نحوه اضافه کردن ساعات کار در وردپرس – ساده ترین راه


Qi Addons برای Elementor یک ابزار بصری و کاربرپسند است که با طراحی شگفت‌انگیز ارائه می‌شود و علاوه بر عملکرد، زیبایی را به وب‌سایت شما اضافه می‌کند. این بسیار همه کاره و در عین حال قدرتمند است. این شامل بزرگترین مجموعه افزونه های رایگان در حال حاضر در وب است – 60 ویجت رایگان حتی برای افراد تازه کار کامل بهبود وب سایت خود را با عناصر مفید بدون خط کد آسان می کند. همچنین، بیش از 40 ویجت ممتاز برای ایجاد عناصر شگفت‌انگیزتر وجود دارد.

Qi Addons for Elementor همه ویژگی‌های لازم برای ارائه مؤثر و با سبک تک تک عناصر کسب‌وکارتان را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید بین خلاقیت، گرافیک، تایپوگرافی، Woocommerce، SEO، ویترین و بسیاری از افزونه های دیگر برای غنی سازی وب سایت خود انتخاب کنید. به علاوه، می‌توانید مطمئن باشید که با تمام قالب‌های وردپرس سازگار است.

برای استفاده از آن، فقط باید مطمئن شوید که صفحه ساز Elementor در وب سایت شما فعال است. نصب و استفاده از آن آسان است و برای شروع به پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

پس از نصب افزونه، به صفحه‌ای بروید که می‌خواهید ویجت ساعات کار را به آن اضافه کنید. پس از اینکه در صفحه انتخابی قرار گرفتید، حتماً به ویرایشگر Elementor سوئیچ کنید. وقتی این مشکل را حل کردید، ساعات کاری را در قسمت جستجوی منوی سمت چپ تایپ کنید تا ویجت را پیدا کنید.

برای افزودن ویجت به صفحه، به سادگی آن را بکشید و به محل مورد نظر در صفحه رها کنید. ویجت به طور پیش‌فرض از نظر تایپوگرافی با سبک وب‌سایت شما مطابقت دارد، اما اگر لازم بود یا به سادگی می‌خواهید چیزی را تغییر دهید، می‌توانید آن را بیشتر سفارشی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *