ESPNU به وفاداری کالج کمک می کند


برندسازی ورزشی در گذشته برای تمایز دو تیم مقابل در یک زمین بود. قبلاً درباره یک داور یا داور بود که سریع تیم را برای امتیاز دادن یا جریمه شناسایی می کرد. قبلاً دنیایی بود که هویت یک تیم را می‌توانست در رنگ جوراب آنها خلاصه کند.

اما با تغییر رنگ‌های پرندگان آبی به قرمز، کیت  تیم المپیک اسپانیا طراحی شده توسط سازندگان روسی Bosco Sport، و پشتیبانی نایک از “یونیفرم” همیشه در حال تغییر اردک های اورگان، واضح است که برندسازی ورزشی به همان اندازه که برای طرفداران اهمیت دارد، برای تجارت های بزرگ نیز معنا دارد.

اما این وفاداری طرفداران بود که ESPNU با کمپین مدرن کلاسیک خود “هرگز فارغ التحصیل نشو” و مجموعه ای از درمان های لوگو که بخشی از تبلیغات ورزشی کالج آنها را تشکیل می داد، به دنبال آن بود.

آنها با تلویزیون ملی همکاری کردند – یک رابطه ثابت که برای ESPNU موفقیت آمیز بوده است – در کنار هم مجموعه ای از انیمیشن های شخصیتی با جزئیات فوق العاده. در حالی که برخی از کمپین‌ها فقط چند روز طول می‌کشند، این کمپین به قدری خوب کار کرد که 18 ماه پس از پخش اولیه‌اش هنوز هم دیده می‌شود.

در برندسازی ESPNU بسیار مهم است که هر دو با وفاداری های فردی برای کسانی که از یک تیم کالج خاصی پیروی می کنند شناسایی کنند، بدون اینکه هیچ گروه دیگری را از خود دور کنند. به رسمیت شناختن آنی توسط طرفداران این ورزش، مطمئناً وفاداری به نام تجاری ESPNU را تقویت می کند، و تغییرات مکرر عدم تعصب آنها را حفظ می کند.

برای برندی که همیشه در طناب بین بیش از حد شرکتی و کمی بیش از حد MTV راه رفته است، کمپین‌های تلویزیون ملی هم به ما می‌گویند که وفاداری‌های جوانان هرگز نمی‌میرند و هم کالج‌های بسیار زیادی وجود دارد که یک بولداگ به عنوان طلسم وجود دارد. /p>

 

چه تعداد از این تیم های فوتبال کالج را می توانید شناسایی کنید؟ آیا پذیرش برند تیم شما شما را به تماشای ESPNU ترغیب می کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *