتی ندارند. این یک بسته کامل دیگر با چیزی برای لذت بردن همه است.

 

21-27.

این در واقع یک بسته 7 عددی کارت ویزیت است که از عکاسی در کارت ویزیت خود استفاده می کند. من واقعاً دوست دارم تصاویر روی کارت ویزیت را ببینم و دوست دارم بیشتر آن را ببینم. اینها نقطه شروع خوبی برای عکاسان یا افرادی است که می خواهند محصولات خود را به نمایش بگذارند.

 

28.

من فکر کردم که این بسیار منحصر به فرد است و خدمات مراقبت از چمن یا محصول “سبز” را فریاد می زند. از نظر مفهومی، ساده است و فقط سه لایه دارد، اما من آن را دوست دارم و واقعاً می‌توانم استفاده از آن را با یک کارت قالب شگفت‌انگیز ببینم.

 

29.

این یک الگوی عالی است. شما می توانید جزئیات را در آن ببینید و برای من کاملاً عالی است – من چیزی را تغییر نمی دهم. برای برخی از شرکت‌ها عالی است و آماده چاپ است—چه چیز دیگری می‌توانید بخواهید؟

 

این فقط یک کارت ویزیت نیست

کارت‌های ویزیت می‌تواند همان چیزی باشد که باید برای کسب و کار خود نشان دهید. بسیاری از مردم بر اساس ظاهر کارت شما نتیجه‌گیری جدی می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که چیزی است که کیفیت و هدف کسب‌وکار شما را منعکس می‌کند.

نمی‌خواهید کسب‌وکار کاملاً قانونی داشته باشید، سپس به مشتری بالقوه کارتی کمتر از حرفه‌ای بدهید و باعث می‌شود آنها تصمیم بگیرند که با شما کار نکنند. هر روز این اتفاق می افتد، پس مراقب باشید. شما می خواهید بتوانید به یک مشتری بالقوه یک کارت بدهید و از آنها بخواهید با شما کار کنند.

اگر برای تهیه کارت ویزیت وقت ندارید، از یکی از موارد بالا استفاده کنید و آن را به صورت حرفه ای چاپ کنید. کیفیت و فردیت واقعاً چیزی است که یک فرد تجاری یا تجاری را متمایز می کند. پشت سر نگذارید زیرا کارت ویزیت شما بد است.

 

این مقاله توسط رنگی چاپ بروشور ارائه شده است رهبر، آگهی‌های روز بعدی.

 

تجربه شما در مورد خوب و بد کارت ویزیت چیست؟ آیا PSD هایی وجود دارد که فکر می کنید باید در این لیست وجود داشته باشد؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *