Typographicposters.Com نمای کلی زیبایی از طراحی پوستر را ارائه می دهد


Typographicposters.com یک جواهر پنهان است یک سایت، که آثار هنری مجموعه ای از طراحان گرافیک با استعداد را در قالب پوستر به نمایش می گذارد.

به گفته بنیانگذار سایت آندره فیلیپ، کار نمایش داده شده به طور تصادفی انتخاب نشده است، بلکه بر اساس مجموعه ای بسیار سفت و سخت از استانداردهای طراحی است. هر قطعه انتخاب شده به صورت جداگانه بررسی می شود و باید سطح خاصی از کیفیت طراحی را داشته باشد.

“به‌جای تبلیغ کار طراحی در قالب وبلاگ “چه چیزی جدید است”، ما یک پلتفرم جمعی از طراحان را تشکیل می‌دهیم که پوسترهایی را با تمرکز قوی بر تایپوگرافی و ترکیب‌بندی‌های گرافیکی رسا، با هدف الهام بخشیدن به دیگران طراحی می‌کنند.”

نتیجه یک مجموعه خیره‌کننده است که در مسیر پیش‌رو و با انبوهی از کارهای جدید و جالب برای مطالعه ما قرار دارد.

کار shutupandance، یک استودیوی طراحی تک نفره بر اساس برلین، بلافاصله نظرم را جلب کرد. این پوسترها ساختارشکنی را با توجه دقیق به فرم در کنار هم قرار می دهند و در نتیجه سریالی جذاب را به وجود می آورند.

shutupanddance

پوسترها توسط shutupandance.

boris-bonev

پوسترهای بوریس بونف.

بر اساس مقایسه، خلاقیت های ساده و در عین حال زیبا کریس ولزبی ، مستقر در لندن، با اشکال اساسی که به روش های غیرمنتظره ای استفاده می شوند، توجه فرد را به خود جلب می کند. کار او که در طرح‌هایی از تک رنگ تا رنگدانه‌های جسورانه متفاوت است، مرزها را از درون خطوط کاملاً مشخص و واضح جابجا می‌کند.

chris_welsby

 پوسترهای کریس ولزبی.

 

catalin-margarit

پوسترهای کاتالین مارگاریت.

همچنین از برلین، فلیکس وتزل مجموعه‌ای از پوسترهای پویا که رنگ‌های اصلی روشن را با اشکال یا عکس‌های در هم تنیده منحصربه‌فرد متعادل می‌کنند.

felix_wetzel

پوسترهای فلیکس وتزل.

 

lucas_blat

پوسترهای لوکاس بلات.

در میان استودیوی طراحی سوئدی Lundgren+Lundqvist بسیاری جذاب و جذاب آثار خلاقانه، احتمالاً دوست‌داشتنی‌ترین پوستر تاریخ. در یک پس‌زمینه اولیه، به سادگی می‌خوانیم: «این متن در FS Emeric ExtraLight توسط طراح فوق‌العاده سبک، آنا ایورسن، که 14 سال سن دارد و در طی یک سفر میدانی چند روزی را با Lundgren+Lundqvist گذراند، تنظیم شده است. رنگ مورد علاقه او سبز است.”

lundgren-lundqvist

پوسترهای Lundgren+Lundqvist.

 

paul_sin

پوسترهای پل سین.

 

nazario-graziano

پوسترهای نازاریو گرازیانو.

 

lobke-van-aar

پوسترهای Lobke Van Aar.

 

نظر شما در مورد کار در typographicposters.com چیست؟ کدام طراحان مورد علاقه شما هستند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، جزئیات پوستر توسط پل سین.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *