چگونه صفحه فروشگاه Elementor WooCommerce خود را ایجاد کنید


ویجت‌های فروشگاه Qi به عنوان بخشی از Qi Addons برای Elementor، ویجت‌های شیکی هستند که کاملاً با سبک وب‌سایت شما ترکیب می‌شوند، زیرا آنها با موضوعی که شما به‌طور پیش‌فرض استفاده می‌کنید تنظیم می‌شوند. اما، آن‌ها همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهند تا بتوانید مطابق میل خود به آن‌ها سبک دهید.

WooCommerce برای ایجاد صفحه فروشگاه مورد نظر شما نیاز دارید:

اکنون، بیایید این را توضیح دهیم. البته، شما نمی توانید بدون محصول یک صفحه فروشگاه بسازید، بنابراین این اولین قدم است. در مورد Qi Addons، ما آن را به چند دلیل انتخاب می کنیم. اولین مورد این است که یک ویجت برای ایجاد لیست محصولات دارد، و دوم این که ویجت های مفید دیگری را نیز ارائه می دهد که می توانید در سایت خود از آنها استفاده کنید.

ابتدا یک صفحه جدید ایجاد می کنیم. صفحه من فقط برای مثال صفحه فروشگاه سفارشی نامیده می شود، اما شما می توانید آن را به سادگی فروشگاه بنامید.

مثل سایر موارد اضافه شده است. نام صفحه را وارد می کنم، آن را ذخیره می کنم و به Edit with Elementor می روم. البته، بسته به موضوع، قبل از اینکه از ویرایشگر Block به Elementor بروید، می‌توانید تنظیمات اولیه را برای خود صفحه انجام دهید. در مثال، من از زمینه Qi استفاده می‌کنم، که اغلب انتخاب من است، زیرا حاوی تعداد زیادی تنظیمات برای بخش‌های مختلف سایت است، که برای من اهمیت زیادی دارد، زیرا مجبور به تغییر نیستم. کد و من گزینه های زیادی برای استایل دادن به بخش های مختلف سایت دارم.

وقتی وارد Elementor می‌شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ویجت‌های محصول را با تایپ کردن «جستجو» در قسمت جستجو پیدا کنید. ویجت‌های Qi را با نمادهای قرمز ذاتی آن‌ها تشخیص خواهید داد.

شاید مهمترین مورد برای ما فهرست محصولات باشد که به ما امکان می‌دهد لیستی از محصولات را نمایش دهیم – همه یا محصولاتی که بر اساس معیارهای داده شده انتخاب شده‌اند. این یک ویجت رایگان است.

و دیگران را فراموش نکنیم. فهرست دسته‌بندی محصولات برای نشان دادن دسته‌های فروشگاه ما کار می‌کند، همچنین رایگان است. ویجت Product Slider راه جالبی برای نمایش محصولات با استفاده از لغزنده ارائه می‌دهد، همچنین رایگان است. مقایسه محصول به ما کمک می کند تا محصولات انتخاب شده را نمایش دهیم و ویژگی های آنها را با هم مقایسه کنیم – این یک ویجت ممتاز است. در صورتی که از طرح زمینه Qi استفاده می کنید، محصولات لیست محصولات را نیز خواهید داشت که راهی برای نمایش لیست های محصولات نمایشی تم خاصی ارائه می دهد، بنابراین ما روی آن تمرکز نمی کنیم.

همانطور که گفتم فهرست محصولات مهمترین ویجت برای من است و من آن را به صفحه اضافه می کنم.

همانطور که قبلاً می‌دانید، هنگامی که ویجت‌ها را به صفحه اضافه می‌کنید، تنظیمات آن را در سمت چپ و در سمت راست، می‌توانید به صورت زنده مشاهده کنید که ویجت در صفحه شما چگونه به نظر می‌رسد .

برگه‌های General و Style به خود ویجت مرتبط می‌شوند، در حالی که تب Advanced در تنظیمات برگه Elementor است و اگر قبلاً یک مورد اضافه کرده‌اید برای شما آشنا است. ویجت به یک صفحه در هر صورت، استفاده از Elementor به قدری آسان است که نیازی به توضیحات خاصی نخواهید داشت، به خصوص برای این ویجت که در آن همه چیز بصری و آسان برای پیمایش است.

چرا ویجت Qi Addons را دوست داریم؟ از آنجایی که ما می‌توانیم خودمان تعیین کنیم که لیست چند ستون داشته باشد، می‌توانیم خودمان فضای بین موارد را مدیریت کنیم. ما می‌توانیم اندازه تصاویر را تعیین کنیم، می‌توانیم انتخاب کنیم چند محصول در صفحه ما باشد، از صفحه‌بندی استفاده کنیم و چه مواردی مهربان، اگر بیش از یک صفحه محصول داشته باشیم. Qi حتی با انتخاب فونت و تنظیمات شناور وارد جزئیات می شود. چندین طرح بندی برای لیست ها وجود دارد.

همچنین می‌توانیم فقط محصولات یک دسته خاص، برچسب، نویسنده و معیارهای نمایش متفاوت را نمایش دهیم. با Qi، افزودن ویجت‌ها اغلب به فرآیندی شاد و خلاقانه تبدیل می‌شود و ما مطمئن هستیم که شما کنجکاو خواهید بود تا گزینه‌های فراوانی را که به تنهایی ارائه می‌شود، کشف کنید.

در نگاه اول به برگه Style، از جزئیات دقیق تنظیمات شگفت زده خواهید شد. خواهید دید که سبک سازی به دسته هایی تقسیم می شود که پیمایش را آسان تر می کند.

سایر ویجت ها تقریباً به همین روش استفاده می شوند. با خیال راحت بازی کنید و آزمایش کنید زیرا همه تغییراتی که ایجاد می‌کنید در زمان واقعی قابل مشاهده هستند و می‌توانید به راحتی هر حرکتی را لغو کنید.

اگر می‌پرسید چگونه فهرست خود را سبک کنید، همیشه می‌توانید در صفحه فرود ویجت با نویسنده به دنبال الهام بگردید، اما دوباره، بازی کنید.

یک گزینه عالی برای صفحه فروشگاه شما نیز می تواند ویجت لغزنده. این می‌تواند صفحه را پویاتر و تعاملی‌تر به نظر برساند، عنصری که همیشه در حال حرکت است، توجه کاربر را به خود جلب می‌کند، به‌ویژه زمانی که بتواند با آن تعامل داشته باشد.

ترکیب ویجت لیست محصولات و ویجت اسلایدر محصول می تواند بسیار جالب باشد.

همچنین، ویجت دیگری که من دوست دارم از آن در صفحه فروشگاه و دیگران استفاده کنم، کمپین لیست دسته بندی محصول. این برای نشان دادن دسته‌های خاص به شیوه‌ای جالب و کمک به کاربران برای دستیابی به گروهی از محصولات مورد علاقه آنها است.

ویجت مقایسه محصول نیز بسیار جالب و مفید است، به ویژه از آنجایی که امروزه خریداران دوست دارند تصمیمات آگاهانه ای در مورد خرید بگیرند و دوست دارند محصولات را با هم مقایسه کنند تا مطمئن شوند که بهترین انتخاب را انجام می دهند. افزودن مقایسه محصولات WooCommerce نیز بسیار آسان است و می‌توان آن را بدون هیچ‌گونه انجام داد. دانش فنی یا کدنویسی ویژه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *