نحوه اضافه کردن لینک دانلود در وردپرس


اول از همه: لینک دانلود در وردپرس چیست؟ سرنخ بسیار در نام است: این یک پیوند است که به بازدید کننده شما اجازه می دهد تا به یک فایل دسترسی پیدا کند. معمولاً، این چیزی شبیه pdf.، کتاب الکترونیکی، ویدیو، یا فایل دیگری است که برای استفاده در وب‌سایت طراحی نشده است، اما هیچ چیزی مانع از افزودن پیوندهای دانلود برای همه موارد موجود در رسانه شما نمی‌شود. کتابخانه هر چیزی در کتابخانه رسانه شما URL خاص خود را دارد.

با دسترسی به کتابخانه رسانه خود می توانید این URL را پیدا کنید. ما از یک فایل pdf برای این نمایش استفاده خواهیم کرد، اما با هر فرمت فایلی تقریباً یکسان عمل می کند. با نگه داشتن ماوس روی فایل پیوندهای ویرایش، حذف دائم، مشاهده و کپی URL در کلیپ‌بورد نمایان می‌شوند. می‌توانید با کلیک کردن روی آخرین پیوند، آن را کپی کنید، در حالی که با کلیک بر روی ویرایش پیوند به صفحه ویرایش رسانه می‌روید.

نشانی اینترنتی فایل در پانل بالا سمت راست خواهد بود، جایی که می‌توانید آن را ببینید، و دوباره، آن را با کلیک کردن روی دکمه کپی URL در کلیپ‌بورد کپی کنید.

با وارد کردن آن پیوند در فیلد URL مرورگر خود و زدن Enter، فایل را در صورت لزوم به صورت تصویر نمایش می‌دهد یا دانلود را آغاز می‌کند. همچنین می توانید لینک های دانلود را به صفحات یا پست های خود اضافه کنید. نحوه کار را در بخش های آموزشی زیر بیابید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *