تصاویر قبل و بعد به طور گسترده برای مقاصد بازاریابی در طیف وسیعی از صنایع استفاده میشود. هیچ کلمهای وجود ندارد که بتواند تأثیر یک فرآیند خاص را بهتر از تصویری که دقیقاً نشان میدهد شخص یا چیزی قبل و بعد از آن فرآیند چگونه به نظر میرسید توصیف کند. حتی در مشاغلی که در مورد محصولاتی که اثرات آنها قابل مشاهده است نمی چرخند، می توان از این ویژگی به روشی طنز استفاده کرد.
فرض کنید در حال اداره یک رستوران هستید – می توانید نشان دهید که یک شخص قبل از غذا خوردن در قصر شما چگونه به نظر می رسد و بعد از چشیدن غذاهای لذیذ شما چقدر خوشحال به نظر می رسد. امکانات قبل و بعد از اسلایدرها از نظر نشان دادن مزایا و مزایای محصولات/خدمات شما نامحدود است. همه چیز به تخیل شما بستگی دارد.
درست مانند افزودن افکت اختلاف منظر در صفحات ما وب سایت شما مدرن به نظر می رسد، نوار لغزنده قبل و بعد فراموش کردن آن را سخت می کند زیرا تصاویر بیش از 1000 کلمه را بیان می کنند.
بهعلاوه، میتوانید این ویژگی را خودتان به وبسایت خود اضافه کنید. در این مقاله، نحوه ایجاد یک اسلایدر قبل و بعد را با ویجت قبل/بعد از مقایسه.
برای مطالعه بیشتر در مورد:
با ما همراه باشید
بدون دیدگاه