9 منبع عالی برای تازه نگه داشتن مهارت های خود


چه خودآموخته باشید، چه تازه وارد مدرسه یا یک کهنه کار طراحی باشید، ادامه تحصیل اثرات درازمدت ارزشمندی بر توانایی شما برای ماندن در رقابت و کسب و کار دارد.

مزایای فوری نیز فراوان است. تکنیک‌های نوظهوری را که امروز یاد می‌گیرید، می‌توانید فردا برای یک پروژه مشتری برای ارزش افزوده به کار ببرید، یا کارتان را از جریان اصلی متمایز کنید.

هرگز نقطه ای وجود نداشت که طراحان موفق به اندازه کافی یاد بگیرند. راز برجسته بودن این است که تیز بمانید. به غیر از کتابخانه یا کتابفروشی محلی شما، و به جای بازگشت تمام وقت به کالج، اینترنت تعداد بی نهایتی از رسانه ها و منابع برای یادگیری به شما ارائه می دهد.

با بسیاری از وبلاگ‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و انجمن‌هایی که دانش در مورد صدها موضوع مرتبط با طراحی ارائه می‌دهند، تعیین کیفیت و انتخاب منابع می‌تواند به سرعت طاقت‌فرسا و زمان‌بر شود. در زیر 9 مورد از بهترین منابعی که من کشف کرده ام و برای تازه نگه داشتن مهارت های خود استفاده کرده ام وجود دارد که به دلیل کیفیت بالای محتوایی، عنصر مورد علاقه، ارزش و ارتباط آنها انتخاب شده است.

1. Sessions College for Professional Design

Sessions College مجموعه ای از گواهینامه های با کیفیت بالا را ارائه می دهد و برنامه های درجه با هدف حرفه ای هایی که می خواهند چیز جدیدی یاد بگیرند یا مدارک خود را تازه کنند. هر دوره برای ارائه راه های جدید و خلاقانه برای استفاده از تکنیک های مدرن در طراحی، کدنویسی و چند رسانه ای طراحی شده است. هزینه ها معقول است و مدرسه یک برنامه پرداخت آسان و کمک برای تضمین وام های خصوصی برای کسانی که به آن نیاز دارند ارائه می دهد.

 

2. Lynda.com

دوره های ویدیویی ارائه شده از طریق Lynda.com طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، از توسعه به عکاسی. دوره ها با دقت طراحی شده اند تا به متخصصان کمک کنند تا موضوعات جدید را در مدت زمان کوتاهی بیاموزند، و راهی عالی برای تکامل کار شما با گسترش دانش شما و شامل مهارت های تکمیلی مانند عکاسی یا انیمیشن است. Lynda.com یک گزینه گران‌تر با ۲۵ دلار در ماه است، اما ممکن است با کاهش استعدادهایتان، پولی را که از دست می‌دهید جبران کند.

 

3. O’Reilly

O’Reilly یک استاندارد آکادمیک در مورد متن آموزشی و ورزشهای کتابخانه ای آنهاست. عناوینی که هر موضوع فنی قابل تصور را پوشش می دهند. آنها همچنین از دانشکده فناوری حمایت می کنند، که دوره های آنلاین گسترده و برنامه های گواهی ارائه می دهد که زبان های برنامه نویسی مدرن را پوشش می دهد. برخلاف برنامه‌های رسمی دانشگاه آنلاین، دوره‌های دانشکده فناوری با کسری از هزینه برای شما اعتبار کسب می‌کنند و در هر زمان قابل دسترسی هستند.

دوره های آموزشی برای یادگیری سریع موضوعات خاص بسیار عالی هستند، اما هزینه آن افزایش می یابد. اگر پول تنگ است، بهترین راه حل خرید کتاب است. چندین عنوان برای دانلود رایگان از کتابخانه O’Reilly موجود است که با وارد کردن “رایگان” در نوار جستجو یافت می شود.

 

4. jQuery

قدرت jQuery به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عنصر اصلی در طراحی وب است، و درک عملکرد اساسی و اجرای آن مهم است، حتی اگر توسعه دهنده نیستید. وب سایت جی کوئری چیزی بیش از یک مخزن است. بخش آموزش آن یک راه حل عالی برای یادگیری تکنیک های خاص و استفاده از افزونه است. هر آموزش توسط مشارکت کنندگان کلیدی پروژه jQuery نوشته شده است، که بسیاری از آنها نیز نویسندگان، معلمان یا پیشگامان صنعت هستند.

 

5. مدارس W3C

بر اساس استانداردهای تنظیم شده توسط کنسرسیوم جهانی وب، W3CSchools همیشه یک نمای کلی دارد. به روز رسانی در کدنویسی وب قبل از اینکه به طور کامل توسط مرورگرها پشتیبانی شوند. نگه داشتن مطالبی که در این سایت منتشر می شود تضمین می کند که درک قوی از رشته و تکنیک های مورد نیاز برای پیاده سازی آن در طرح های خود بسیار قبل از رسیدن بقیه وب به شما خواهد داشت. مدارس W3C حتی به نفع کارفرمایان شکاک گواهینامه ارائه می دهد.

 

6. دوره های دانشگاه آزاد

می‌توانید برای آموزش ممتاز هزینه کنید، یا می‌توانید آن را رایگان دریافت کنید. اگر مانند اکثر طراحان هستید، رایگان همیشه گزینه بهتری است. Academic Earth خلاصه‌ای از منابع برتر دانشگاهی، سمینارها و سخنرانی‌ها در موضوعات مختلف، از جمله تجارت است. ، هنر و نویسندگی. برکلی و MIT همچنین مجموعه عظیمی از دوره های آزاد، سخنرانی های ویدئویی و مطالب را ارائه می دهد تا به شما در تکمیل مهارت های فنی کمک کند.

 

7. کنفرانس ها

این روش‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ترین یا سریع‌ترین راه‌ها برای یادگیری یک مهارت جدید نیستند، اما قابلیت‌های برقراری تماس کنفرانس‌ها و سمینارها بسیار بیشتر از ناراحتی درک شده از ترک رایانه شماست و بسیاری از آنها کاغذهای سفید قانع‌کننده‌ای را با هدف متقاعد کردن ارائه می‌کنند. کارفرمای شما مطابق با صورت حساب باشد.

هزاران متخصص از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا در زمینه‌هایی که ممکن است فکر نکنید به‌عنوان طراح به دنبال آن باشید، به تبادل تخصص و ایده بپردازند، مانند قانون حق نسخه‌برداری، اخلاق تجاری، تجربه کاربر و توسعه چابک.

مجله Smashing میزبان لیست کاملی از کنفرانس‌ها در وبلاگ خود است اینجا و همه جا از نیویورک تا نیوزلند را پوشش دهید. وب‌سایت‌های کنفرانس غالباً ویدیوهای گفتگوهای گذشته را میزبانی می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به شرکت، بینش‌های کلیدی کسب کنید. برای حفظ سرفصل موضوعات اینترنتی خارج از طراحی، کنفرانس های فنی آتی را در O’ بررسی کنید ریلی.

 

8. خودت را به چالش بکش

یادگیری یک ترفند جدید در CSS یا تسلط بر HTML5 تنها راه برای تیز نگه داشتن مهارت های شما نیست. عضله خلاقیت شما به روش های جدیدی برای انعطاف پذیری نیاز دارد که فراتر از استانداردهای وب است. از سایت‌هایی مانند چالش نقاشی 100 روزه و Show & Tell’s استفاده کنید چالش 30 روزه تا استعداد هنری خود را بالا نگه دارید و برای منحصر به فرد و جالب تلاش کنید دیدگاه ها از طریق ترسیم فیزیکی اگر عکاسی یا هنر دیجیتال بیشتر مورد توجه شماست، مجله JPG، چالش DP یا جنگ سلطه برای کمک به روشن نگه داشتن این جرقه، و زیر نظر داشتن Duuel، وب‌سایتی جدید با هدف به چالش کشیدن جفت طراحان برای نوآوری در زمینه‌های خاص طراحی.

 

9. انجمن

ممکن است غریزه شما به شما بگوید که برای بقا از همنوعان خود دور بمانید، اما در جایی که روح طراحی وب در نظر گرفته می شود، این کار معکوس و ضد شهودی است. سایت‌هایی مانند Forrst، DesignersCouch و Dribbble به شما این فرصت را می دهد که در یک عرصه باز آزمایش کنید، سؤال بپرسید یا تخصص خود را به اشتراک بگذارید. همتایان و همکاران شما بهترین منبع را برای یادگیری تکنیک های جدید، کشف ابزارهای جدید و کسب بازخورد ارزشمند ارائه می دهند، بنابراین از استفاده از آن نترسید.

 

مکان های آنلاین مورد علاقه شما برای ادامه آموزش طراحی کجاست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *