SnapTags: آیا آنها کدهای QR را از بین خواهند برد؟


من زمانی را به یاد می‌آورم که کوتاه کردن بارکد UPC روی جلد یک مجله یک کودتای بزرگ بود. در نظر گرفتن کد عظیم و سنگین، که دارایی زیادی روی جلد یک نشریه را اشغال می کرد، آزاردهنده بود و فضای طراحی را تحت تأثیر قرار داد.

کم کردن بارکد به نصف، از نظر ارتفاع و عرض، به عنوان یک پیشرفت بزرگ در مورد مورد نیاز مورد استفاده برای اسکن قیمت توسط، در بهترین حالت، تنها نیمی از خرده فروشان، در حال حاضر بسیار کوچک و احمقانه به نظر می رسد. /p>

وقتی چاپگرها متوجه شدند که شما نیازی به قرار دادن کدها روی جعبه‌های سفید ندارید، خوشحال شدیم که خطوط کوچکی روی جلدهای زیبا ظاهر نمی‌شوند که با تکه‌های بی‌معنی بی‌معنی قطع شده‌اند. باز هم، عجیب به نظر می رسد که هیچ کس این واقعیت را در تمام سال هایی که از بارکد استفاده شده است، کشف نکرده است.

وقتی متوجه شدیم که می‌توانیم با کدهای بارکد بازی کنیم، طرح‌های خنده‌دار و شوخی بسازیم. ما متعجب بودیم که چرا یک چیز ساده برای مدت طولانی از ما فرار کرده بود. ما از چالش طراحی بازی با کدها و در عین حال کاربردی نگه داشتن آنها لذت بردیم.

چندی پیش کد QR ظاهر شد و دسترسی به اطلاعات فوری را از طریق یک اسکنر تغییر داد. ایجاد شده توسط زیرمجموعه تویوتا، Denso Wave در سال 1994 برای ردیابی وسایل نقلیه در طول فرآیند تولید، آنها حق ثبت اختراع خود را اعمال نکردند و همه توانسته اند کدهای خود را برای استفاده خصوصی و حرفه ای ایجاد کنند. مربع‌های سیاه کوچکی که مردم را به یاد جدول کلمات متقاطع می‌اندازد، بسیار شبیه بارکد، به سرعت برای نشان دادن قابلیت‌های نرخ تصحیح خطا 30% زمانی که مردم شروع به طراحی کدها برای قرار دادن آرم‌ها و سایر اطلاعات کردند، تکامل یافت (بیشتر بخوانید اینجا در مقاله ما در مورد طراحی QR).

مثل همیشه، فناوری پیشرفت می کند. جدیدترین غذاخوری کنار جاده در بزرگراه دیجیتال SnapTag است.

فناوری اسنپ تگ واقعاً با یک کد QR با چند استثنا تفاوتی ندارد: مصرف‌کنندگانی که دارای یک تلفن دوربین استاندارد یا هوشمند هستند، می‌توانند تصویری از SnapTag را به یک کد کوتاه تعیین‌شده بفرستند یا با استفاده از SnapTag Reader SnapTag را اسکن کنند. برنامه برای دسترسی فوری به پیشنهادات، محتوا، تبلیغات و اطلاعات در حالی که کد QR به یک تلفن دوربین هوشمند با برنامه خواننده نیاز دارد. با فعال‌سازی از طریق متن یا ایمیل، SnapTag یک عنصر CRM را اضافه می‌کند که سپس می‌تواند یک انتخاب تلفن همراه را در مقابل فرستادن کاربر به یک مکان از پیش تعیین‌شده از طریق یک کد QR هدایت کند، که همچنین ردیابی تجزیه و تحلیل را آسان‌تر می‌کند. مورد دوم این است که؛ SnapTags رایگان نیستند.

SnapTag اجتماعی محصول دنور، SpyderLynk مبتنی بر CO است، که تمرکز آن “ارتباط مارک ها با فرصت های بازاریابی تلفن همراه است.” SnapTags حلقه‌هایی با اطلاعات بصری در یک الگوی میله‌ها و شکسته‌ها هستند که به یک برنامه خواننده می‌گویند که چه محتوایی را بالا بکشد. و جایی که SnapTag منحصر به فرد است این است که هر برچسب یک کد کوتاه پیامکی نیز دارد، بنابراین افرادی که تلفن های هوشمند ندارند می توانند پیام های متنی ارسال و دریافت کنند که آنها را با یک کمپین مرتبط می کند. SnapTag یک فناوری است که با کد QR رقابت می کند. ، اما مزایای خاصی را برای بازاریابانی که می خواهند از طریق کمپین های هدفمند به کاربران و جمعیت شناسی خاصی دست یابند، ارائه می دهد. برخلاف Denso، Spyderlynk قرار نیست اجازه دهد این فناوری در سرتاسر وب تولید شود تا همه از آن استفاده کنند.

نمی توان انکار کرد که SnapTag نسخه بهتری از کد QR است، زیرا حلقه ساده آن برای تشخیص بصری خودکار دور لوگوی یک شرکت می پیچد. بازاریاب هایی که از SnapTags استفاده می کنند، احتمالاً با تفاوت های دیگر. چه در داخل حلقه و چه در خارج، قابلیت های طراحی ساده تر از کد QR است.

در حالی که بازاریابان ممکن است عجله داشته باشند تا از آگاهی روزافزون در مورد کدهای QR بهره ببرند، مدتی طول می کشد تا آنها به حجم بحرانی برسند. جین مک‌فرسون، مدیر ارشد اجرایی SpyderLynk، می‌گوید که «درصد قابل توجهی اما کمی از مردم آمریکا یک تلفن هوشمند با یک برنامه خواننده کد QR روی آن دارند. فقط 35 درصد از مشترکین تلفن همراه ایالات متحده در ایالات متحده تلفن هوشمند دارند و از این تعداد فقط 17 درصد دارای یک برنامه خواننده کد QR هستند. همه افراد با هر نوع تلفنی در این مرحله می توانند از پیامک استفاده کنند.”

آدامس Orbit اخیراً 1 میلیون بسته از آدامس خود را با SnapTags تولید کرده است. وقتی افراد برچسب را می‌گیرند یا اطلاعاتشان را پیامک می‌کنند، می‌توانند برای برنده شدن جوایز بزرگ Orbit وارد شوند. البته، برای استفاده کامل از SnapTag، همچنان باید برنامه را دانلود کنید، درست مانند کدهای QR.

بنیانگذار SpyderLynk، نیکول اسکاگ، به یک جفت کفش در یک مجله نگاه می کرد، و اگر به اینترنت دسترسی داشت، آنها را همانجا می خرید. با این حال، او تلفن خود را در دست داشت، جایی که ایده Snap Tag برای اولین بار مطرح شد. Skoggs که پیشینه اش در نور و اپتیک است از این دانش برای توسعه روش حلقه برای ذخیره اطلاعات استفاده کرد. در بک‌اند، پلتفرم SpyderLynk حلقه را با مطابقت می‌دهد. ابتکار بازاریابی خاص، و کمپین مناسبی را در صورت تقاضا ارائه می دهد.

با این حال، تفاوت زیادی با QR که به زودی قدیمی خواهد شد، وجود ندارد، اما به اندازه کافی برای کمک به SnapTag برتری می یابد تا زمانی که چیزی جدید برای پر کردن شکاف بین تلفن هوشمند و تلفن غیرهوشمند بیاید. مطمئن باشید… چیزی خواهد شد، اما دسترسی به کد QR برای هر کسی ممکن است هرگز در هیچ جایگزینی در حال ظهور یافت نشود.

 

آیا تاکنون کدهای QR را در بازاریابی خود وارد کرده اید؟ نتایج شما چه بود؟ آیا فکر می‌کنید SnapTag‌ها «چیز بزرگ بعدی» هستند و چه احساسی دارید که باید برای این فناوری هزینه کنید تا چنین ابزارهایی برای استفاده خودتان داشته باشید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *