با فونت‌های مناسب، می‌توانیم هر کاری انجام دهیم و هر چیزی را ایجاد کنیم.

فونت ها به تصویر کردن یک حالت یا احساس کمک می کنند. انتخاب فونت شما می تواند طرح های شما را تغییر دهد یا آن را خراب کند، بنابراین باید در انتخاب مناسب دقت کنید. تایپوگرافی نه فقط به این دلیل که خوب به نظر می رسد، بلکه به این دلیل که آنچه گفته می شود بسیار مهم است.

تایپوگرافی در طراحی وب در حال بزرگ شدن است. اکنون می‌توانیم انواع فونت‌هایی را که احتمالاً چند سال پیش قادر به انجام آن‌ها نبودیم، در وب‌سایت‌هایمان جاسازی کنیم و نشان دهیم. پیشرفت‌ها در CSS این چیز فوق‌العاده به نام @fontface را ایجاد کرده است. اساساً به شما امکان می دهد از بسیاری از فونت های تزئینی استفاده کنید که نمی توانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید.

برای کسانی از شما که از فونت‌های معمولی Arial یا Georgia خسته شده‌اند، این را دوست خواهید داشت. امروز، ما با 30 مورد از بهترین کیت های @fontface به شما می آییم تا کمی پیتزا را به وب سایت شما بیاوریم. چه بخواهید چیزی به سرصفحه یا متن متن خود اضافه کنید، احتمالا چیزی برای شما وجود دارد. پس بیایید به کالاها برسیم.

 

تزیینی 

اعلام

در حالی که خوانایی اعلام مشکوک است، شکی نیست که این فونت برای دراپ کلاه عالی خواهد بود. گاهی اوقات، ممکن است وب سایتی داشته باشید که سزاوار حسی قدیمی یا کتاب داستان باشد. این یک فونت عالی برای استفاده خواهد بود.

Proclamate

کالیگرافیتی

نه خیلی دست نوشته و نه خیلی خطی چیزی است که Calligraffiti را به این شکل تبدیل می کند عالی. مجدداً، اگر به دنبال کمی فونت تزئینی هستید، این فونت برای هدرهای واقعا بزرگ عالی است.

نارنگی

Tangerine یکی از قلم‌های نادر اسکریپت‌مانند و عجیب است که در واقع خواندن بسیار آسان است چه بخواهید از این برای دراپ کلاپ یا برای یک هدر ساده استفاده کنید، این فونت مطمئناً مؤثر خواهد بود و ظاهر زیبایی را ایجاد می کند که احتمالاً دنبال آن هستید.

Tangerine

محور کومیکا

شاید شما سایتی را با حس و حال سرگرم کننده و کمیک اداره می کنید. محور کومیکا یک محور نورانی و پررنگ است. ایده آل برای هدر جفت کردن آن با رنگ های روشن و تصاویر جذاب می تواند برای طراحی وب سایت معجزه کند.

صخره های چینی

خط و فرهنگ آسیایی تأثیر زیادی بر بسیاری از طراحان دارد. اگر شما آن طراح هستید، Chinese Rocks فونت عالی است برای شما. این تأثیر را دارد اما جسارت لازم برای سرفصل ها را حفظ می کند.

خاموشی

گاهی اوقات ما چیزی می‌خواهیم که جسورانه باشد اما چرخ را بیش از حد دوباره اختراع نکند. Blackout فونت بسیار خوبی برای زمانی است که می خواهید یک فونت بسیار قوی و متمایز بسازید. بیانیه ای که جذابیت گرانج دارد.

Dubtronic

Dubtronic یک فونت واقعا جالب و سرگرم کننده است که با سبکی سنگین است روح. بسیار شبیه کومیکا، هنگامی که با رنگ‌های روشن همراه می‌شود، مطمئناً سطح دیگری از جسارت و سرگرمی را به وب‌سایت اضافه می‌کند – برای یک حس الکترونیکی عالی.

Dubtronic

کالج اکتین

کالج اکتین به نظر می‌رسد که کاملاً عادی باشد فونت serif، اما در واقع کمی تزئین دارد. این ساده، قوی، آسان برای خواندن است، اما دارای آن استعداد کمی برای طراحی وب سایت با جزئیات است.

شارژ

قصه ای برای استایل های یکپارچهسازی با سیستمعامل تایپوگرافی! Chargen برای آن احساس قدیمی تکنو و نینتندو عالی است. این به اندازه فونت ال سی دی کلیشه ای نیست، اما تاثیرات یکپارچهسازی با سیستمعامل فوق العاده ای دارد.

Dazzle Ships

Dazzle Ships کاملاً شبیه هر قلم دیگری نیست من قبلا دیده بودم. این کمی دنج است که منطقی است. احتمالاً از نظر سبک‌شناسی برای یک سایت بسیار هدف است، اما می‌توان از آن برای افزودن کمی عامل شگفت‌انگیز به وب‌سایت استفاده کرد.

اسکریپت Reklame

البته، ما هر چیزی را دوست داریم که کمی حس وینتیج و سرزنده داشته باشد. اسکریپت Reklame برای کسانی از ما که روی آن کار می کنیم عالی است سایت های شیک برای نانوایی ها یا صنایع دستی و چیزهایی از این قبیل.

پاسیفیکو

Pacifico احتمالاً یکی از محبوب‌ترین فونت‌های دست‌نویسی است که درست استفاده می‌شود. اکنون. این زیبا، به نوعی قدیمی و با کیفیت بسیار بالا برای یک فونت رایگان است. در صورتی که این فونت را دوست داشتید، اکنون می توانید از آن در وب سایت خود استفاده کنید.

اوربیترون

Orbitron فونت قوی و پررنگ دیگری است که شما را در ذهنیت یک علمی تخیلی هیجان انگیز. این فونت با حروف اریب دارای سبک‌شناسی بسیار خوبی است و وزن‌های متفاوتی دارد.

 

 

سریف

DejaVu Serif

DejaVu Serif یک قلم جایگزین عالی Times New Roman یا گرجستان یا هر سریف دیگری. واقعاً تمیز و مستقیم است و برای کپی بدن شما عالی است.

دوبیل

Dubiel یک قلم سریف عالی برای زمانی است که می خواهید یک فونت بسیار سلطنتی داشته باشید. ، ظاهر مجلل این واقعاً یادآور صنعت مد و زیبایی است و برای سرفصل ها عالی است.

زرشکی

زرشکی فونت دیگری است که جایگزینی عالی برای کپی بدنه است. ما از ابتدا استفاده کرده ایم. رنگ زرشکی در کنار آن کمی حس وینتیج نیز دارد.

Fanwood

Fanwood ترکیبی از تمام فونت‌های سری قبلی ما است. تا کنون این قلم تا حدی سلطنتی، بخشی مد روز و فقط یک فونت سریف عالی و تمیز است.

کتابنامه گودی 1911

گاهی اوقات می خواهید یک فونت سریف با وزن کافی روی آن در هر اندازه ای خوانا باشد. Goudy Bookletter 1911 نمونه عالی از آن سبک قلم است .

TT استاندارد قدیمی

Old Standard بسیار شبیه Dubiel است، اما می تواند کمی مفیدتر باشد زیرا ضربه های محکم تری دارد. این به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک فونت بدنه بهتر از یک عنوان کار کند.

Calluna

Calluna اسپین آف تصادفی فونت مورد علاقه دیگری است: موزه. اگر می خواهید نسخه جدی تری از فونت Museo داشته باشید، بدیهی است که Calluna بهترین انتخاب است.

Calluna

سانچز

سانچز بسیار شبیه فونت Chunk است و شبیه به فونت Rockwell با این حال، پیچ و تاب در اینجا گوشه های گرد است. این یک تضاد سرگرم کننده برای بازی در طرح های مختلف است.

Sanchez

اشبری

Ashbury بسیار شبیه به فونت Baskerville است که گاهی اوقات می سازد. این راه در طراحی وب است. کمی عجیب و غریب و در عین حال محکم است و آشکارا از قرون قبل الهام گرفته شده است.

Ashbury

بریلیوم

اگر به دنبال سریالی با کمی شخصیت هستید بریلیوم احتمالاً برای شما مناسب است. این لهجه دارد و در واقع از یک الگوی هندسی استفاده می کند، حتی با قسمت های منحنی فونت. بسیار منحصر به فرد است.

دور کلاسیک

ما فونت های گرد را دوست داریم زیرا خواندن آنها آسان است. دور کلاسیک هر چیزی است که از یک تمیز و ساده انتظار دارید فونت سریف گرد مطمئناً برای هر چیزی عالی است.

Prociono

همانطور که می بینید، Prociono با در نظر گرفتن کتاب ساخته شده است. این یک فونت بدنه عالی یا فونتی برای طراحی وب با موضوع کتاب داستان است.

قطعه

وقتی می‌خواهید فونت سیف پررنگی داشته باشید که به معنای تجارت است، Chunk قلم است شما می خواهید. این مانند یک نسخه به روز فونت معروف Rockwell است.

خیابان ماری

خ. Marie برای نوعی بازخوانی عجیب و غریب از فونت سریف عالی است. زمانی که بزرگ باشد، با پیشروی و هسته‌بندی مناسب، بهترین به نظر می‌رسد. در واقع برای بسیاری از سبک های مختلف کاملاً سازگار است.

 

Sans Serif

لیگ گوتیک

لیگ گوتیک تاریخچه غنی دارد زیرا احیای برخی قدیمی‌تر است فونت ها این یک فونت قوی است که توجه را جلب می کند، که برای سرفصل ها و موارد دیگر عالی است. همچنین در بسیاری از سبک های مختلف وجود دارد.

متن تیتیلیوم

Titillium Text وزن‌های مختلفی دارد و دارای شخصیت‌های خوب است . این می تواند کمی به نظر تکنو باشد یا حتی در برخی از طرح های بسیار مینیمالیستی کار کند. در هر صورت، داشتن فونت عالی است.

Bebas Neue

Bebas Neue مشابه League Gothic است، با این حال، این یکی بسیار تمیزتر است و دیگری لهجه اضافی ندارد. هنوز هم قوی است، اما در سبک‌ها کمی همه‌کاره‌تر است.

Droid Sans

Droid Sans یک فونت بدنه عالی برای زمانی است که می خواهید چیزهایی که خوانا باشند بدون اینکه بزرگ یا خیلی درشت باشند. این در دو وزن مختلف وجود دارد و مطمئناً به هر طراحی کمک می کند – مخصوصاً در یک وبلاگ یا سایت غنی از محتوا عالی است.

خط

همه به تیترهای واقعاً سنگین علاقه ندارند، Lane یک جایگزین عالی برای طراحانی است که می خواهند کمی سبک تر باشند. Lane برای طرح‌های تمیزی که نیاز به سرفصل‌هایی دارند که کار را انجام می‌دهند، اما از عناصر دیگر منحرف نمی‌شوند، عالی است.

سن مدرن لاتین

این فونت بسیار شبیه به Droid Sans است که به آن اشاره کردیم، اما وزن‌های بسیار بیشتری دارد. همچنین نسبت به Droid Sans مستقیم‌تر است و منحنی‌های کمتری دارد. سانس مدرن لاتین بسیار ساده و بسیار مؤثر است.

ربات

اگر از Arial یا Helvetica خسته شدید (که احتمالا غیرممکن است)، Roboto یک جایگزین عالی است. این کمی بلندتر از Helvetica است، اما به همان اندازه وزن های مختلف دارد تا برای طرح های مختلف عالی باشد.

Open Sans Condensed

Open Sans Condensed is actually very fun and comes in many different weights. It kind of reminds me of Futura Condensed and is a great alternative in terms of style.

 

Banda

Banda is a very stylistic and cute font, great for more crafty designs. It’s a semi-sans serif with the versatility to work with headlines or content copy.

 

Core Humanist Sans

The strokes on Core Humanist Sans are consistent from top to bottom, making this an extremely clean and simple font. It can have many uses in many different designs.

 

Impara

Impara is a simple sans serif with a ton of character. It could almost be a serif, but it’s nice and clean — great for lots of copy that has to remain readable.

 

Ostrich Sans

Ostrich Sans is great because it comes in a bunch of different fonts and styles such as rounded and dashed. Of course, this is a great font for strong and clean headlines.

Did we miss any of your favourites? Have you designed any sites with these fonts? در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *