هنگام انتخاب یک محصول نسبت به محصول دیگر، طراحی بسته بندی احتمالاً بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید بر تصمیم شما تأثیر می گذارد. طراحی بسته بندی موثر از قوانین و قراردادهای استانداردی که ما به آن عادت داریم فاصله می گیرد و به محصول مزیت منحصر به فردی می دهد تا از بقیه متمایز شود.
بسته بندی باید برای بازار هدف شما جذاب باشد. همچنین حصول اطمینان از انتقال اطلاعات لازم در مورد محتویات و کیفیت محصول حیاتی است و در عین حال احساسات مورد نظر را در مشتری ایجاد میکند.
در اینجا 50 بسته زیبا طراحی شده است که می توانید از آنها الهام بگیرید.
کدامیک مورد علاقه شماست؟ طراحی بسته چگونه بر تصمیم شما در مورد محصول تأثیر می گذارد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!
بدون دیدگاه