7 پادکست عالی برای طراحان وب


چه یک حرفه ای با تجربه باشید و چه دانش آموزی که به تازگی وارد زمینه طراحی وب شده اید، صوتی پادکست ها راهی عالی برای یادگیری در مورد تکنیک های جدیدو بدون صرف هزینه های گزاف برای هزینه های کنفرانس، به بحث ها با افراد حرفه ای بزرگ گوش دهید.

آنها برای چند کار پرمشغله عالی هستند. می‌توانید در حین رفت و آمد یا در حین انجام کارهای ساده در رایانه به آنها گوش دهید.

پادکست در زیر فهرستی از 7 پادکست عالی برای طراحان وب آمده است:

1. UIE Brain Sparks

این پادکست حرفه ای که توسط مدیر عامل مهندسی رابط کاربری جارد اسپول ارائه شده است، بر قابلیت استفاده و طراحی تعامل تمرکز دارد. جارد یک متخصص قابلیت استفاده و سخنران مکرر کنفرانس است که با مشتریان بزرگی مانند مایکروسافت، اپل و IBM کار کرده است. او نام های بزرگی مانند مولی هولزشلاگ، لوک وروبلسکی و کامرون مول تا تخصص خود را به اشتراک بگذارند.

2. Boagworld

ایجاد شده توسط پل بواگ و مارکوس لیلینگتون از شرکت طراحی وب بریتانیا Headscape، Boagworld طولانی ترین پادکست در حال اجرا (و شاید پر شنیده ترین) پادکست طراحی وب در سراسر جهان است. پیشرفت کرده است زیرا هم سرگرم کننده و هم آموزشی است. پل و مارکوس در حالی که طیف وسیعی از موضوعات علاقه به توسعه دهندگان و طراحان را پوشش می دهند، به طعنه می پردازند. آنها می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند و مهمانان بزرگی مانند می آورند. دن روبین و اندی باد. همراه با پادکست‌های موجود در سایت، یک تالار گفتمان فعال و پست‌های وبلاگ بعدی را خواهید یافت که شامل خلاصه‌ها، پیوندها و متن مصاحبه می‌شود.

پادکست Rissington

جان هیکس ( معروف برای طراحی لوگوهای فایرفاکس و تاندربرد، از جمله موارد دیگر) و جان آکستون این برنامه غیررسمی و طنز را تولید می کند. آنها به سؤالات شنوندگان درباره طراحی وب پاسخ می‌دهند، مصاحبه انجام می‌دهند و یک تایپ هفته را انتخاب می‌کنند. میزبان ها باهوش، باهوش و سرگرم کننده هستند.

4. TypeRadio

این پادکست اگرچه مختص طراحی وب نیست، منبع عالی الهام برای طراحان از همه نوع است. میزبان توسط دونالد بیکمن و لیزا انبیس با طراحان در رویدادهایی در سراسر جهان هر طراح چیزی متفاوت را روی میز می آورد. برخی از آنها جالب‌تر از دیگران هستند، اما همه آنها بینش ارزشمندی از فرآیند و شخصیت آنها به شما می‌دهند.

5. طراح تازه کار

Rookie Designer یک پادکست هفتگی توسط طراح گرافیک آدام هی است. این برای طراحان مبتدی طراحی شده است اما محتوا تقریباً برای همه افراد در این زمینه مفید است. آدام دوستانه و متواضع است و داستان های بی رحمانه صادقانه ای از “اشتباهات تازه کار” را به اشتراک می گذارد. او همچنین نکات، ترفندها و درس‌های آموخته‌شده را به اشتراک می‌گذارد… مانند اینکه چگونه یک مشتری آزاد را وادار به پرداخت هزینه کنیم و چگونه از نقد جان سالم به در ببریم. او همچنین موارد خاصی مانند فتوشاپ، سئو و طراحی ایمیل را پوشش می دهد.

6. تلویزیون طراحی وب (ویدئو)

این یکی کاملاً صوتی نیست، اما توسط مجله .net منتشر شده است و ارزش آن را دارد که بنشینید و برای تماشای آن وقت بگذارید. پادکست‌های قدیمی‌تر توسط Paul Boag از Boagword فوق‌الذکر میزبانی می‌شود. . ویدئوکست‌های جدیدتر 15 تا 30 دقیقه اجرا می‌شوند و دارای آموزش‌های کاربردی و عمیق در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های خاص طراحی وب مانند Photoshop، Flash و Dreamweaver هستند. .net یک مجله عالی مملو از محتوای آموزنده است و پخش ویدیویی راهی عالی برای دریافت رایگان برخی از آنها است.

7 . شما از فتوشاپ لذت می برید

اولین دلیل برای تماشای این فیلم خنده دار بودن آن است. دلیل دوم تماشا این است که شما در واقع یک یا دو چیز در مورد فتوشاپ یاد خواهید گرفت. این پادکست‌ها که توسط افراد تبلیغاتی Matt Bledsoe و Troy Hitch ساخته شده‌اند، توسط یک جنگجوی ناتوان از نظر اجتماعی به نام Donnie Hoyle روایت می‌شوند. تفسیر تلخ طعنه آمیز او نه تنها خنده دار است، بلکه مفید است. هر آموزش تعدادی از ترفندهای ویرایش عکس را به شما نشان می‌دهد که دانی با انجام کارهایی مانند برداشتن نوار عروسی از انگشت همسر خیانتکارش نشان می‌دهد. این یک پدیده یوتیوب است. اگر هنوز آن را ندیده‌اید، وقت آن است که درگیر شوید.

دفعه بعد که از رایانه خود خسته شدید، چرا یک یا دو پادکست را دانلود نکنید و چیز جدیدی یاد نگیرید؟

نوشته شده به طور انحصاری برای WDD توسط Mindy Wagner.

آیا به این پادکست ها گوش می دهید؟ کدام یک دیگر را پیشنهاد می کنید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *